hvor længe for

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

Clisolka

MiichellaMalou skriver:

Kan jeg ikke for hvis Marcus er umulig har min kæreste Ingen tålmodighed desværre. Fordi han bliver så frustrere

Dét problem kender jeg udmærket!

Tålmodighed er ikke opfundet i min kærestes ordbog  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Zelinasmor

Han får ikke lov som sådan. Jeg har blandet mig hvis jeg synes det er for meget når vores datter er vågen. Nu her tager han måske er spil på en times tid om eftermiddagen og så spiller han som regel fra vores datter kommer i seng og til han selv går i seng. Han er en der altid har spillet meget og det vidste jeg da vi fandt sammen. Så det er fair nok 

Anmeld

4. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så snart ungerne er puttet ka han sidde alt det han orker.

Han arbejder som Web udvikler, så nogen gange har han lige lidt arbejde der ska ordnes osv, så måske et par timer hver aften. Vh stine

Anmeld

5. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Her er det ps3, men jeg giver ikke lov men helt af sig selv bruger han den ikke når vores dreng er vågen. han kan godt tage en times gta når sønnen sover til middag i weekenden eller 1-2 timer på hverdagsaftener hvis vi ikke lige sidder og hygger med en film

kan sagtens sætte mig ind i at han er brugt. Men det er du også. Tænk når din barsel er slut, så har i begge været ude hele dagen men skal altså stadig tage jer af jeres søn når i kommer hjem, så han kan ligeså godt vænne sig til det nu, selvom jeg godt ved at mange mænd slet ikke kan forstå at det er ligeså hårdt at gå hjemme med bebs, som at gå på arbejde   JEG ville ikke acceptere det. han har vel også interesse i at bruge tid med den lille når han er væk fra ham hele dagen? Barnet skulle jo helst være en glæde og ikke en byrde, selvom det kan være hårdt nogen dage

Håber du tager en lille snak med ham

Anmeld