Gad ikke engang læse den færdig....
So sorry, men er SÅ træt af at blive dunket i hovedet med de forfærdelige mange timer mit barn er i institution......
So be it, alle kan jo ikke gå på deltid eller gå hjemme, og alle er bestemt ikke interesseret i det.
Gør det os til dårlige forældre..... 
Da jeg var lille, låste jeg døren og tog jeg selv hen til skole bussen.
Da jeg kom hjem, låste jeg mig selv ind, tog en mad, så tv. Og lavede lektier (fair nok kun når jeg gad, men jeg lavede da min afleveringer)
Jeg mener jeg var 7-8 år (1-2 klasse) da de begyndte, jeg var en stor pige. Og synes det var det sejeste i verden.
men fik skæld ud hvis jeg glemte at slukke lyset inden jeg gik om morgenen, de få gange når min mor eller far kom hjem før jeg gjorde. (de tog nogle gange hjem for at spise frokost)
Men indrømmet, det var mest hyggeligt, da min mor endte på førtidspension grundet gigt sygdom, da jeg var 10-11 år. For så kom man hjem til MOAR.
men orv jeg hvor jeg synes jeg var stor dengang jeg skulle låse huset når jeg gik og låse op når jeg kom hjem. Jeg følte mig bestemt hverken stresset eller forladt på grund af det.
(det var skolen der var mit problem, fck jeg hader mobning
det ødelagde mig i flere år end jeg vil tænke på - men det er en helt anden historie)
Anmeld