Arh slappe af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2014

Pikku Myy

StineW79 skriver:

Kold cola, Carlsberg, chips og catching fire på dvd, så er der dømt afslapning i sofaen. Og puha jeg trænger til det! 

Hva laver i, lige nu? Vh stine

Fik du overhovedet set film, eller endte du med at sidde på baby.dk og svare på denne tråd hele aftenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Pikku Myy skriver:

Fik du overhovedet set film, eller endte du med at sidde på baby.dk og svare på denne tråd hele aftenen

Multitasking is my friende! 

Jeg har læst bøgerne, og har set filmen 1 gang før, så jeg ku sagtens følge med selvom jeg også fuldte med herinde vh stine

Anmeld

3. april 2014

Maria-s

Stolt Mor skriver:

Ja har kæmpet for at han sover kl 20-21 men nej han stikker af... han er 21 mdr .. 

han vågner kl 9 om morgen .. 

i skal ikke tro jeg lade ham lege om natten men han kan bare ikke sove tidligt..  

Stikker af hvordan? Hvad slags seng sover han i? Ellers må du jo sætte dig i døren på en stol, så han ikke kan stikke af  

Umiddelbart tænker jeg (uden at skal spille klog, taler bare af egne erfaringer) at han bliver overtræt. Når børn er overtrætte, så kører de lige et gear op og så kan de være rigtig, rigtig svære at få til at sove. 

Hvordan reagerer du, når han stikker af og ikke vil sove? Kunne han evt se det som en leg?

Anmeld

3. april 2014

namaha

Hygger med Mastechef på Tv3 og en stor pose slik og noget kold cola også render jeg i vaskekælderen engang i mellem Manden er i klubben (Jeg lystede ikke lige i aften)   Livet er dejligt

Anmeld

3. april 2014

SanJose

StineW79 skriver:

Du må komme med et før og efter billede! Vh stine

Vil gerne være anonym stadigvæk, men her er lidt billeder.

Billedet med det røde hår er lidt mørkt. Der er ikke så godt lys på denne tid af døgnet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. april 2014

M &.I

Stikker af hvordan? Hvad slags seng sover han i? Ellers må du jo sætte dig i døren på en stol, så han ikke kan stikke af  

Umiddelbart tænker jeg (uden at skal spille klog, taler bare af egne erfaringer) at han bliver overtræt. Når børn er overtrætte, så kører de lige et gear op og så kan de være rigtig, rigtig svære at få til at sove. 

Hvordan reagerer du, når han stikker af og ikke vil sove? Kunne han evt se det som en leg?

Altså når jeg siger til ham nu er det aften og du skal sove og så løber han i hjørne et eller anden sted.. han sov før i tremmeseng og nu alm seng.. han har altid være sådan selv om jeg ligger ham i tremmeseng græder han og skrig i flere timer.. og nabo kan høre os  

mig og min mand pleje at sove meget sent da min mand kommer hjem kl 00 nat., så bliver den lille såå glad for sin far ... nogle gang sover han kl 20 men lige så snart hans far kommer hjem stille og rolig kan han mærke ham så vågner han om natte og så kæmper jeg for at få ham til at sove igen...

Min Sundhedsplejeske siger lad ham bare være til i sover hvis i har kæmpet siden han var 7 mdr så er han vant til det  ..  

Jeg kæmper stadig 

Han sover i min arm mellem kl 01.30-02.30 en gang i mellem 03.00 nat... han sover altid i min arm 

Anmeld

3. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
SanJose skriver:

Vil gerne være anonym stadigvæk, men her er lidt billeder.

Billedet med det røde hår er lidt mørkt. Der er ikke så godt lys på denne tid af døgnet 

Kæmpe forandring! Ser vildt flot ud!! Vh stine

Anmeld

3. april 2014

M &.I

Anmeld

3. april 2014

SanJose

Stolt Mor skriver:

Kommentareren var ment til mig

Anmeld

3. april 2014

SanJose

StineW79 skriver:

Tusind tak! Er faktisk blevet ret glad for det, men der skal nok lige en gang farve mere til før det er helt perfekt. Var så træt af at skulle afblege mit hår hver eneste måned for at det så pænt ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.