Stikker af hvordan? Hvad slags seng sover han i? Ellers må du jo sætte dig i døren på en stol, så han ikke kan stikke af
Umiddelbart tænker jeg (uden at skal spille klog, taler bare af egne erfaringer) at han bliver overtræt. Når børn er overtrætte, så kører de lige et gear op og så kan de være rigtig, rigtig svære at få til at sove.
Hvordan reagerer du, når han stikker af og ikke vil sove? Kunne han evt se det som en leg?
Altså når jeg siger til ham nu er det aften og du skal sove og så løber han i hjørne et eller anden sted.. han sov før i tremmeseng og nu alm seng.. han har altid være sådan selv om jeg ligger ham i tremmeseng græder han og skrig i flere timer.. og nabo kan høre os
mig og min mand pleje at sove meget sent da min mand kommer hjem kl 00 nat., så bliver den lille såå glad for sin far ... nogle gang sover han kl 20 men lige så snart hans far kommer hjem stille og rolig kan han mærke ham så vågner han om natte og så kæmper jeg for at få ham til at sove igen...
Min Sundhedsplejeske siger lad ham bare være til i sover hvis i har kæmpet siden han var 7 mdr så er han vant til det
..
Jeg kæmper stadig 
Han sover i min arm mellem kl 01.30-02.30 en gang i mellem 03.00 nat... han sover altid i min arm
Anmeld