Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad synes I om tonen i denne mail fra en lærer til forældrene til to elever?
"Kære forældre. X og Y har i dag overtrådt skolens nye regler ved at ryge i frikvarteret. De valgte desuden at gøre det i en opgang, hvilket hele tiden har været strengt forbudt. Mvh. Z
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvad synes I om tonen i denne mail fra en lærer til forældrene til to elever? "Kære forældre. X og Y har i dag overtrådt skolens nye regler ved at ryge i frikvarteret. De valgte desuden at gøre det i en opgang, hvilket hele tiden har været strengt forbudt. Mvh. Z
Jeg synes den lyder meget neutral og ligefrem. Der bliver skrevet det der skal siges og ikke så meget andet. Hvad tænker du da selv om det?
Sijac skriver: Det lyder som en lærer der er fuldstændig ligeglad og blot er irriteret over, at han skal sende den mail.
Det lyder som en lærer der er fuldstændig ligeglad og blot er irriteret over, at han skal sende den mail.
Hvordan ser du det? Fordi det er en kort mail?
Kort og præcis...
Vil forældrene vide mere, må de jo skrive tilbage og spørge.
Jeg synes, at læreren skriver det uden at være fordomsfuld og "vred", så jeg synes, den er fin...
Kan ikke se noget problem i tonen?
MyLove E skriver: Synes den er fin
Synes den er fin
Jeg er læreren og undrer mig over, at moren svarer: "Jeg vil ligeledes bede om en bedre tone i henvendelser fra skolen!"
- og ville lige høre, om det virkelig lød så slemt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128