Nysgerrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.254 visninger
45 svar
0 synes godt om
7. august 2009

Vingummien

Nu er der et indlæg om 1 års fødselsdags kage, og så er der en del der nævner sukker.

Og så tænker jeg lidt, hvor mange af jeres børn får marie kiks?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Mine børn gør kun når de er syge

Anmeld

7. august 2009

Vingummien

Rikke skriver:

Mine børn gør kun når de er syge

Oki

Er bare fordi har tit hørt mødre/fædre snakke meget om at sukker ik er godt osv. Men deres børn får tit marie kiks

Anmeld

7. august 2009

heaven

hehe, Lasse har smagt en i dag for første gang, og han er 2 år... og det var kun fordi han gik i mormors madskab, og hun tilfældigvis havde nogen liggende...  Jeg giver ham dem ellers aldrig, de er fyldt med sukker.... ikke at jeg tror et par stykker skader, så længe det ikke er dagligt og i stor mængde.....

Jannie

Anmeld

7. august 2009

Vingummien

heaven skriver:

hehe, Lasse har smagt en i dag for første gang idag, og han er 2 år... og det var kun fordi han gik i mormors madskab, og hun tilfældigvis havde nogen liggende... giver han dem aldrig, de er fyldt med sukker....

Jannie

Ja nemlig, Emil får nogengange, ham og hans søster plejer at få en når hun er her i weekenden, så sidder de og nyder sådan en hehe

Men kan bare ikke lade være at grine nogengange af de forældre der gør det men ik går ind for sukker. Er ik ondt ment mod nogen, men er bare nogen der kun forbinder slik med sukker

Anmeld

7. august 2009

Pia

Læste et sted på en hjemmeside at de der babykiks er lige så smæk fuld med sukker som marie kiks er.
Om det passer har jeg ikke undersøgt..
Men her hjemme får Lærke marie kiks og har fået det siden hun var et år tror jeg..
Jeg har marie kiks, ris kager, grov kiks og knækbrød, figen stænger i skuffen til hende, så får hun lov til at tage det hun har lyst til,når hun ber om noget fra skuffen..
Og det varrier meget havd hun vælger, men der er lidt forskelligt for hende og vælge imellem..

Pia..

Anmeld

7. august 2009

Ni-ko-li-ne

her er det alt sukker til Nikoline som vi passer på.... hun får frugt og frugt mos :0) men ingen kiks her..... det er hvedemel, sukker og smør...... kan det blive værre?

Anmeld

7. august 2009

heaven

suanne85 skriver:

Ja nemlig, Emil får nogengange, ham og hans søster plejer at få en når hun er her i weekenden, så sidder de og nyder sådan en hehe

Men kan bare ikke lade være at grine nogengange af de forældre der gør det men ik går ind for sukker. Er ik ondt ment mod nogen, men er bare nogen der kun forbinder slik med sukker

hehe, jeg rettede lige i mit indlæg, mens du svarede...... ja for lidt og for meget, jeg mener at mere eller mindre alt usundt er ok at spise indimellm, igen: Så længe det ikk er hver dag og i stor mængde....

Jannie - en mor som har en søn der drikke sodavand, saft og juice.....!!- men også mælk og vand og mest af det

Anmeld

7. august 2009

Vingummien

heaven skriver:

hehe, jeg rettede lige i mit indlæg, mens du svarede...... ja for lidt og for meget, jeg mener at mere eller mindre alt usundt er ok at spise indimellm, igen: Så længe det ikk er hver dag og i stor mængde....

Jannie - en mor som har en søn der drikke sodavand, saft og juice.....!!- men også mælk og vand og mest af det

ja alt med måde er heldigvis ik selv den store sukker gris, så det er godt nok, men vi får da noget en gang imellem

Anmeld

7. august 2009

ekzunz

Jeps - mine unger spiser mariekiks, chokoladekiks og alt muligt andet.

Men det er selvfølgelig ikke deres primære kost

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.