Hvordan er dine mødetider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2014

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Der er fordele og ulemper ved alt ...

Det er rigtigt nok - føler bare ofte man skal forsvare sig når man fortæller man har børn og arbejder i butik (dog ikke herinde men når man møder folk)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

Mor til Ella

Nadia&Daniel skriver:

Det er rigtigt nok - føler bare ofte man skal forsvare sig når man fortæller man har børn og arbejder i butik (dog ikke herinde men når man møder folk)

Altså nu er jeg selv i butik

Fordelene hvad synes du de er?

Jo, jeg synes det er dejligt at Ella ikke skal vægges om morgenen, at hun bare kan tulle rundt, og ikke bliver afleveret tidligt.

Men jeg ville give min højre arm for flere eftermiddags timer med hende

Anmeld

7. februar 2014

Nadia&Daniel

Mor til Ella skriver:

Jo, jeg synes det er dejligt at Ella ikke skal vægges om morgenen, at hun bare kan tulle rundt, og ikke bliver afleveret tidligt.

Fordelen for mig:

En forholdvis lang og rolig morgen med Laura - jeg kan nå at gør mig selv klar, lave morgenmad og madpakker klar inden hun vågner.

Jeg har mulighed for at aflever hende hver dag (nu når jeg kun "får lov" at hente hende en gang om ugen - hvis hun altså kommer afsted på min fridag)

Jeg tager bussen henne fra bh - og 12 min. efter er jeg på job (så har forholdvis meget tid med hende om morgen)

Har en veninde som arbejder 8.30-15.30 hver dag (de skal med bussen kl. 6.42 for at hun kan nå på job)

Anmeld

7. februar 2014

Papillon

Jeg er studerende, så det gælder nok ikke helt

Har typisk 16 undervisningslektioner om ugen fordelt på fire dage i tidsrummet 8-16. Det, der fylder, er forberedelsen, og det hedder sig egentligt, at vi har en arbejdsuge på 40 timer inklusiv alt.

Er fuldt ud tilfreds, man kan næsten heller ikke være andet, når jeg selv har valgt at tage uddannelsen - og den interesserer mig, så jeg kan godt lide at bruge tid og energi på den. Det eneste, jeg virkelig ikke synes om, er, at skemaerne for modulerne (ti uger af gangen) først lægges op ugen før modulet starter 

Anmeld

7. februar 2014

Nadia&Daniel

Mor til Ella skriver:

Men ville bestemt også give alt for at få mere tid med hende

Anmeld

7. februar 2014

Noahmor

MorDk skriver:

Ja... hvordan er dine mødetider?

Er du tilfreds med dem?

Pt. er mine kl. 8-15.30, kl. 7-14 og kl. 7-14.30 (Jeg arbejder 37 timer ugentligt) med arbejde hver 4.weekend. 

Men fra marts måned kommer det til at se sådan her ud:

Lige uger: mandag, tirsdag, fredag, lørdag og søndag

Ulige uger: mandag og tirsdag

kl. 15-23 Det bliver dejligt med noget mere frihed.

Lige nu er jeg på barsel, men ellers hedder 7.30-15.30 mandag-torsdag. Har fri om fredagen og hvis jeg alligevel er på arbejde der, så giver det afspadsering. 

Anmeld

7. februar 2014

Lukas&Liam<3

Herhjemme møder vi begge 6-14, så når jeg er færdig med barsel får vi godt nok lidt problemer med at møde til tiden, vs åbner jo først 6.30.

Håber vi kan finde en løsning med arbejdet

Anmeld

7. februar 2014

Janni.

Jeg møder altid kl 7 og har fri enten 12:30/13:00/15:00. Arbejde hver 2. weekend.

Er SSH.

Anmeld

7. februar 2014

Morgensol

Uha.. Mine arbejdstider veksler hver dag! Men jeg møder primært mellem 4 og 5.30. En sjælden gang imellem møder jeg en smule senere, men aldrig senere end 7! Jeg har jo så også fri derefter! Men det veksler meget hvor lange mine vagter er! Jeg slutter et sted mellem kl 8.30 og 15.30.. I dag er jeg mødt 4.58 og har fri kl 13.49. I morgen møder jeg 4.18 og slutter 10.06, for at give et eksempel. 

Jeg har altid minimum én hverdagsfri og så hveranden weekend. 

Anmeld

7. februar 2014

AnnaK89

Lige nu er jeg i praktik som sygeplejerske og møder fra 7.00-14.24

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.