Hvad skal jeg stille op med ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.681 visninger
47 svar
53 synes godt om
17. marts 2014

Anonym trådstarter

Godaften :-)
Nå.. Jeg havde en lidt uheldig og øv oplevelse med min kæreste her til aften.. Vi var gået i bad sammen, han blev færdig før mig, og han går så ud.. Jeg gør mig færdig, tører mig og går ud af badeværelset. Jeg kan høre en lyd inde fra stuen.. En telefonen-bliver-lagt-på.bordet-lyd..
Først tænkte jeg ikke over det, da jeg så træder ind i stuen, kan jeg se at det kun er min telefon der er på stuebordet..
Jeg dobbeltklikker på knappen, for at se hvilke programmer min telefon sidst har været inde i, og det er så min facebook-messenger app.. Går ind i appen, og kan se at han har kigget hvem jeg har skrevet med på FB osv.. Ikke at jeg har noget at skjule, for det har jeg ikke, men FUCK jeg blev i dårligt humør! Sagde ingenting..
Det skal lige siges at vi HAR været gået fra hinanden for 2 år siden, og var fra hinanden i 1 år.. Da vi gik fra hinanden stolede vi ikke på hinanden, han tjekkede min FB og telefon når han kunne komme til det, og med god grund - for at tjekke de samtaler jeg havde med en fyr på det tidspunkt..
Så forstår jo godt hvor det kommer fra.. Men det er to år siden? Troede vi var forbi alt det her? Føler mig sådan helt.. Ja.. 
Hvad skal jeg gøre , hvis jeg skal gøre noget? :/
Snakke med ham? Konfrontere ham?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

MyLove E

Voksne mennesker snakker sammen.. Så det synes jeg du skal gøre ;-)

Anmeld

17. marts 2014

Anonym trådstarter

MyLove E skriver:

Voksne mennesker snakker sammen.. Så det synes jeg du skal gøre ;-)

Jeg er fuldstændig enig i at voksne mennesker snakker sammen! Derfor er jeg stadig i tvivl om hvordan jeg skal håndtere dette... Det var jo tydeligvis ikke meningen at jeg skulle vide at han ville kigge... Og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal sige til manden hvis jeg vælger at tage en snak med ham 

Anmeld

17. marts 2014

Dr. House

Anonym skriver:

Nå.. Jeg havde en lidt uheldig og øv oplevelse med min kæreste her til aften.. Vi var gået i bad sammen, han blev færdig før mig, og han går så ud.. Jeg gør mig færdig, tører mig og går ud af badeværelset. Jeg kan høre en lyd inde fra stuen.. En telefonen-bliver-lagt-på.bordet-lyd..
Først tænkte jeg ikke over det, da jeg så træder ind i stuen, kan jeg se at det kun er min telefon der er på stuebordet..
Jeg dobbeltklikker på knappen, for at se hvilke programmer min telefon sidst har været inde i, og det er så min facebook-messenger app.. Går ind i appen, og kan se at han har kigget hvem jeg har skrevet med på FB osv.. Ikke at jeg har noget at skjule, for det har jeg ikke, men FUCK jeg blev i dårligt humør! Sagde ingenting..
Det skal lige siges at vi HAR været gået fra hinanden for 2 år siden, og var fra hinanden i 1 år.. Da vi gik fra hinanden stolede vi ikke på hinanden, han tjekkede min FB og telefon når han kunne komme til det, og med god grund - for at tjekke de samtaler jeg havde med en fyr på det tidspunkt..
Så forstår jo godt hvor det kommer fra.. Men det er to år siden? Troede vi var forbi alt det her? Føler mig sådan helt.. Ja.. 

Kan virkelig ikke se problemet i at han tjekker din telefon, især hvis du intet har at skjule.

Det er måske hans egen usikkerhed der skyldes at han gør sådanne ting, det ændre sig når han over en længere periode kan se at du altså ikke gør hvad han tror han leder efter.

Men som en anden skriver, snak med ham. I er i et forhold, og der burde man kunne snakke med hinanden, især om ting den ene finder ubehageligt.

Anmeld

17. marts 2014

Anonym trådstarter

Dr. House skriver:

Kan virkelig ikke se problemet i at han tjekker din telefon, især hvis du intet har at skjule.

Det er måske hans egen usikkerhed der skyldes at han gør sådanne ting, det ændre sig når han over en længere periode kan se at du altså ikke gør hvad han tror han leder efter.

Men som en anden skriver, snak med ham. I er i et forhold, og der burde man kunne snakke med hinanden, især om ting den ene finder ubehageligt.

Problemet i at han tjekker min telefon uden jeg ved det ligger i at jeg synes det er ubehageligt.. Og jeg føler at han ikke stoler en skid på mig.. Og det kan også være at han ikke gør, men så bygger vi på forskellige ting i vores forhold, og det gjorde mig lige i rigtig dårligt humør og jeg blev ked af det......
Så jeg søgte bare råd omkring hvordan andre ville håndtere en sådan situation.

Anmeld

17. marts 2014

klmf

Gå ind og giv ham en ordentlig møsser og krammer og sig du elsker ham

Han trænger til at være helt sikker på din kærlighed så giv ham den. Hvis du har brug for at tale med ham om det, så ville jeg ikke gøre det i dag, hvis det kan ende i et skænderi. Du slal selvfølgelig have lov at have dit privatliv i fred, men der er måske noget der stadig nager ham.

Anmeld

17. marts 2014

ønskebørn74

Anonym skriver:

Det er vel et behov han har fordi du har overtrådt grænsen.. Så må du jo være large og lade ham finde roen..

Anmeld

17. marts 2014

helle85

Anonym skriver:

her er det mig der har checket mand tlf en over gang og kan stadig gøre det men meget sjælden.

vil gerne skrive hvorfor, men ikke her hvor alle kan se det og jeg ikke kan være anonym så du må skrive en pb. hvis du vil vide mere

men jeg ville nok lade ham checke tlf men at fortælle ham at det er helt iorden hvis det kan gøre sådan så han få tillid tilbage igen

Anmeld

17. marts 2014

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Gå ind og giv ham en ordentlig møsser og krammer og sig du elsker ham

Han trænger til at være helt sikker på din kærlighed så giv ham den. Hvis du har brug for at tale med ham om det, så ville jeg ikke gøre det i dag, hvis det kan ende i et skænderi. Du slal selvfølgelig have lov at have dit privatliv i fred, men der er måske noget der stadig nager ham.

Ja, det er det jeg er bange for.. altså at han sidder med en eller anden frygt, og åh det ønsker jeg ikke! Jeg vil bare så gerne være lykkelig ,og det vil jeg gerne være sammen med ham .. Jeg tror jeg vil vente med at snakke med ham til en anden dag, og så spørge ham hvordan han har det med mig og vores forhold osv  
Tak for råd. 

Anmeld

17. marts 2014

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Det er vel et behov han har fordi du har overtrådt grænsen.. Så må du jo være large og lade ham finde roen..

Hmm.. jeg har ikke overtrådt nogle grænser...
Men ja - jeg må jo give ham lov eftersom jeg ikke har noget at skjule (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.