Dilemma. Syg kæreste og ik friske børn.c

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
lineog4 skriver:

Det afhænger af hvor hårdt man er ramt. Kan huske en gang vi var på ferie på Ærø og min mand lagde sig i 4 dage hvor det stod ud af ham i begge ender - endte med at få lægeordineret tilskud af vand, salt og andre mineraler. Der havde jeg selvsagt aldrig gået fra han alene med vores børn/ barn.

Men er min mand i stand til at tage vare på børnene og vi sammen vurderer det er han så tog jeg på arbejde. Jeg blev ikke hjemme bare fordi han var syg, men fordi han var så syg så det ikke var ansvarligt.

Men det er også det jeg siger.

Hvis man er så syg, at man dårligt kan tage vare på sig selv, hvordan skulle man så kunne tage vare på andre.

Ergo, så bliver man hjemme.

Så reelt er vi skam enige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

lineog4

Mom skriver:

Men det er også det jeg siger.

Hvis man er så syg, at man dårligt kan tage vare på sig selv, hvordan skulle man så kunne tage vare på andre.

Ergo, så bliver man hjemme.

Så reelt er vi skam enige

Anmeld

11. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er endt med at jeg har taget barnets første sygedag, da han bare ligger helt syg og dårlig! 

Normalt hvis vi har barn syg, er det altid ham der holder barnets førstesygedag, da han har mulighed for at arbejde hjemmefra.

Men tænker at når han også et så dårlig, vil jeg ik havde det godt med at de er " alene" hjemme. 

Så mange tak for alle jeres svar!! Vh stine

Anmeld

11. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
StineW79 skriver:

Det er endt med at jeg har taget barnets første sygedag, da han bare ligger helt syg og dårlig! 

Normalt hvis vi har barn syg, er det altid ham der holder barnets førstesygedag, da han har mulighed for at arbejde hjemmefra.

Men tænker at når han også et så dårlig, vil jeg ik havde det godt med at de er " alene" hjemme. 

Så mange tak for alle jeres svar!! Vh stine

Stakkels jer allesammen...

God bedring til Jer alle...

Anmeld

11. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

God bedring til hele familien

Anmeld

11. februar 2014

StineW79

Wampires skriver:

Stakkels jer allesammen...

God bedring til Jer alle...

Takker. Håber ungerne vil tage en lang lur om 1 times tid. De er bare helt flade. Og kærsten er også begyndt at kaste op, så han er helt væk! Vh stine

Anmeld

11. februar 2014

StineW79

SDD skriver:

God bedring til hele familien

Ja håber ungerne vil tage en lang lur. De er helt flade! Vh stine

Anmeld

11. februar 2014

B&J

hvis han virkelig er så dårlig ville jeg blive hjemme for han kan jo ikke hjælpe børene hvis han selv kaster op eller skal det andet det er jo slet ikke nemt det var jo noget andet hvis det kun var feber

Anmeld

11. februar 2014

StineW79

B&J skriver:

hvis han virkelig er så dårlig ville jeg blive hjemme for han kan jo ikke hjælpe børene hvis han selv kaster op eller skal det andet det er jo slet ikke nemt det var jo noget andet hvis det kun var feber

Jeg har valgt t tage barnets første sygedag, da han kaster op, og bare er rigtig dårlig. X

Anmeld

11. februar 2014

B&J

StineW79 skriver:

Jeg har valgt t tage barnets første sygedag, da han kaster op, og bare er rigtig dårlig. X

det kan jeg godt forstå det ville jeg også gøre, håber de alle sammen snart er raske og du slipper uden om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.