Hvordan er dine mødetider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2014

SjeBets

Jeg møder kl 7.30 hver dag man-tirs- onsdag til kl 16 torsdag til kl 14 of fredag til kl 15. Jeg arbejder på et lastvogns værksted. Elsker mit job. Men savner at have tidligere fri som da jeg gik som elektriker. Men der mødte jeg jo selvfølgelig også tidligere. Jeg har ikke haft børn at aflevere i nogle år. De går selv i skole ved ikke hvordan det bliver med sidste ny ankomne og aflevering og afhentning men manden er selvstændig og kan gå til og fra som han vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2014

Moma

Jeg møder man-fre 7.00-14.00. Det er jeg meget tilfreds med.

Vil dog gerne have det ændret til 8.00-14.00. Men det må jeg ikke, for min arbejdsgiver.

Anmeld

8. februar 2014

Karina84

MorDk skriver:

Ja... hvordan er dine mødetider?

Er du tilfreds med dem?

Pt. er mine kl. 8-15.30, kl. 7-14 og kl. 7-14.30 (Jeg arbejder 37 timer ugentligt) med arbejde hver 4.weekend. 

Men fra marts måned kommer det til at se sådan her ud:

Lige uger: mandag, tirsdag, fredag, lørdag og søndag

Ulige uger: mandag og tirsdag

kl. 15-23 Det bliver dejligt med noget mere frihed.

Hejsa 

Jeg bliver lige nødt til at spørge, hvad har du gjort dig af tanker omkring at arbejde aften og have børn? Skal de passes hjemme, eller tager du ekstra fridage med dem eller hvordan?

Jeg er nemlig selv vokset op med en mor der kun havde aftenvagter på et plejehjem og med samme mødetider som du vil få.

Jeg er derfor aldrig blevet passet i dagpleje eller institution og har aldrig gået i børnehave. Det tænkte jeg ikke over dengang, da jeg jo ikke vidste hvad jeg gik glip af og jeg hyggede hjemme med min mor.

Der hvor jeg synes det var mest øv, var juleaften, som hun havde hver andet år, hvor min far og jeg så var hos noget andet familie eller nede på plejehjemmet hos hende.

Håber at det er ok at jeg spørger  

Anmeld

8. februar 2014

Ammi

Jeg arbejder fra 8-16 mandag-torsdag. om fredagen arbejder jeg 8-12 i perioden juli-januar. i perioden februar til juni 8-15.30.

Jeg skal dog have 126 overarbejdstimer i den periode, men dem må jeg ligge som jeg vil  

jeg har ikke børn endnu men håber at jeg kan få det til at hænge sammen når bettemand kommer ud

Anmeld

8. februar 2014

Frk.S

Mine arbejdstider ser sådan ud:

mandag-torsdag: 7.30-15.00
fredag: 7.30-14.30

Når jeg ikke er gravid er der (i fast rul) man-ons tider fra 7.00-14.30, men det indebærer at åbne op i vores farmaci (nuklearmedicin) så jeg er taget ud af det rul imens jeg er gravid.

Som det er nu er jeg super tilfreds med mine arbejdstider, det passer så godt ind i vores familie og jeg elsker at jeg har fri i weekenden og lign.

Om ikke så længe kommer vi nok til at skulle holde åbent til kl. 18 om tirsdagen (undersøgelsesafdeling) fordi nogle politikere trængte til at lave nogle "tiltag" (mangler bræk-smiley).
Det vil betyde at jeg nok hver 3. tirsdag skal arbejde 7-18 og så holde fri en fredag når jeg har haft to lange tirsdage.

Det er jeg knap så tilfreds med, da det passer dårligt ind i vores hverdag. Men det skal vi da også nok få til at fungere.

Anyways.... i det store hele er jeg meget tilfreds.

Anmeld

8. februar 2014

klmf

Vi har vagter fra 7-15.15, 15-23.15, 23-7.15, 12-20 og 12-timers i weekenden. Er på fuld tid i skiftende vagtlag. Arbejder også helligdage. Tilfreds? Nja... Både og... Kan ikke undvære mine hverdagsfri og har ikke som sådan noget imod weekendvagterne, men er meget væk fra familien. Vi har ikke råd til at jeg går på deltid. Men elsker også mit arbejde:-) Nå ja, så tager jeg også specialuddannelsen oveni:-)

Anmeld

8. februar 2014

klmf

Babymor1013 skriver:

Hmm med 2 timers transporttid, så plejer jeg gerne at være på arbejdet 8.30-9.00, hvis jeg tager hjemmefra 6.30. Jeg smutter altid ved 15-tiden, så jeg er hjemme i nogenlunde tid inden hun skal i seng.

De resterende timer jeg mangler på arbejdet, kan jeg hive hjem på min hjemmearbejdsplads - enten de dage jeg arbejder hjemme, når hun er lagt i seng, eller i weekenderne

Min kæreste er den der afleverer og henter igen, foruden de dage jeg arbejder hjemme

Jeg har et 37-timers job + 4 timers transport dagligt med det offentlige

Pt. er jeg dog på barsel med lillebror

Ruller lige ned af sofaen i chok over FIRE timer dagligt@_@

Anmeld

8. februar 2014

Clisolka

lotchen skriver:

Ruller lige ned af sofaen i chok over FIRE timer dagligt@_@

Jep! Den tur har jeg snart taget i 15 år Det er blevet en vanesag - hvad man dog ikke gør, når man er glad for sit job Dertil skal lige siges hvis DSB er forsinket, så er det over 4 timer på en dag.

Jeg ville gerne finde noget tættere på - og især nu, hvor jeg har 2 små børn. Men jobsne hænger desværre ikke på træerne, her hvor jeg bor

Anmeld

8. februar 2014

maria_wlt

Mine hedder

Ulige uge: Mandag, tirsdag, fredag,lørdag og søndag - 15,30-23,00

Lige uge: Onsdag og torsdag 15,30-23,00

Arbejder kun aften og det er fast 28 timer. 

Anmeld

8. februar 2014

Thereseh

MorDk skriver:

Ja... hvordan er dine mødetider?

Er du tilfreds med dem?

Pt. er mine kl. 8-15.30, kl. 7-14 og kl. 7-14.30 (Jeg arbejder 37 timer ugentligt) med arbejde hver 4.weekend. 

Men fra marts måned kommer det til at se sådan her ud:

Lige uger: mandag, tirsdag, fredag, lørdag og søndag

Ulige uger: mandag og tirsdag

kl. 15-23 Det bliver dejligt med noget mere frihed.

Både min mand og jeg, er begge selvstændige (jeg har en butik), så vi har lidt spøjse arbejdstider - til gengæld arbejder vi begge ofte når junior er kommet hjem, hjemmefra sofaen med hver vores laptops... ;-)

Men jeg arbejder i butikken:

Mandag - fri

Tirsdag - 11-14

Onsdag - 11-17.30

Torsdag - 11-14

Fredag - 11-17.30

Lørdag - 11-15

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.