Hvordan er dine mødetider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2014

Mum33

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Du lyder glad for den nye reform?

Det er jeg ikke !!! Det er synd for eleverne, og jeg elsker mit arbejde, så at skulle arbejde mindre, er ikke lykken for mig. Desuden passede det mig fint at arbejde om aftenen hvor ungerne sover, og så kunne hente tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

L&V

Abemor skriver:

Det er jeg ikke !!! Det er synd for eleverne, og jeg elsker mit arbejde, så at skulle arbejde mindre, er ikke lykken for mig. Desuden passede det mig fint at arbejde om aftenen hvor ungerne sover, og så kunne hente tidligt

Oki så misforstod jeg hvis dit indlæg.

Anmeld

7. februar 2014

AnnaK89

MorDk skriver:

14.24? Skæg tid...

Jep Hverken mere eller mindre

Anmeld

7. februar 2014

lineog4

Oki så misforstod jeg hvis dit indlæg.

Sarkasme kan være svært på skrift 

Men lov 409 giver da også nogen fordele fx at man nu ved hvornår man har fri som lærer, men den lille fordel opvejer på ingen måde ulemperne både for de ansatte men så sandelig også for kvaliteten af den undervisning der bliver leveret.

Anmeld

7. februar 2014

L&V

lineog4 skriver:

Sarkasme kan være svært på skrift 

Men lov 409 giver da også nogen fordele fx at man nu ved hvornår man har fri som lærer, men den lille fordel opvejer på ingen måde ulemperne både for de ansatte men så sandelig også for kvaliteten af den undervisning der bliver leveret.

Ja den havde jeg ski ik lige fanget

Der er selvfølgelig fordele og ulemper ved begge arbejdsmåder, men spændende bliver det syntes jeg.

Anmeld

7. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mor11 skriver:

Man - tors : 7-15.30

fre: 7-13

Glemte helt om jeg var tilfreds  Tjo, normalvis er det fint nok men man kunne da altid godt bruge noget mere tid hjemme ved familien. pt skal jeg hente og bringe, og det er knapt så festligt når jeg møder så tidligt. Har langt til dp og ingen bil så mig og min dreng står op kl 5.20!!! For at kunne vågne stille og roligt og komme ud af døren til tiden  Det er nogen trælse lange dage for ham fra 6.40-15.45, men han er heldigvis en sej lille en der ikke engang har ladet det påvirke hverken middagslur eller nattesøvn. Troede han ville gå helt kold om eftermiddagen, men det klarer han faktisk flot. glæder mig til sommer hvor far tager over igen og de kan hygge til kl 8-8.30 og han kan blive hentet 15-15.30, måske endda tidligere alt efter om han stadig sover til middag

Anmeld

7. februar 2014

lineog4

Ja den havde jeg ski ik lige fanget

Der er selvfølgelig fordele og ulemper ved begge arbejdsmåder, men spændende bliver det syntes jeg.

Jeg ved ikke om jeg ville bruge ordet spændende, men anderledes og den anderledeshed må jo give nogen ændringer måske også på rekrutteringsgrundlaget til lærerjobbet... 

Jeg skal ikke male fanden må væggen, for det er vigtigt at være åben og positiv, men kan se utrolig mange faldgruber og synes man måske skulle have undladt at gennemføre 3 store ting på en gang med så kort varsel: lov 409 (arbejdstiden), folkeskolereformen og den meget øgede inklusion.

Anmeld

7. februar 2014

L&V

lineog4 skriver:

Jeg ved ikke om jeg ville bruge ordet spændende, men anderledes og den anderledeshed må jo give nogen ændringer måske også på rekrutteringsgrundlaget til lærerjobbet... 

Jeg skal ikke male fanden må væggen, for det er vigtigt at være åben og positiv, men kan se utrolig mange faldgruber og synes man måske skulle have undladt at gennemføre 3 store ting på en gang med så kort varsel: lov 409 (arbejdstiden), folkeskolereformen og den meget øgede inklusion.

Jeg er nok bare typen der syntes alt nyt er spændende og nu er beslutningen taget om at det skal være sådan også må man jo finde en måde man kan få det bedste ud af det på..

Er slet ikke så meget inde i det men er da sikker på du har ret og al nyt bør tages i etapper

Anmeld

7. februar 2014

Mamalou

Mine arbejdstiden hedder 8-15 hver dag med undtagelse af torsdag hvor jeg arbejder fra 8-17. Jeg har flex tid, hvilket giver lidt frihed.

Jeg er godt tilfreds med mine arbejdstiden

Anmeld

7. februar 2014

lineog4

Jeg er nok bare typen der syntes alt nyt er spændende og nu er beslutningen taget om at det skal være sådan også må man jo finde en måde man kan få det bedste ud af det på..

Er slet ikke så meget inde i det men er da sikker på du har ret og al nyt bør tages i etapper

Vigtig at skelne mellem reform af skolen og lærernes arbejdstid. 

Reformen er en ting og den er der som fakta og kan sagtens blive spændende.

arbejdstiden kunne være både som nu og vi havde reformen eller ændre sig og vi havde den samme skolereform som nu. Synes ikke arbejdstiden gør skolen mere spændende, men så sandelig anderledes som arbejdsplads.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.