hvor længe for

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

Mor Christa

MiichellaMalou skriver:

Har jeg gjort. Og han fatter det åbenbart ikke..

Hvad siger han til dig? 
kan du ikke bare aflevere barnet til ham og så f.eks. gå i bad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

M_V skriver:

Ærlig talt, det ville jeg ikke finde mig i. Det er da lige så meget hans ansvar og du har sikkert også brug for at koble af.

Har også sagt jeg har brug for en pause når jeg har ham hverdag. Så har jeg også brug for en pause om aften. Men så begynder han på jeg vil jo også gerne slappe af når jeg har været på arbejde

Anmeld

4. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor Christa skriver:

Hvad siger han til dig? 
kan du ikke bare aflevere barnet til ham og så f.eks. gå i bad?

At han også har brug for at slappe af når han har været på arbejde hele dagen. Nej så spørg han om jeg ikke kan vente til Marcus lige tager en lur.

Anmeld

4. februar 2014

Mor Christa

MiichellaMalou skriver:

At han også har brug for at slappe af når han har været på arbejde hele dagen. Nej så spørg han om jeg ikke kan vente til Marcus lige tager en lur.

Pff! Så sig "nej - jeg har brug for at koble af NU!"
Det kan ikke passe at I ikke er fælles omkring jeres barn - du har jo gået med ham hele dagen, og han har været på arbejde hele dagen. Fair nok at din kæreste har brug for at koble af, men helt ærligt, det har du jo også!?
Han kan vel selv vente med at koble af til jeres søn sover!

Anmeld

4. februar 2014

Sarah-Sophie

Årh det lyder bekendt

Anmeld

4. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor Christa skriver:

Pff! Så sig "nej - jeg har brug for at koble af NU!"
Det kan ikke passe at I ikke er fælles omkring jeres barn - du har jo gået med ham hele dagen, og han har været på arbejde hele dagen. Fair nok at din kæreste har brug for at koble af, men helt ærligt, det har du jo også!?
Han kan vel selv vente med at koble af til jeres søn sover!

Kan jeg ikke for hvis Marcus er umulig har min kæreste Ingen tålmodighed desværre. Fordi han bliver så frustrere

Anmeld

4. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Sarah-Sophie skriver:

Årh det lyder bekendt

Er det også sådan hos jer

Anmeld

4. februar 2014

et-ønske

Altså nu er jeg ikke sammen med min datters far mere, men dengang stod jeg også med det meste selv. Det generede mig ikke! Han spillede rigtig meget computer, og jeg nød vist bare at have hende for mig selv

Min nye mand spiller ikke computer, men har meget foreningsliv - er afsted mellem 2-4 aftener om ugen nu har vi pt kun store børn herhjemme, men synes egentlig at han laver det samme som mig
Men kan da være jeg bliver klogere når tvillingerne kommer

Derudover vil jeg sige at mange mænd ikke er så gode til babyer - kan se at Jeres stadig er lille, kan det være han kommer ind i kampen når jeres søn bliver lidt ældre?

Anmeld

4. februar 2014

Sarah-Sophie

MiichellaMalou skriver:

Er det også sådan hos jer

Langt hen af vejen ja..

Anmeld

4. februar 2014

Mor Christa

MiichellaMalou skriver:

Kan jeg ikke for hvis Marcus er umulig har min kæreste Ingen tålmodighed desværre. Fordi han bliver så frustrere

Undskyld, men så må han jo lære at få tålmodighed! Det er også hans ansvar jo Ved godt at du føler du ikke kan gøre noget, og derfor er mine ord ikke ligefrem hjælpsomme - men jeg kan blive så mut over mænd der ikke også tager del i et fælles barn  

Havde det været mig havde jeg banket i bordet (igen og igen og igen.. )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.