hvor længe for

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

Mor Christa

MiichellaMalou skriver:

Var også lidt forkert med får lov, men min kæreste er sikker på andre fyrer sidder mere ved deres computer selvom deres børn er vågen han sover lige en halv time når han kommer hjem fra arbejde også vil han egentlig bare sidde ved den resten af aften så jeg kan tage mig af vores søn som jeg også har gjort hele dagen

Ah på den måde..
Heldigvis er der en gensidig forståelse for at vi - herhjemme - ikke sidder ved computeren/playstation så længe børnene er oppe. Da Victor var lille baby gjorde han, fordi der kunne baby jo bare sove i mor eller fars arme, men nu hvor Victor er blevet et barn og han kræver vores opmærksomhed på en lidt anden måde, så er der ingen af os der sidder ved computer/tv/playstation. 
Far kan til gengæld godt gå i bad, på tanken, ned og handle, ud og lave et eller andet efter arbejde, hvor jeg tænker om han ikke kunne vente indtil Victor sover.. Men hvad - jeg er jo ikke hans mor, og hvis jeg har brug for en pause imens victor er oppe, så tager jeg det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Eliza

Jeg sætter æggeuret til 20 min. Har han været sød kan han få 5 min mere (ironi kan forekomme )

Anmeld

4. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

et-ønske skriver:

Det styrer han da helt selv han har en mor, han behøver ikke mig oveni

Forkert formuleret. Men min kæreste synes det er helt fair jeg tager mig af vores søn hele dagen og når han kommer hjem får han lov og sove en halv time. Også vil han faktisk bare sidde foran sin computer og det er hverdag

Anmeld

4. februar 2014

FruStolpe

Han er en voksen mand så det er der ingen restriktioner på.

Min mand er MEGET til computere og bruger adskillige timer dagligt på maskinerne.

Dog hjælper han altid til med mad, vasketøj, barn og hvad der ellers høre til. Uden at jeg skal sige noget, så jeg har ingen problemer med det.

Anmeld

4. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

M_V skriver:

Det er meget forskelligt. Jeg vil helst have at han gør det når Ibi sover, men engang imellem spiller han da også, når hun er vågen og så hygger os tøser os med lidt leg på tæppet eller musik fx.

Min kæreste kobler af når han spiller, og da han har en stresset hverdag syntes jeg det er ok, at han spiller 1 times tid eller 2 nogle gange om ugen

Ville også synes det var fint hvis det var et par gang om ugen men det er hverdag han sover en halv time også bare sidde ved sin computer resten af aften. Og jeg kan tage mig af vores søn

Anmeld

4. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor Christa skriver:

Ah på den måde..
Heldigvis er der en gensidig forståelse for at vi - herhjemme - ikke sidder ved computeren/playstation så længe børnene er oppe. Da Victor var lille baby gjorde han, fordi der kunne baby jo bare sove i mor eller fars arme, men nu hvor Victor er blevet et barn og han kræver vores opmærksomhed på en lidt anden måde, så er der ingen af os der sidder ved computer/tv/playstation. 
Far kan til gengæld godt gå i bad, på tanken, ned og handle, ud og lave et eller andet efter arbejde, hvor jeg tænker om han ikke kunne vente indtil Victor sover.. Men hvad - jeg er jo ikke hans mor, og hvis jeg har brug for en pause imens victor er oppe, så tager jeg det  

Her er det han sover en halv time når han kommer hjem også laver han mad efter vi har spist vil han egentlig bare sidde foran sin computer.

Anmeld

4. februar 2014

Mor Christa

MiichellaMalou skriver:

Her er det han sover en halv time når han kommer hjem også laver han mad efter vi har spist vil han egentlig bare sidde foran sin computer.

Hvis du er utilfreds med fordelingen derhjemme, bør du måske sige det til ham? (det har du måske allerede gjort?)
Da victor var baby var far heller ikke ligeså interesseret i ham som han er nu, hvor han er blevet 3. Jeg tror at far fyldte mere og mere for hver måned der gik herhjemme, så i baby månederne var det bare mest mig der havde Victor
Men det har altid været sådan, at his jeg har haft behov for en pause, så tog jeg en pause

Anmeld

4. februar 2014

Trekløver(:

MiichellaMalou skriver:

Ville også synes det var fint hvis det var et par gang om ugen men det er hverdag han sover en halv time også bare sidde ved sin computer resten af aften. Og jeg kan tage mig af vores søn

Ærlig talt, det ville jeg ikke finde mig i. Det er da lige så meget hans ansvar og du har sikkert også brug for at koble af.

Anmeld

4. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

FruStolpe skriver:

Han er en voksen mand så det er der ingen restriktioner på.

Min mand er MEGET til computere og bruger adskillige timer dagligt på maskinerne.

Dog hjælper han altid til med mad, vasketøj, barn og hvad der ellers høre til. Uden at jeg skal sige noget, så jeg har ingen problemer med det.

Igen forkert formuleret.
Men her er det sådan han sover en halv time når han kommer hjem fra arbejde laver mad også vil han egentlig bare sidde foran sin computer resten af aften og det synes han er fair at jeg så stadig skal tage vores søn

Anmeld

4. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor Christa skriver:

Hvis du er utilfreds med fordelingen derhjemme, bør du måske sige det til ham? (det har du måske allerede gjort?)
Da victor var baby var far heller ikke ligeså interesseret i ham som han er nu, hvor han er blevet 3. Jeg tror at far fyldte mere og mere for hver måned der gik herhjemme, så i baby månederne var det bare mest mig der havde Victor
Men det har altid været sådan, at his jeg har haft behov for en pause, så tog jeg en pause

Har jeg gjort. Og han fatter det åbenbart ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.