Hvor tit går du til tandlægen og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2014

Annette A

Maria-s skriver:

Virkelig sjældent...  Har lige været for nylig fordi jeg var bange for et evt hul, men der var intet, heldigvis  Er også gravid og har hørt det derfor er ekstra godt lige at få tjekket tænder, ellers var jeg nok ikke taget afsted... Kom af med omkring 500kr mener jeg for tjek og en tandrensning jeg hverken kunne mærke eller se. Og det er i hvert fald 7 år siden jeg sidst var ved tandlæge  (Hvis ikke nærmere de 9 år... )

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste der har lange pauser i tandlægebesøgene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

Annette A

Christabelle skriver:

Jeg er ved tandlægen 1 gang om året til tandrensning og eftersyn.
Har dog lige været der i forgårs da jeg desværre havde fået mit første hul nogensinde

Æv, det var da skidt.

Anmeld

26. februar 2014

Blirnokaldrigfru

Hvor vildt at se så mange der kun går til tandlæge en gang om året :p jeg har brugt flere år på at sidde hos tandlægen!

Jeg har gået til jævne og almindelige kontroller hele mit 25 årige liv.. da jeg var 18, fik jeg togskinner på, som jo gir en masse ekstra kontroller og opstramninger osv, jeg har fået 3 ud af 4 visdomstænder, fået en kæmpe kæbeoperation hvori jeg fik flyttet overkæbe frem og underkæbe tilbage (som man nok kan regne ud, gav det voldsomt mange kontroller i en periode), fået fjernet en skrue fra operationen der generede, har fået skåret mit læbebånd over og transplanteret tandkød fra ganen og ned på mine fortænderne i undermunden (de kunne ikke tåle tandreguleringen og derfor har mit tandkød der, trukket sig helt ned desværre), jeg bruger en ganeplade nu og går stadig til halvårlige kontroller med ganepladen og helårligt kontroller ovenpå operationen , og almindelige tandlæge kontroller - så ca 4-5 kontroller om året pt

Anmeld

26. februar 2014