Dilemma. Syg kæreste og ik friske børn.c

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2014

Janni.

God bedring til dem begge to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Janni. skriver:

God bedring til dem begge to

Det er desvære dem alle 3! Alberte kastede op og havde dirrea i går aftes/ nat og var mega sløj til morgen. 

Også begyndte kærsten at kaste op, og har nærmest været bevistløs, inde i gæsteværelset, når han ik lige har kastet op.

Også har thea godt nok også været slap og klaget over ondt i maven og hovedet i løbet af dagen, og nu har hun så over brækket helet wcet. Suk suk. 

Og puha ka bare lugte bræk i hele huset nu, på trods af at vi lufter ud. 

Heldigvis har jeg da fri i morgen, så der er pasning i det mindste ik et problem! Vh stine

Anmeld

11. februar 2014

Mettefpigen

Yurie skriver:

Jeg sidder lige og læser et svar fra jordmoderforeningen, hvor der står en arbejdsgiver ikke bare kan henvise til at den anden forældre blot kan passe barnet om natten, da de jo skal på arbejde næste dag og hvis man har været på arbejde hele natten ikke kan passe et sygt barn.

men det er vist forskelligt fra arbejdsplads til arbejdsplads.

Det er forskelligt fra arbejdsplads til arbejdsplads... min eks har også natarbejde og der er der heller ikke noget der hedder barnet er syg, da det så var mit job at tage mig af ham (selvom jeg var syg) eller ikke havde sovet i flere dage og selv skulle arb...

Anmeld

12. februar 2014

et-ønske

Puha TS sikke da en omgang hjemme hos jer håber de snart er i bedring alle tre, og at du slipper for sådan en kedelig omgang

Hvis jeg lige skal give mine tanker med.... Øhm da jeg var enlig mor med tøsen på 2 år og vi begge var ramt - der var der ingen valgmuligheder jeg måtte jo passe på os begge, indtil vi begge var på toppen igen - så selvom man føler man har nær-døds-oplevelser, så kan man klare mere end man regner med når man står med aben selv

Dette er ikke kun henvendt til TS men til alle jer som ville blive skuffet over hvis den bedre halvdel tog på job.
Min mand ville ihvertfald komme til at blive pænt skuffet over mig

Anmeld

12. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
et-ønske skriver:

Puha TS sikke da en omgang hjemme hos jer håber de snart er i bedring alle tre, og at du slipper for sådan en kedelig omgang

Hvis jeg lige skal give mine tanker med.... Øhm da jeg var enlig mor med tøsen på 2 år og vi begge var ramt - der var der ingen valgmuligheder jeg måtte jo passe på os begge, indtil vi begge var på toppen igen - så selvom man føler man har nær-døds-oplevelser, så kan man klare mere end man regner med når man står med aben selv

Dette er ikke kun henvendt til TS men til alle jer som ville blive skuffet over hvis den bedre halvdel tog på job.

Man gør selvfølgelig hvad man er nødt til... Når man er enlig så er man NØDT til at passe børn selvom man er syg (medmindre man har familie som kan hjælpe). Men når man nu engang er 2, så er man også 2 om at dele ansvaret, det kan jeg slet ikke se noget galt i.
Der er jo ingen grund til, at leve som om man er enlig, når man ikke er det

Anmeld

12. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
et-ønske skriver:

Man gør selvfølgelig hvad man er nødt til... Når man er enlig så er man NØDT til at passe børn selvom man er syg (medmindre man har familie som kan hjælpe). Men når man nu engang er 2, så er man også 2 om at dele ansvaret, det kan jeg slet ikke se noget galt i.
Der er jo ingen grund til, at leve som om man er enlig, når man ikke er det

Anmeld

12. februar 2014

StineW79

Mettefpigen skriver:

Det er forskelligt fra arbejdsplads til arbejdsplads... min eks har også natarbejde og der er der heller ikke noget der hedder barnet er syg, da det så var mit job at tage mig af ham (selvom jeg var syg) eller ikke havde sovet i flere dage og selv skulle arb...

Ja der er sikkert stor forskel fra arbejdsplads, til arbejdsplads!

Min chef sagde i hvert fald bare at det var helt ok, så måske det også kommer an på chefen? Vh stine

Anmeld

12. februar 2014

StineW79

et-ønske skriver:

Håber også at jeg slipper!!

Ja der er self stor forskel på at være alene, og på at være 2 om opgaverne! Når det så er sagt, så havde det været total uansvarlig at overlade 2 syge børn, til en der endten kastede voldsomt op, eller lå mere eller mindre bevistløs i sengen, og som slet ik hørte ungerne.

Normalt er det jo heller ik et problem for os at jeg har aften/weekend/ nattevagter, for når jeg ik er der er kærsten der jo. Men når så han ligesom er taget ud af regnestykket, så ville de lige så godt ku ha været alene hjemme. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.