Selvom du intet har at skjule, er det bare et rigtig stort problem, når partnere tjekker hinandens mails, beskeder og andet.... Jalousi er en grim ting, der kan eskalere og komme ud af kontrol.... Jeg synes personligt man overskrider nogle meget stærke grænser, hvis man som partner begynder at læse den andens private beskeder. En ting er hvis man lige skimter med, når den anden sider og læser eller hvis man fanger noget af en sms der tikker ind og lyser op på skærmen. Men direkte at gå ind og læse sms-historik, FB beskeder eller lignende er altså et problem de skal tages hånd om.
Og det er sagt af mig som til tider selv "kæmper" med trangen til at kigge sms'er (men ALDRIG har givet efter for det!) fordi jeg ved det bunder i MIT dårlige selvværd og MIN EGEN usikkerhed på MIG SELV. Hvis det endelig var at jeg troede min mand var ude på narrestreger, og jeg så tjekkede hans mobil, ja så vil jeg mene vores forhold alligevel var så langt ude, at vi skulle overveje om det skulle være os...
jeg tror på, at hvis man først går igang med at tjekke op på den man elsker, så har man seriøse problemer, der skal tages meget alvorligt. Og det er vigtigt at man, på en ordentlig måde selvfølgelig, får det italesat og snakket om HVORFOR den der gør det, har det behov.
Jeg siger bestemt ikke at i skal gå fra hinanden, men jeg siger at jeg personligt mener, det er meget, meget vigtigt at i går talt om det, OG får det stoppet.

Anmeld