Anonym skriver:
Godaften :-)
Nå.. Jeg havde en lidt uheldig og øv oplevelse med min kæreste her til aften.. Vi var gået i bad sammen, han blev færdig før mig, og han går så ud.. Jeg gør mig færdig, tører mig og går ud af badeværelset. Jeg kan høre en lyd inde fra stuen.. En telefonen-bliver-lagt-på.bordet-lyd..
Først tænkte jeg ikke over det, da jeg så træder ind i stuen, kan jeg se at det kun er min telefon der er på stuebordet..
Jeg dobbeltklikker på knappen, for at se hvilke programmer min telefon sidst har været inde i, og det er så min facebook-messenger app.. Går ind i appen, og kan se at han har kigget hvem jeg har skrevet med på FB osv.. Ikke at jeg har noget at skjule, for det har jeg ikke, men FUCK jeg blev i dårligt humør! Sagde ingenting..
Det skal lige siges at vi HAR været gået fra hinanden for 2 år siden, og var fra hinanden i 1 år.. Da vi gik fra hinanden stolede vi ikke på hinanden, han tjekkede min FB og telefon når han kunne komme til det, og med god grund - for at tjekke de samtaler jeg havde med en fyr på det tidspunkt..
Så forstår jo godt hvor det kommer fra.. Men det er to år siden? Troede vi var forbi alt det her? Føler mig sådan helt.. Ja..
Hvad skal jeg gøre , hvis jeg skal gøre noget? :/
Snakke med ham? Konfrontere ham?
Jeg ville ikke konfrontere ham, jeg ville sætte mig stille og roligt ned og snakke om det.
Men du er jo også usikker på ham, hvis det første du tænker når du ser at det kun er din mobil der ligger der, han kunne have kommet til at skubbe din ned(eller den var faldet ned) og lagt den op og taget sin egen med.. men det første du tænker er at tjekke om han har kigget.
Anmeld