Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kold cola, Carlsberg, chips og catching fire på dvd, så er der dømt afslapning i sofaen. Og puha jeg trænger til det!
Hva laver i, lige nu? Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det må man også gerne afslapning er dejligt
pepsi max brøderene Price og totalt afslapning
StineW79 skriver: Kold cola, Carlsberg, chips og catching fire på dvd, så er der dømt afslapning i sofaen. Og puha jeg trænger til det! Hva laver i, lige nu? Vh stine
Det lyder ikke så ringe endda!
Jeg sidder og drikker en dejlig kop kaffe, og surfer lidt på nettet
Jeg burde skrive på min DKK....
Overspringshandling.dk... Det blir en lang nat...
B&J skriver: Det må man også gerne afslapning er dejligt pepsi max brøderene Price og totalt afslapning
Ih det lyder også dejligt!
Nu er mit store problem bare at vælge mellem pringels orginal eller pringels paprika! What to dó, what to dó? X
Dr. House skriver: Det lyder ikke så ringe endda! Jeg sidder og drikker en dejlig kop kaffe, og surfer lidt på nettet
Nej det er ik så ringe! Dit lyder nu heller ik så tosset! Vh stine
serinasmor skriver: Forsøger at ta mig sammen til at vaske op ..Serina er puttet og kæresten kommer først hjem kl 22...spark er velkomne
Forsøger at ta mig sammen til at vaske op ..Serina er puttet og kæresten kommer først hjem kl 22...spark er velkomne
Her er begge unger også puttet, og kærsten er ude og spise med hans arbejde, så han er nok også først sent hjemme. Må indrømme at opvasken stadig står i vasken vh stine
StineW79 skriver: Her er begge unger også puttet, og kærsten er ude og spise med hans arbejde, så han er nok også først sent hjemme. Må indrømme at opvasken stadig står i vasken vh stine
Twinkle little star skriver: Jeg burde skrive på min DKK.... Overspringshandling.dk... Det blir en lang nat...
Uha ja så ka det hurtigt blive en lang nat! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128