hvor længe for

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

L&V

MiichellaMalou skriver:

Også hvis jeres barn børn er vågen.

ja for han er en voksen mand der godt selv kan administrere at sætte tid af til både børn og computer.. Så er jeg måske alene med dem i lidt tid også er han alene med dem på andre tider.. Også har vi selvfølgelig tid hvor vi alle 4 er sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Trekløver(:

MiichellaMalou skriver:

Har også sagt jeg har brug for en pause når jeg har ham hverdag. Så har jeg også brug for en pause om aften. Men så begynder han på jeg vil jo også gerne slappe af når jeg har været på arbejde

Kan godt forstå han også har brug for at slappe af, men det er hårdt at gå hjemme hver dag med en lille baby, så han burde også give dig lidt aflastning. Så ville snakke med ham om det igen, og så lige slå nogle ting fast så det bliver lidt mere fair.

Det er da også vigtigt han bruger tid sammen med jeres søn OG dig

Anmeld

4. februar 2014

Morpåny

Det lyder som om ingen af jer bruger tid på hinanden? slukker i aldrig computeren fot at have kæreste tid?

Anmeld

4. februar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min kæreste bruger mere PS3 end PC, men han sidder der som han vil... når vi har min 6-årige søn på samvær plejer spillemaskinerne være slukket, men ind i mellem tænder de den for at spille sammen og så gør det mig ikke noget...

Vi venter vores første fælles barn til april og så kan det dog godt være der skal ændres lidt på vores vaner... 

Anmeld

4. februar 2014

Lukas&Liam<3

Min kæreste var heller ikke meget på i starten, han vidste simpelthen ikke hvad han skulle gøre med en baby, han er heldigvis kommet godt efter det. Kan være din kæreste også har det sådan? Her hjalp han så med andre ting og sad ikke bare ved playstationen.
Bank i bordet, du skal ikke stå med det hele selv

Anmeld

4. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ligeså meget og længe han har brug for...

Her er det en del af processen med at få det bedre...

Hans computertid er det eneste tidspunkt han kan slappe af på og kontrollere sine tanker, så det er så meget han har brug for

også ellers ville jeg ikke blive sur eller irriteret over han sad ved computeren...

det er kun hvis det hele brænder sammen herhjemme at jeg ville reagere men der ville han så også selv hoppe til og hjælpe alt det han kunne inden jeg nåede at sige noget

Anmeld

4. februar 2014

Elbæk

MiichellaMalou skriver:

Jeres mænd lov til at sidde foran computeren.

Når vores søn er kommet i seng - men så må han til gengældt også sidde der til at ikke gider mere

Om dagen er det udelukkende vores søn vi hygger om, og der er der ingen computertid - overhovedet.

Anmeld

4. februar 2014

SjeBets

det styrer han selv, men nu er han heller ikke en computer mand, men han er så typen der arbejder hele tiden, eller hjælper alle folk, men det blander jeg mig nu heller ikke i, ser det som hans tab hvis han ikke oplever sit barn vågne en dag ... fordi han er så mange timer ude af huset

Anmeld

4. februar 2014

Clisolka

Der er kun computertid når børnene sover 

Anmeld

4. februar 2014

Pcokate

MiichellaMalou skriver:

Jeres mænd lov til at sidde foran computeren.

Det styre han heldigvis selv

Men han vælger den selvfølgelig heller ikke over os for så havde den endt som sankthans bål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.