hvor længe for

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.852 visninger
46 svar
12 synes godt om
4. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Jeres mænd lov til at sidde foran computeren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Mor Christa

Får lov? Det bestemmer han selv. her er det mest mig der sidder ved computeren, men det er fordi jeg arbejder på computer - altså jeg er udvikler.. Og studerer også til dette, så derfor sidder jeg næsten hver aften og udvikler og dermed sidder med min computer. Her sidder han på sin playstation, og det gør han som det passer ham, ligesom jeg sidder med min computer som det passer mig. vi gør det dog ikke når vores søn er oppe og vågen.

Anmeld

4. februar 2014

Laulund87

Det bestemmer han selv? Jeg er ikke hans mor

Vi sidder begge en del ved computeren om aftenen..

Anmeld

4. februar 2014

L&V

MiichellaMalou skriver:

Til han ikke magter det mere.

Anmeld

4. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor Christa skriver:

Får lov? Det bestemmer han selv. her er det mest mig der sidder ved computeren, men det er fordi jeg arbejder på computer - altså jeg er udvikler.. Og studerer også til dette, så derfor sidder jeg næsten hver aften og udvikler og dermed sidder med min computer. Her sidder han på sin playstation, og det gør han som det passer ham, ligesom jeg sidder med min computer som det passer mig. vi gør det dog ikke når vores søn er oppe og vågen.

Var også lidt forkert med får lov, men min kæreste er sikker på andre fyrer sidder mere ved deres computer selvom deres børn er vågen han sover lige en halv time når han kommer hjem fra arbejde også vil han egentlig bare sidde ved den resten af aften så jeg kan tage mig af vores søn som jeg også har gjort hele dagen

Anmeld

4. februar 2014

Trekløver(:

MiichellaMalou skriver:

Det er meget forskelligt. Jeg vil helst have at han gør det når Ibi sover, men engang imellem spiller han da også, når hun er vågen og så hygger os tøser os med lidt leg på tæppet eller musik fx.

Min kæreste kobler af når han spiller, og da han har en stresset hverdag syntes jeg det er ok, at han spiller 1 times tid eller 2 nogle gange om ugen

Anmeld

4. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Laulund87 skriver:

Det bestemmer han selv? Jeg er ikke hans mor

Vi sidder begge en del ved computeren om aftenen..

Var også forkert formuleret. Men han synes han skal sove en halv time når han kommer hjem også ellers bare være på computeren indtil han skal i seng og jeg bare kan tage mig af vores søn

Anmeld

4. februar 2014

et-ønske

Det styrer han da helt selv han har en mor, han behøver ikke mig oveni

Anmeld

4. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Til han ikke magter det mere.

Også hvis jeres barn børn er vågen.

Anmeld

4. februar 2014

Laulund87

MiichellaMalou skriver:

Var også forkert formuleret. Men han synes han skal sove en halv time når han kommer hjem også ellers bare være på computeren indtil han skal i seng og jeg bare kan tage mig af vores søn

Ja hvis det går ud over jeres barn er det ikke fair

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.