Anonym skriver:
Jeg er læreren og undrer mig over, at moren svarer: "Jeg vil ligeledes bede om en bedre tone i henvendelser fra skolen!"
- og ville lige høre, om det virkelig lød så slemt.
Jeg ville nok som lærer have understreget hvad evt. konsekvensen var, hvordan det blev håndteret, hvad der forventes af jer, etc.
Det der lyder lidt meget som "Det er en regel at jeg skal skrive det her men jeg gider egenligt ikke så jeg skriver det så kort som overhovedet muligt". Det er fint nok du ikke ligger søvnløs over det om natten men du virker til at være helt og aldeles ligeglad når du skriver det sådan (synes jeg) og det skal en lærer altså ikke være.
Jeg ville nok være i tvivl hvad jeg skulle stille op med den mail for jeg ville netop være interesseret i at høre om der havde været konsekvenser, etc.
Desuden har hun jo nok ikke været skide glad over deres idiotiske valgt, så humøret har næppe været det bedste

Alt i alt tror jeg det bunder ud i forskellige forventninger til kommunikationen - hvad du ser som protokol og information og helt i orden ser hun måske som ligegyldighed over for hendes børn?
Anmeld