Hvad skal jeg stille op med ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2014

Papillon

Hvis han pga. tidligere oplevelser har bare den mindste grund til at være usikker på, om du kunne finde på at skrive med andre, så forstår jeg ham godt. Her er det mig, der tjekker min kærestes telefon, fordi han har haft gang i noget engang.

Det er ret ligemeget, hvor længe siden det er, hvor mange gange han forsikrer mig om, at det aldrig sker igen. Usikkerheden dukker alligevel op i mig.

Vi er dog kommet dertil, hvor jeg spørger ham, om han vil vise, hvem han har skrevet med, når følelsen rammer mig. Det synes han egentlig er rigtig træls, men han gør det, fordi det hjælper mig. Jeg finder ro, når jeg har set, at der ikke er noget at komme efter.

Jeg ville tage en snak med ham om det på et stille og roligt niveau, lade ham forklare sig og prøve at finde en løsning. Håber I finder ud af det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

MorDk

Jeg ville tage en snak med ham for han har da et seriøst problem hvis han går og tjekker dig. Det er super synd for ham og han har det sikkert super skidt (også med sig selv)

Det er IKKE ok at gå i andres tlf'er uden tilladelse. Jeg synes det er meget grænseoverskridende og mangel på almen respekt. 

Jeg undres over at så mange af jer synes det er heeeelt ok. 

Anmeld

18. marts 2014

MorDk

Jeg ville tage en snak med ham for han har da et seriøst problem hvis han går og tjekker dig. Det er super synd for ham og han har det sikkert super skidt (også med sig selv)

Det er IKKE ok at gå i andres tlf'er uden tilladelse. Jeg synes det er meget grænseoverskridende og mangel på almen respekt. 

Jeg undres over at så mange af jer synes det er heeeelt ok. 

Anmeld

18. marts 2014

Lilotte87

Det er IKKE ok at han tjekker dine beskeder! Han har valgt at genoptage jeres forhold, så han må også vælge at stole på dig. Fair nok at han bliver usikker, men så må han tale med dig og så må du møde ham med forståelse.

Håber I får talt 

Anmeld

18. marts 2014

Hck

Profilbillede for Hck

Nu kan der faktisk i nogle tilfælde ligge andre grunde for det end lige nuværende partner og utroskab. Og der er faktisk forskel på at kigge i hinandens telefoner kontra gennemlæse hver en sms. Og ja, min partner må da gerne læse mine mails og fb profil, havde jeg endelig noget at skjule, så havðe jeg nok gjort det på en anden måde

Anmeld

18. marts 2014

TNBC

MorDk skriver:

Facebook chat/beskeder er da det samme som mails, breve, sms... det er er privat.

Ja det ved jeg nu.

Anmeld

18. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Personligt ville jeg nok snakke med ham, og så sige at det er ok hvis han gerne vil se hvad du laver, men han skal ikke gå og gøre det bag din ryg. 
Han ville sikkert heller ikke bryde sig om, hvis du gik og tjekkede op på hans private sager uden han måtte vide det.
- Det mest optimale ville selvfølgelig være hvis man havde ubegrænset tillid til hinanden, but let's face it.... Det er bare ikke alle, der har det. Og så må andre stå og dømme og pege fingre fra sidelinjen hvis det er.

Da jeg boede sammen med min eks, og han spurgte hvem jeg skrev med, så svarede jeg ham ærligt og spurgte om han ville se, og omvendt... 
Det var altid rart at blive bekræftet i at man ikke havde nogen grund til at være jaloux, så man netop ikke blev det. 

Anmeld

18. marts 2014

CarinaSB

Anonym skriver:

Godaften :-)
Nå.. Jeg havde en lidt uheldig og øv oplevelse med min kæreste her til aften.. Vi var gået i bad sammen, han blev færdig før mig, og han går så ud.. Jeg gør mig færdig, tører mig og går ud af badeværelset. Jeg kan høre en lyd inde fra stuen.. En telefonen-bliver-lagt-på.bordet-lyd..
Først tænkte jeg ikke over det, da jeg så træder ind i stuen, kan jeg se at det kun er min telefon der er på stuebordet..
Jeg dobbeltklikker på knappen, for at se hvilke programmer min telefon sidst har været inde i, og det er så min facebook-messenger app.. Går ind i appen, og kan se at han har kigget hvem jeg har skrevet med på FB osv.. Ikke at jeg har noget at skjule, for det har jeg ikke, men FUCK jeg blev i dårligt humør! Sagde ingenting..
Det skal lige siges at vi HAR været gået fra hinanden for 2 år siden, og var fra hinanden i 1 år.. Da vi gik fra hinanden stolede vi ikke på hinanden, han tjekkede min FB og telefon når han kunne komme til det, og med god grund - for at tjekke de samtaler jeg havde med en fyr på det tidspunkt..
Så forstår jo godt hvor det kommer fra.. Men det er to år siden? Troede vi var forbi alt det her? Føler mig sådan helt.. Ja.. 
Hvad skal jeg gøre , hvis jeg skal gøre noget? :/
Snakke med ham? Konfrontere ham?

Ærligt havde det været min mand der havde snaget i min tlf var jeg sq blevet sur .. jeg har intet at skjule .. men jeg syntes det er så meget over min grænse .. jeg kunne aldrig drømme om at kigge i hans telefon/mails/facebook .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.