Arh slappe af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2014

MyLove E

Vi prøver at hygge med film, hvidvin og laksemadder. Men Elias er ikke enig :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

SandraXOXO

Det lyder super skønt! Er lidt jaloux med den der iskolde cola ;-) Jeg har gjort rent hele dagen så hytten er fin! Håber at jeg har forbrændt bare lidt kalorier, for manden har puttet børnene og står og laver bøffer, og der er is til dessert Ihh. Men kunne dog godt bruge iskold cola!! Haha.

Anmeld

2. april 2014

Babydrøm

StineW79 skriver:

Kold cola, Carlsberg, chips og catching fire på dvd, så er der dømt afslapning i sofaen. Og puha jeg trænger til det! 

Hva laver i, lige nu? Vh stine

Lyder skønt

overvejer at se en film med kold pepsi max og popcorn

Anmeld

2. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
MyLove E skriver:

Vi prøver at hygge med film, hvidvin og laksemadder. Men Elias er ikke enig :-(

Håber han snart vender sig til sommertid! X

Anmeld

2. april 2014

StineW79

SandraXOXO skriver:

Det lyder super skønt! Er lidt jaloux med den der iskolde cola ;-) Jeg har gjort rent hele dagen så hytten er fin! Håber at jeg har forbrændt bare lidt kalorier, for manden har puttet børnene og står og laver bøffer, og der er is til dessert Ihh. Men kunne dog godt bruge iskold cola!! Haha.

Ummmm bøffer og is lyder dælme også lækkert! Vh stine

Anmeld

2. april 2014

ModerNatur

Iskold sommersby.. De unge landmænd i fjerneren og bland selv slik manden er til håndbold og ungerne putter trygt og godt catching fire er i øvrigt epic go!!!!!

Anmeld

2. april 2014

mulle85

det lyder super hyggeligt!

jeg ligger og plejer mig selv nu, ligger med influenza, det samme gør mine 2 drenge, så med og flade ud når de sover imellem opkastninger!:/

Anmeld

2. april 2014

StineW79

AnnL skriver:

Lyder skønt

overvejer at se en film med kold pepsi max og popcorn

Overvejde også seriøst at lave popcorn, men orkede bare ik lige at vente de 3 min det ville tage at lave dem vh stine

Anmeld

2. april 2014

Pcokate

StineW79 skriver:

Kold cola, Carlsberg, chips og catching fire på dvd, så er der dømt afslapning i sofaen. Og puha jeg trænger til det! 

Hva laver i, lige nu? Vh stine

Lækkert og super film! 

Anmeld

2. april 2014

StineW79

Issa skriver:

Iskold sommersby.. De unge landmænd i fjerneren og bland selv slik manden er til håndbold og ungerne putter trygt og godt catching fire er i øvrigt epic go!!!!!

Ja den er nemlig bare vildt god, og har glædet mig til at se den igen, i flere dage! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.