Arh slappe af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
StineW79 skriver:

Så vil jeg  at du snart ligger på fødegangen! Vh stine

tak... det ville være dejligt hvis hun gad komme nu hvor både mand og svigermor har fri... det er trods alt kun dem der har bil/kørekort og der er 20 km til sygehuset...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

M &.I

StineW79 skriver:

Kold cola, Carlsberg, chips og catching fire på dvd, så er der dømt afslapning i sofaen. Og puha jeg trænger til det! 

Hva laver i, lige nu? Vh stine

Du er heldig .. Ja men her løber mit barn , hopper og danser han er så frisk kan slet ikke få ham til at sove 

Anmeld

2. april 2014

Lykke:)

StineW79 skriver:

Kold cola, Carlsberg, chips og catching fire på dvd, så er der dømt afslapning i sofaen. Og puha jeg trænger til det! 

Hva laver i, lige nu? Vh stine

Ligger i sengen og ser tv med min søn sovende på min mave

Anmeld

3. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Stolt Mor skriver:

Du er heldig .. Ja men her løber mit barn , hopper og danser han er så frisk kan slet ikke få ham til at sove 

Hé Hé håber har faldt i søvn til sidst! Vh stine

Anmeld

3. april 2014

StineW79

Lykke:) skriver:

Ligger i sengen og ser tv med min søn sovende på min mave

Så hyggeligt! Vh stine

Anmeld

3. april 2014

SanJose

Jeg har et par fridage her torsdag og fredag, så lige nu sidder jeg i sofaen. Har smækket fødderne op på sofabordet og slapper af, inden den over middag står på en frisørtid. Så er det snart tid til at sige farvel til det lange blonde hår. Det bliver godt nok en mærkelig fornemmelse.  

Senere i dag vil jeg hente en veninde og så skal vi ud og shoppe inden jeg skal på date i morgen aften. 

Anmeld

3. april 2014

M &.I

StineW79 skriver:

Hé Hé håber har faldt i søvn til sidst! Vh stine

Han sover kl 2 nat elle 3 han er bare sååååå frisk selvom han ikke sover om dagen 

Anmeld

3. april 2014

StineW79

SanJose skriver:

Jeg har et par fridage her torsdag og fredag, så lige nu sidder jeg i sofaen. Har smækket fødderne op på sofabordet og slapper af, inden den over middag står på en frisørtid. Så er det snart tid til at sige farvel til det lange blonde hår. Det bliver godt nok en mærkelig fornemmelse.  

Senere i dag vil jeg hente en veninde og så skal vi ud og shoppe inden jeg skal på date i morgen aften. 

Du må komme med et før og efter billede! Vh stine

Anmeld

3. april 2014

Maria-s

Stolt Mor skriver:

Han sover kl 2 nat elle 3 han er bare sååååå frisk selvom han ikke sover om dagen 

Hvor gammel er han? Det lyder da helt vildt!... Sover han først ved en 2-3 tiden om NATTEN?..... Hvornår står i op?

Anmeld

3. april 2014

M &.I

Maria-s skriver:

Hvor gammel er han? Det lyder da helt vildt!... Sover han først ved en 2-3 tiden om NATTEN?..... Hvornår står i op?

Ja har kæmpet for at han sover kl 20-21 men nej han stikker af... han er 21 mdr .. 

han vågner kl 9 om morgen .. 

i skal ikke tro jeg lade ham lege om natten men han kan bare ikke sove tidligt..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.