Hvad skal jeg stille op med ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2014

Anonym trådstarter

helle85 skriver:

her er det mig der har checket mand tlf en over gang og kan stadig gøre det men meget sjælden.

vil gerne skrive hvorfor, men ikke her hvor alle kan se det og jeg ikke kan være anonym så du må skrive en pb. hvis du vil vide mere

men jeg ville nok lade ham checke tlf men at fortælle ham at det er helt iorden hvis det kan gøre sådan så han få tillid tilbage igen

Og det er virkelig helt i orden - Jeg vil bare rigtig gerne at det ikke bliver gjort i al hemmelighed. det gør sgu ondt et eller andet sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hmm.. jeg har ikke overtrådt nogle grænser...
Men ja - jeg må jo give ham lov eftersom jeg ikke har noget at skjule (:

Har du ikke skrevet med en gut.. Måske flirtet.. 

Anmeld

17. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tror bare jeg ville lade han vide at jeg godt vidste det. Noget ala "fandt du noget spændende?" Med et glimt i øjet. Og så kan du jo indskyde at der altså ikk er noget at se men du synes det er ubehageligt at han kigger uden du skal vide det og gør klart at han hellere skal komme og tale med dig hvis han har noget på sinde/er urolig for noget.

Anmeld

17. marts 2014

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Har du ikke skrevet med en gut.. Måske flirtet.. 

Jo, da jeg IKKE var kærester med min nuværende kæreste.. Det er vel ikke at overskride en grænse ...

Anmeld

17. marts 2014

helle85

Anonym skriver:

Og det er virkelig helt i orden - Jeg vil bare rigtig gerne at det ikke bliver gjort i al hemmelighed. det gør sgu ondt et eller andet sted

jeg sagde så også til min mand at hvis jeg nogen sinde skulle stole på ham igen så ville jeg tjekke han tlf indimellem og det sagde han ok til, jeg har både gjort det men han har været ved siden af og også nogen gange hvor han ikke har, men det har gjort sådan så jeg stoler på ham igen

vil dog lige sige han har aldrig været mig utro

Anmeld

17. marts 2014

klmf

Anonym skriver:

Ja, det er det jeg er bange for.. altså at han sidder med en eller anden frygt, og åh det ønsker jeg ikke! Jeg vil bare så gerne være lykkelig ,og det vil jeg gerne være sammen med ham .. Jeg tror jeg vil vente med at snakke med ham til en anden dag, og så spørge ham hvordan han har det med mig og vores forhold osv  
Tak for råd. 

Synes det ville være godt lige st give det et par dage inden I tog snakken. Håber du kan give ham ro i sindet:-)

Anmeld

17. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Godaften :-)
Nå.. Jeg havde en lidt uheldig og øv oplevelse med min kæreste her til aften.. Vi var gået i bad sammen, han blev færdig før mig, og han går så ud.. Jeg gør mig færdig, tører mig og går ud af badeværelset. Jeg kan høre en lyd inde fra stuen.. En telefonen-bliver-lagt-på.bordet-lyd..
Først tænkte jeg ikke over det, da jeg så træder ind i stuen, kan jeg se at det kun er min telefon der er på stuebordet..
Jeg dobbeltklikker på knappen, for at se hvilke programmer min telefon sidst har været inde i, og det er så min facebook-messenger app.. Går ind i appen, og kan se at han har kigget hvem jeg har skrevet med på FB osv.. Ikke at jeg har noget at skjule, for det har jeg ikke, men FUCK jeg blev i dårligt humør! Sagde ingenting..
Det skal lige siges at vi HAR været gået fra hinanden for 2 år siden, og var fra hinanden i 1 år.. Da vi gik fra hinanden stolede vi ikke på hinanden, han tjekkede min FB og telefon når han kunne komme til det, og med god grund - for at tjekke de samtaler jeg havde med en fyr på det tidspunkt..
Så forstår jo godt hvor det kommer fra.. Men det er to år siden? Troede vi var forbi alt det her? Føler mig sådan helt.. Ja.. 
Hvad skal jeg gøre , hvis jeg skal gøre noget? :/
Snakke med ham? Konfrontere ham?

Jeg ville ikke konfrontere ham, jeg ville sætte mig stille og roligt ned og snakke om det. 

Men du er jo også usikker på ham, hvis det første du tænker når du ser at det kun er din mobil der ligger der, han kunne have kommet til at skubbe din ned(eller den var faldet ned)  og lagt den op og taget sin egen med.. men det første du tænker er at tjekke om han har kigget. 

Anmeld

17. marts 2014

Anonym trådstarter

helle85 skriver:

jeg sagde så også til min mand at hvis jeg nogen sinde skulle stole på ham igen så ville jeg tjekke han tlf indimellem og det sagde han ok til, jeg har både gjort det men han har været ved siden af og også nogen gange hvor han ikke har, men det har gjort sådan så jeg stoler på ham igen

vil dog lige sige han har aldrig været mig utro

Og jeg har heller aldrig været min utro, og som sagt er det ok at han tjekker min Tlf men jeg bliver sgu lidt ked når det skal gøres sådan i hemmelighed - vil gerne at vi er åbne omkring hvis der skulle komme nogle bekymringer eller usikkerhed imellem os. Må tage en snak med ham omkring tillid osv, fortælle at det er ok at tjekke min Tlf men at vi er åbne omkring det

Anmeld

17. marts 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg ville ikke konfrontere ham, jeg ville sætte mig stille og roligt ned og snakke om det. 

Men du er jo også usikker på ham, hvis det første du tænker når du ser at det kun er din mobil der ligger der, han kunne have kommet til at skubbe din ned(eller den var faldet ned)  og lagt den op og taget sin egen med.. men det første du tænker er at tjekke om han har kigget. 

Ja, fet kan du havd ret i.. Sådan havde jeg ikke vendt den i mit hovede.. Stof til eftertanke!

Anmeld

17. marts 2014

Vivienne

Anonym skriver:

Godaften :-)
Nå.. Jeg havde en lidt uheldig og øv oplevelse med min kæreste her til aften.. Vi var gået i bad sammen, han blev færdig før mig, og han går så ud.. Jeg gør mig færdig, tører mig og går ud af badeværelset. Jeg kan høre en lyd inde fra stuen.. En telefonen-bliver-lagt-på.bordet-lyd..
Først tænkte jeg ikke over det, da jeg så træder ind i stuen, kan jeg se at det kun er min telefon der er på stuebordet..
Jeg dobbeltklikker på knappen, for at se hvilke programmer min telefon sidst har været inde i, og det er så min facebook-messenger app.. Går ind i appen, og kan se at han har kigget hvem jeg har skrevet med på FB osv.. Ikke at jeg har noget at skjule, for det har jeg ikke, men FUCK jeg blev i dårligt humør! Sagde ingenting..
Det skal lige siges at vi HAR været gået fra hinanden for 2 år siden, og var fra hinanden i 1 år.. Da vi gik fra hinanden stolede vi ikke på hinanden, han tjekkede min FB og telefon når han kunne komme til det, og med god grund - for at tjekke de samtaler jeg havde med en fyr på det tidspunkt..
Så forstår jo godt hvor det kommer fra.. Men det er to år siden? Troede vi var forbi alt det her? Føler mig sådan helt.. Ja.. 
Hvad skal jeg gøre , hvis jeg skal gøre noget? :/
Snakke med ham? Konfrontere ham?

Hvis jeg var dig (især hvis jeg intet havde at skjule), så ville jeg sige til ham, at jeg ved at han har kigget i min telefon, og at han bare skal vide at det måtte han gerne - til enhver tid. Dvs. ikke noget hemmeligt og ingen hemmeligheder. Så ville han direkte vide at du intet har at skjule, og du ville have det bedre med at have sagt det til ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.