modesty skriver:
For det første: Der er andre der skriver at det er ok, det er dem jeg kommenterer på.
For det andet: Det er først da hun ser at der kun ligger én telefon på bordet at hun tænker tanken. Logisk nok.
For det tredje: Der er meget langt fra at tjekke sin egen telefon for at se om det er fiflet med den, til at tjekke en andens telefon fordi man vil snage i deres privatliv.
Ja men at det er det første hun tænker, bare fordi den ligger der. Som jeg skrev til hende, den kunne være faldet ned og han lagde den tilbage.
Bare fordi jeg hører en telefon blive lagt, og ser at min er den eneste der ligger der, ville min første tanke da ikke være at tjekke den. jeg ville ikke tænke mere over det. Derfor tænker at hun også er lidt usikker og jo er bange for at han har kigget i den.
Selvfølgelig er der forskel på at tjekke sin egen til at tjekke en andens. Men hvad jeg ser på, hvor hurtigt hun tænker på at tjekke sin mobil. (jeg fik hende også til at tænke over det)
Men jeg ville ikke fare op omkring det(Jeg kan kunne finde at det er ulovligt at læse smser), men jeg vil spørge ham hvorfor han gjorde det og at jeg ikke synes det er rart. Det kan jo være der er en helt logisk forklaring(ved ikke hvilken)
Anmeld