Hun pisser mig af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2014

ano14316

mor:) skriver:

Kan godt forstå årsagerne (bortset fra lige nr.3 - det er for tidligt hvis det de den eneste grund)
Men de andre kam jeg godt se logikken i. Så blev jeg det klogere

ja ja, det er jo det hele holdt sammen, tror heller ikke jeg ville synes det var relevant, hvis det var den eneste årsag, så ville jeg nok lige vente et par år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

Hck

Profilbillede for Hck

Har tænkt meget over den med at vi sidder og snakker og hygger imens vi spiser for det er der at VI har tid, så alle bliver siddende til alle er færdige, det kære barn har måske ikke lyst til at snakke lige der, det er måske midt i ulvetimen , hvor alle dagens indtryk bliver fordøjet og trætheden melder sig. Tja, her har ikke været noget med at blive siddende til alle er færdige

Anmeld

9. februar 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hvordan andre opdrager deres børn på må se selv om og det er også derfor jeg ikke blander mig når vi er sammen men når det går ud over vores kat og hjem bliver jeg sur, da det ikke er okay, at slå dyr og grine af det bagefter og smider mad og drikke vare på gulvet. Det må han gøre i deres hjem ikke hjemme hos os. De har ikke dyr og er ikke vantil dem men derfor er det stadig ikke acceptabelt, at hun ikke siger noget til det.

Min på to et halvt smider også mad og drikke på gulvet og griner bagefter. Tror det er temmelig normal opførsel for en tumling i selvstændighedsfasen.Og vi "skælder" ham heller ikke ud, men siger "stop! Det vil Mor/far ikke ha du gør" og det er der mange som mener ikke er irettesættelse nok og mange ser børn i den alder som uopdragne, selv Andre mødre som har glemt hvordan trodsalderen er skæver til en.

Din er Lille og fin baby på kun 6 mdr. Men tro mig din bliver også en lille laban for en periode.

Men hvis du ikke kan døje det og ikke sætte dig i hendes sted så må du jo trække dig.

Har du prøvet at spørge ind til deres børneopdragelsen, sådan på en nysgerrig måde uden at være dømmende? Det kunne være i begge kunne åbne jeres øjne og få rykket nogle grænser.

Anmeld

9. februar 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
mor:) skriver:

Fordi små børn (i min verden) lige så godt kan komme ned og lege i stedet for at gøre aftensmaden til en øv situation. Hvorfor skal de tvinges til at blive siddende.

Herhjemme skal børn blive siddende til alle børn er færdige, ellers spiser den anden Sig ikke mæt fordi han/hun vil lege som den anden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.