Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mine tider hedder:
mandag : 4-5 timer mellem kl. 9 og 18 alt efter blodprøver, læge osv.
tirsdag - fredag kl. 10-18
og så har jeg ca 1 lørdag om måneden kl. 10-14.
Jeg regner med at lede efter noget nyt mens jeg er på barsel, hvis ikke mine chefer kan lokkes til en anden aftale, for det vil ikke komme til at hænge sammen for os med de arbejdstider når først den lille er kommet til..
Har ca. 1 times transport tid hver vej også..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Ja... hvordan er dine mødetider? Er du tilfreds med dem? Pt. er mine kl. 8-15.30, kl. 7-14 og kl. 7-14.30 (Jeg arbejder 37 timer ugentligt) med arbejde hver 4.weekend. Men fra marts måned kommer det til at se sådan her ud: Lige uger: mandag, tirsdag, fredag, lørdag og søndag Ulige uger: mandag og tirsdag kl. 15-23 Det bliver dejligt med noget mere frihed.
Ja... hvordan er dine mødetider?
Er du tilfreds med dem?
Pt. er mine kl. 8-15.30, kl. 7-14 og kl. 7-14.30 (Jeg arbejder 37 timer ugentligt) med arbejde hver 4.weekend.
Men fra marts måned kommer det til at se sådan her ud:
Lige uger: mandag, tirsdag, fredag, lørdag og søndag
Ulige uger: mandag og tirsdag
kl. 15-23 Det bliver dejligt med noget mere frihed.
Jeg er freelancer, så det er lidt op til mig selv, så længe jeg når mine deadlines.
Det kommer lidt an på hvornår min søn står op. Nogle gange står han op ved 6-tiden. Så afleverer jeg ham tidligst 7:30. Nogle gange står han op ved 7-tiden. Så bliver den 8, nogle gange 8:30. Men jeg vil skyde på at 3 dage ud af 5 hedder aflevering cirka 7:45.
Jeg henter 14:30 hver dag.
Manden er også freelancer og holder typisk nogenlunde de samme arbejdstider som mig. Over de næste måneder har han dog en større opgave, så der bliver den 16-17 de fleste dage.
Jeg arbejder hjemme og min søn går i VS lige på den anden side af gaden, så det er ekstremt nemt at hente og aflevere. Det gør at vi altid tager det stille og roligt med at tulle derover og jeg har tid til at hygge lidt med ham i VS inden jeg går. Jeg er virkelig glad for at institutionen ligger så tæt på.
Jeg arbejder lige nu 12-14-19-?
Da jeg har de 2 yngste hjemme indtil vuggestuestart 1/4
Og så kommer det til at hedde 09-15- 19-?
Er selvstændig så holder fridage som det passer mig og børnene,og alt skoleferie -så skal man jo arbejde på andre tidspunkter,så jeg arbejder altid 19-? hver aften -Men det gør jeg gerne for masser af tid med mine børn .
Mine tider ligger alt mellem 7.30-15. 9-15. 10-15 og 14-22 i hverdagen.
Jeg arbejder hver 3 weekend 14-22 og 10-18.
I mit vikar job er det mellem 7-16. 13-23 og 22.45-7.30.
Jeg er meget tilfreds med mine arbejdstider pt! Vh stine
Lige nu er jeg i praktik som sygeplejerske og møder fra 7.00-14.24
14.24? Skæg tid...
Jeg er lærer, så det er fra 8-14.15 de fleste dage og så et par timer om aftenen og ofte i ferierne (karakterer, elevplaner, rette terminsprøver, mm)
Men fra det nye skoleår er det fast fra 8-16. Ingen weekenden, ingen ferier, ingen aftner. Det er helt vildt så langt jeg går ned i tod med den nye skolereform før havde vi teknisk set aldrig fri. Forældre mm kunne ringe om aftenen hvis de ville. Nu er biksen lukket kl 16
Jeg går på sopu Hillerød (pædagog ass.)
og jeg møder kl 8:15 til 14. Jeg er meget tilfreds
Jeg er også lærer og er på 80%. Mine dage er fra 7.35 til cirka 13-14 hver dag (i dag 12) en dag dog fast mødedag til 16. Så holder jeg for det mest fri til ungerne er lagt og bruger en times tid. Så arbejder jeg gerne lørdag morgen en time (sætter vækkeur og står op før familien så kan jeg også lige bage boller til dem) eller to og en time eller to søndag.
Jeg har fri tirsdag.
Fra næste år hedder det vist 7.50 - 15.50, men håber på lidt fleksibilitet så jeg fx kan komme før børnene og møde ind 7.30 (har specialklasser og de kommer med taxa 7.40) og så file det af i modsat ende, håber også jeg må ligge en lang dag til 17 så jeg kan have åbent for forældre osv.
Men lige nu er jeg yderst tilfreds med min arbejdstid - da jeg selv kan tilrettelægge så jeg arbejder når børnene alligevel sover og har fri når de er hjemme.... hvad jeg bliver til næste år må tiden vise
Abemor skriver: Jeg er lærer, så det er fra 8-14.15 de fleste dage og så et par timer om aftenen og ofte i ferierne (karakterer, elevplaner, rette terminsprøver, mm) Men fra det nye skoleår er det fast fra 8-16. Ingen weekenden, ingen ferier, ingen aftner. Det er helt vildt så langt jeg går ned i tod med den nye skolereform før havde vi teknisk set aldrig fri. Forældre mm kunne ringe om aftenen hvis de ville. Nu er biksen lukket kl 16
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128