Hvordan er dine mødetider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2014

L&V

lineog4 skriver:

Vigtig at skelne mellem reform af skolen og lærernes arbejdstid. 

Reformen er en ting og den er der som fakta og kan sagtens blive spændende.

arbejdstiden kunne være både som nu og vi havde reformen eller ændre sig og vi havde den samme skolereform som nu. Synes ikke arbejdstiden gør skolen mere spændende, men så sandelig anderledes som arbejdsplads.

Ja oki på den måde kan jeg godt se at det bliver lidt mindre spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

Sitrani

MorDk skriver:

Ja... hvordan er dine mødetider?

Er du tilfreds med dem?

Pt. er mine kl. 8-15.30, kl. 7-14 og kl. 7-14.30 (Jeg arbejder 37 timer ugentligt) med arbejde hver 4.weekend. 

Men fra marts måned kommer det til at se sådan her ud:

Lige uger: mandag, tirsdag, fredag, lørdag og søndag

Ulige uger: mandag og tirsdag

kl. 15-23 Det bliver dejligt med noget mere frihed.

Jeg møder således:

Man: 9-15.30

Tirs: 8.30-15.30

Ons: 8.30-13

Tors: 6.15-12.15

Fredag skifter med 4 forskellige mødetider: 8-15, 8.30-15.30, 8.30-15 og 6.15-12.15...

Jeg er ansat til 32 timer om ugen Og er helt tilfreds..

Anmeld

7. februar 2014

lineog4

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Ja oki på den måde kan jeg godt se at det bliver lidt mindre spændende

Desværre er de to ting oftest ikke skilt ad i snakken. For man kan sagtens som lærer synes der er spændende tiltag i reformen men ikke forstå hvorfor det kræver en ufleksibel arbejdstidslov (nægter at kalde det aftale). 

Anmeld

7. februar 2014

Sander&Vitus-Mor

MorDk skriver:

Er du tilfreds med dem?

Pt. er mine kl. 8-15.30, kl. 7-14 og kl. 7-14.30 (Jeg arbejder 37 timer ugentligt) med arbejde hver 4.weekend. 

Enten 7-15 eller 15-23 :-)
Pt dog på barsel.

Anmeld

7. februar 2014

L&V

lineog4 skriver:

Desværre er de to ting oftest ikke skilt ad i snakken. For man kan sagtens som lærer synes der er spændende tiltag i reformen men ikke forstå hvorfor det kræver en ufleksibel arbejdstidslov (nægter at kalde det aftale). 

Håber i bliver positiv overrasket og at i ikke knækker halsen på det. For det går da uden tvivl ud over ens faglige stolthed når man ik har resurser til at yde det man gerne vil

Anmeld

7. februar 2014

StudPsyk

MorDk skriver:

Er du tilfreds med dem?

Mandag: 8-10
Tirsdag: 8-12
Onsdag: 9-11

Så jeg kan vist ikke klage! Ej, hvis vi så skal snakke om min reelle arbejdstid med al min læsning inkluderet, er vi meget langt over en 37 timers arbejdsuge..

Anmeld

7. februar 2014

lineog4

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Håber i bliver positiv overrasket og at i ikke knækker halsen på det. For det går da uden tvivl ud over ens faglige stolthed når man ik har resurser til at yde det man gerne vil

Er lige blevet præsenteret for et muligt skema og kan da godt se det ikke kan lade sig gøre at gøre det jeg gør nu hvor jeg stort set laver alt mit materiale selv osv.

Men nej nægter at knække nakken, men det kan da være jeg vælger ikke at være lærer på sigt.

Værste er egentlig jeg ved mine børns lærer får samme vilkår for jeg ønsker jo mine børn den bedste skolegang det kan gives....

Anmeld

7. februar 2014

Blikfang.com

Er selvstændig og da manden arbejder meget og længe henter så bringer jeg 95 % af gangene.

Jeg bestemmer selv hvornår jeg arbejder men da jeg jo skal hente og bringe hver dag (og købe ind) arbejder jeg fra kl. ca 9 til 16 og så meget det nu er muligt i weekenderne. Jeg ville gerne arbejde mere; men det er som sagt ikke muligt som det er nu.

Anmeld

7. februar 2014

Clisolka

Er du tilfreds med dem?

Hmm med 2 timers transporttid, så plejer jeg gerne at være på arbejdet 8.30-9.00, hvis jeg tager hjemmefra 6.30. Jeg smutter altid ved 15-tiden, så jeg er hjemme i nogenlunde tid inden hun skal i seng.

De resterende timer jeg mangler på arbejdet, kan jeg hive hjem på min hjemmearbejdsplads - enten de dage jeg arbejder hjemme, når hun er lagt i seng, eller i weekenderne

Min kæreste er den der afleverer og henter igen, foruden de dage jeg arbejder hjemme

Jeg har et 37-timers job + 4 timers transport dagligt med det offentlige

Pt. er jeg dog på barsel med lillebror

Anmeld

7. februar 2014

forår

Jeg arbejder 32 timer

man 0730-1300

tirs 0730-1800

ons, tors og fre 0730-1300

også arbejder jeg hver 4. Weekend lørdag 0600-1500 og søndag 0700-1500

og jeg er godt tilfreds.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.