Hvornår i vuggestue/dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.079 visninger
44 svar
25 synes godt om
10. februar 2014

LilleSmølf

Min dreng starter i vuggestue pr. 1. april (og nej, det er ikke en joke ) og til den tid er han 10 månder gammel.

Han er jo egenlig klar nok, det er kun hans mor der har problemer med det

Men jeg kom til at tænke på hvornår der er mest "normalt" for børn at starte i institution på, så hvis I vil skrive hvornår jeres begyndte/begynder ville det være skønt (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

2babygirls

LilleSmølf skriver:

Min dreng starter i vuggestue pr. 1. april (og nej, det er ikke en joke ) og til den tid er han 10 månder gammel.

Men jeg kom til at tænke på hvornår der er mest "normalt" for børn at starte i institution på, så hvis I vil skrive hvornår jeres begyndte/begynder ville det være skønt (:

Begge mine piger var 11mdr.

Anmeld

10. februar 2014

L&V

LilleSmølf skriver:

Min datter var 11 måneder og min søn bliver 10 måneder

Anmeld

10. februar 2014

TNBC

LilleSmølf skriver:

Jeg synes de fleste starter når de er mellem 8-11måneder. Jeg synes, hvis de skal starte, så synes jeg at det er bedste når de er 10-11måneder

Anmeld

10. februar 2014

lineog4

Min datter var 14 mnd - var studerende og havde bare slet ikke lyst til at aflevere hende...

Min ene søn var 10 mnd der havde jeg fået et vikariat og nåede ikke at tænke før jeg arbejdede fuldtid.

Den mindste var 13 mnd da jeg skulle starte på arbejde og så tog mormor ham fordi vi ikke kunne få plads hos storebror og han fik plads da han var 1 år og 5 mnd

Anmeld

10. februar 2014

Tanja1234

Min datter var 6,5 mdr. da hun startede i dagpleje og det er gået strålende.

Der har ikke været en eneste dag hvor hun har været ked af at blive afleveret - og hun skal starte i børnehave d. 1. april

Anmeld

10. februar 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mine børn har begge været knap to år, før de er startet. Jeg ville have dem hjemme så længe, som muligt

Anmeld

10. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

9mdr

Anmeld

10. februar 2014

LinLin

De er begge startet 1. September det år de fyldte et år og er fra hhv 2. Og 9. September - så meget tæt på 1 år

Anmeld

10. februar 2014

MetteT

Kathrine var 8 1/2 måned og Christian var 9 1/2 måned..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.