hvor længe for

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.852 visninger
46 svar
12 synes godt om
4. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Jeres mænd lov til at sidde foran computeren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Mor Christa

Får lov? Det bestemmer han selv. her er det mest mig der sidder ved computeren, men det er fordi jeg arbejder på computer - altså jeg er udvikler.. Og studerer også til dette, så derfor sidder jeg næsten hver aften og udvikler og dermed sidder med min computer. Her sidder han på sin playstation, og det gør han som det passer ham, ligesom jeg sidder med min computer som det passer mig. vi gør det dog ikke når vores søn er oppe og vågen.

Anmeld

4. februar 2014

Laulund87

Det bestemmer han selv? Jeg er ikke hans mor

Vi sidder begge en del ved computeren om aftenen..

Anmeld

4. februar 2014

L&V

MiichellaMalou skriver:

Til han ikke magter det mere.

Anmeld

4. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor Christa skriver:

Får lov? Det bestemmer han selv. her er det mest mig der sidder ved computeren, men det er fordi jeg arbejder på computer - altså jeg er udvikler.. Og studerer også til dette, så derfor sidder jeg næsten hver aften og udvikler og dermed sidder med min computer. Her sidder han på sin playstation, og det gør han som det passer ham, ligesom jeg sidder med min computer som det passer mig. vi gør det dog ikke når vores søn er oppe og vågen.

Var også lidt forkert med får lov, men min kæreste er sikker på andre fyrer sidder mere ved deres computer selvom deres børn er vågen han sover lige en halv time når han kommer hjem fra arbejde også vil han egentlig bare sidde ved den resten af aften så jeg kan tage mig af vores søn som jeg også har gjort hele dagen

Anmeld

4. februar 2014

Trekløver(:

MiichellaMalou skriver: