Hvad skal jeg stille op med ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2014

TNBC

Ja, fet kan du havd ret i.. Sådan havde jeg ikke vendt den i mit hovede.. Stof til eftertanke!

Man skal bare lige huske at tænke tingene igennem, før man maler fanden på væggen. 

Men hvis han har gjort det, så lad vær med at skæld ham ud, for hvis har gjort det, er der jo nok en grund. og han er måske flov over det. Det er jo ikke rart at være usikker omkring sin kæreste. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

LSU

Jeg kan simpelthen ikke forstå, at I synes det er okay, at TS' kæreste tjekker hendes telefon! Det er ulovligt?! 

Jeg kan godt forstå at du ikke synes det er fedt TS, også selvom du ikke har noget at skjule. 

Det bevidner jo om, at han ikke stoler på dig... Og det ville jeg nok snakke med ham om. ��

Anmeld

17. marts 2014

Trekløver(:

Det er selvfølgelig ikke i orden at han kigger i din telefon.

Kan godt forstå hans usikkerhed, men det er ingen undskyldning. Han har valgt at tilgive dig åbenbart, og så må han "styre sin trang til at tjekke dig".

Anmeld

17. marts 2014

modesty

Dr. House skriver:

Kan virkelig ikke se problemet i at han tjekker din telefon, især hvis du intet har at skjule.

Anmeld

17. marts 2014

modesty

Anonym skriver:

Godaften :-)
Nå.. Jeg havde en lidt uheldig og øv oplevelse med min kæreste her til aften.. Vi var gået i bad sammen, han blev færdig før mig, og han går så ud.. Jeg gør mig færdig, tører mig og går ud af badeværelset. Jeg kan høre en lyd inde fra stuen.. En telefonen-bliver-lagt-på.bordet-lyd..
Først tænkte jeg ikke over det, da jeg så træder ind i stuen, kan jeg se at det kun er min telefon der er på stuebordet..
Jeg dobbeltklikker på knappen, for at se hvilke programmer min telefon sidst har været inde i, og det er så min facebook-messenger app.. Går ind i appen, og kan se at han har kigget hvem jeg har skrevet med på FB osv.. Ikke at jeg har noget at skjule, for det har jeg ikke, men FUCK jeg blev i dårligt humør! Sagde ingenting..
Det skal lige siges at vi HAR været gået fra hinanden for 2 år siden, og var fra hinanden i 1 år.. Da vi gik fra hinanden stolede vi ikke på hinanden, han tjekkede min FB og telefon når han kunne komme til det, og med god grund - for at tjekke de samtaler jeg havde med en fyr på det tidspunkt..
Så forstår jo godt hvor det kommer fra.. Men det er to år siden? Troede vi var forbi alt det her? Føler mig sådan helt.. Ja.. 
Hvad skal jeg gøre , hvis jeg skal gøre noget? :/
Snakke med ham? Konfrontere ham?

Jeg kan SLET ikke forstå at der er nogen der synes det er okay at invadere sin kærestes privatliv på den måde. Du har ikke gjort noget galt, hverken for to år siden eller nu. Og selv hvis du  havde været ham utro for to år siden, var det  stadig ikke okay at han snagede i dine private ting på den måde. Der bliver nødt til at være tillid i en relation, begge veje. Og lige nu virker det ikke til at der er tillid hverken den ene vej eller den anden i jeres.

Tag en ærlig og åben snak med ham. Lad være med at være angribende og bebrejdende, fortæl ham hvor meget du elsker ham og vil jeres forhold - men stå fast på at hans adfærd ikke er okay og at du ikke vil acceptere den.

Anmeld

17. marts 2014

Sandratoft

Jeg synes ikke du bare skal lade ham tjekke dine beskeder, fordi han er usikker. For det første fordi han ikke kan blive mere tryg af at tjekke den - du kan jo stadig slette beskeder der er lyssky. For det andet, så har du et privatliv der er værd at værne om, dine veninder skal også kunne skrive hemmelige/pinlige ting uden at din kæreste snager i det? 

Anmeld

17. marts 2014

Mother-love

Jeg ville ikke tage det så tungt. Selvom man self gerne vil have sit privatliv så lever man stadig sammen. Og hvis du ikke har noget at skjule så er det vel ikke et problem.
Tror ikke nødvendigvis det er fordi han ikke stoler på dig, det er bare hans usikkerhed i om det måske er ham du vil have der gør han tjekker. Jeg ved det ikke. Men det første jeg tænker er at han er meget usikker. Om det skyldes dårligt selvværd eller om det ligger tilbage til den gang kan jeg ikke sige. Men han har nok brug for at blive bekræftet i at der ikke er andre og det er ham du vil,

Anmeld

17. marts 2014

TNBC

modesty skriver:

Jeg kan SLET ikke forstå at der er nogen der synes det er okay at invadere sin kærestes privatliv på den måde. Du har ikke gjort noget galt, hverken for to år siden eller nu. Og selv hvis du  havde været ham utro for to år siden, var det  stadig ikke okay at han snagede i dine private ting på den måde. Der bliver nødt til at være tillid i en relation, begge veje. Og lige nu virker det ikke til at der er tillid hverken den ene vej eller den anden i jeres.

Tag en ærlig og åben snak med ham. Lad være med at være angribende og bebrejdende, fortæl ham hvor meget du elsker ham og vil jeres forhold - men stå fast på at hans adfærd ikke er okay og at du ikke vil acceptere den.

Jeg siger ikke det er ok, men hun stoler jo heller ikke ligefrem på ham, når det første hun tænker, er at tjekke om han kigget i hendes telefon. Bare fordi hun har hørt en telefon blive lagt på bordet. 

Jeg tror de begge er usikre og det skal de have snakket om. 

Anmeld

17. marts 2014

modesty

Yurie skriver:

Jeg siger ikke det er ok, men hun stoler jo heller ikke ligefrem på ham, når det første hun tænker, er at tjekke om han kigget i hendes telefon. Bare fordi hun har hørt en telefon blive lagt på bordet. 

Jeg tror de begge er usikre og det skal de have snakket om. 

For det første: Der er andre der skriver at det er ok, det er dem jeg kommenterer på.

For det andet: Det er først da hun ser at der kun ligger én telefon på bordet at hun tænker tanken. Logisk nok.

For det tredje: Der er meget langt fra at tjekke sin egen telefon for at se om det er fiflet med den, til at tjekke en  andens telefon fordi man vil snage i deres privatliv.

Anmeld

18. marts 2014

TNBC

modesty skriver:

For det første: Der er andre der skriver at det er ok, det er dem jeg kommenterer på.

For det andet: Det er først da hun ser at der kun ligger én telefon på bordet at hun tænker tanken. Logisk nok.

For det tredje: Der er meget langt fra at tjekke sin egen telefon for at se om det er fiflet med den, til at tjekke en  andens telefon fordi man vil snage i deres privatliv.

Ja men at det er det første hun tænker, bare fordi den ligger der. Som jeg skrev til hende, den kunne være faldet ned og han lagde den tilbage. 
Bare fordi jeg hører en telefon blive lagt, og ser at min er den eneste der ligger der, ville min første tanke da ikke være at tjekke den. jeg ville ikke tænke mere over det. Derfor tænker at hun også er lidt usikker og jo er bange for at han har kigget i den. 

Selvfølgelig er der forskel på at tjekke sin egen til at tjekke en andens. Men hvad jeg ser på, hvor hurtigt hun tænker på at tjekke sin mobil. (jeg fik hende også til at tænke over det) 

Men jeg ville ikke fare op omkring det(Jeg kan kunne finde at det er ulovligt at læse smser), men jeg vil spørge ham hvorfor han gjorde det og at jeg ikke synes det er rart. Det kan jo være der er en helt logisk forklaring(ved ikke hvilken) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.