Nysgerrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2009

Vingummien

finkedinke skriver:

Når det nu er marie-kiks du spørger om så vil jeg sige at det er noget vi har i skabet med jævne mellemrum. Børnene kan få øje på dem i brugsen og så køber vi en pakke. Når de har spist omkring 5 stykker hver gider de dem ikke i de næste to mdr og jeg må smide en pakke halvbløde kiks ud.

Med hensyn til alt andet så har vi den politik at de må smage på alt det de vil. Både regn, hvid sne citroner og sukker. Lærke der nu er 3½ år har vitterligt smagt på hele verden og har indtaget både stuebirk, silicagel, klip-stop(der er æstende) og en flue ... der med Lærkes egne ord smagte af flue!!
På trods af Lærkes tilbøjeligheder er hun ganske normal og har ikke udviklet overdreven trang til hverken fluer, stuebirk eller sukker

Her smager de på alt, men jeg er den voksne og bestemmer derfor   mængden af det der spises og købes.

Berith

hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2009

Vingummien

Jeanne skriver:

Jesse har aldrig fået en og han er 3 år. Ikke fordi jeg er fanatisk eller  noget, men det er da noget af det meste kedelige man kan få at spise. De smager ikke af noget som helst

Tro mig det gør det for børn hehe

Anmeld

9. august 2009

Lise

Simon får Mariekiks når han er hjemme hos Bedste. Hun har nemlig altid nogen, og det ved han alt om. Og det er fint for mig - der var også nogle ting vi altid fik hos min bedstemor da jeg var barn, som man ikke fik derhjemme...
Herhjemme har vi aldrig Mariekiks. Han spiser ligeså gerne et stykke knækbrød med masser af fibre i eller en riskage, så det giver jeg ham hellere..

Anmeld

9. august 2009

Vingummien

Lise skriver:

Simon får Mariekiks når han er hjemme hos Bedste. Hun har nemlig altid nogen, og det ved han alt om. Og det er fint for mig - der var også nogle ting vi altid fik hos min bedstemor da jeg var barn, som man ikke fik derhjemme...
Herhjemme har vi aldrig Mariekiks. Han spiser ligeså gerne et stykke knækbrød med masser af fibre i eller en riskage, så det giver jeg ham hellere..

Jeg har det lidt sådan at hjemme hos bedsteforældre bliver man forkælet og ik opdraget, dog til en hvis grænse hvis du forstår

Anmeld

9. august 2009

Lise

suanne85 skriver:

Jeg har det lidt sådan at hjemme hos bedsteforældre bliver man forkælet og ik opdraget, dog til en hvis grænse hvis du forstår

Ja, jeg forstår... selvfølgelig alt med måde. Men heldigvis så respekterer min mor 100% min måde at gøre tingene på, og at jeg ikke vil fylde barnet med sukker, så det er faktisk sjældent at hun giver ham en kiks uden at hun spørger mig først. Og han spiser sig sgu ikke mæt i dem... men 1-2 kiks her og der, wtf

Anmeld

9. august 2009

Vingummien

Lise skriver:

Ja, jeg forstår... selvfølgelig alt med måde. Men heldigvis så respekterer min mor 100% min måde at gøre tingene på, og at jeg ikke vil fylde barnet med sukker, så det er faktisk sjældent at hun giver ham en kiks uden at hun spørger mig først. Og han spiser sig sgu ikke mæt i dem... men 1-2 kiks her og der, wtf

Vil os være en træls kost hvis man spiste sig mæt i dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.