Hvad tænker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2014

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

du lyder som om jag vil få det til at blive et problem. Men lad mig nu forklare hvad jeg mener. 

Min grund til jeg spørger jer er fordi jeg ikk ved hvor lang tid er nomalt og fra hvilket alder man som forældre skal bekymre sig. Er det 3-4-5-6-7 eller 15 år? For du må da give mig ret i at man kan ikk som forældre ikk lad det stakkels barn begynde i 1 klasse og har tisset i bukserne i timen? Det er da synd for drengen

derfor spurgte jeg jer at være gode forældre hvornår skal man begynde at bekymre sig 

ved ikk om jeg formuleret mig forkert før men det jeg skriver nu er det jeg mente

Flere af mine børn har eller har haft natlige uheld, og en enkel havde problemer om dagen.

Ingen læge vil gøre noget før 6-7års alderen,da de ikke anser det for et problem før den alder og de yngre børn må ikke behandles med homon/minirin.

Min 6 årige dreng og 9 årige pige sover med ble, og nej jeg er ikke bekymret. Det ligger til familien, og vi støtter op med gode toiletvaner.

Hvorfor gøre noget så banalt til et problem, der i sidste ende kan forværre det for barnet??

Det er jo trods alt de færreste voksne der går med ble når de fylder 18 jo :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hvis han er 5 1/2 år nu er der godt og vel et år til han skal i 1. klasse, og der kan jo nå at ske meget. Men hvis han ikke er 100% renlig til den tid, så findes der metoder til at hjælpe ham.

Men jeg kan stadig ikke se hvorfor du er bekymret, hans forældre håndtere det vel?

Der forskel på at være bekymret eller at man tænkte det. 

Jeg tænkte kun og spurgt jer kun om hvor gammel et barn som har uheld eller ble på som skal hjælpes af en læge eller andre for at finde ud af det? 

Mere ligger der faktisk ikk mere i det

Anmeld

29. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg tænkte kun og spurgt jer kun om hvor gammel et barn som har uheld eller ble på som skal hjælpes af en læge eller andre for at finde ud af det? 

Så syntes jeg blot det var megt uheldigt formuleret.

Du kunne have nøjes med spørgsmålet " hvornår blev jeres børn renlige"?, istedet for en indviklet indgangsvinkel, om en andens barn, hvor moderen syntes hendes drenge er perfekte og hun ikke virket bekymret, fordi hendes dreng på 5 1/2 stadig ikke er 100% renlig.

Det virker på mig, som om der måske stikker noget mere under?

Anmeld

29. januar 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Men når du skriver følgende: "Og moren synes hendes to drenge de mest perfekte i hele verden." - "Fordi når hun ser på sin søn og snakker med ham lyder det som om hun siger flot du tisset i bukserne." - så er det meget svært ikke at få øje på, at du absolut har en mening om morens måde at tackle det på. 

Hvad har det overhovedet med sagen at gøre, at hun synes, børnene er perfekte? 

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Så syntes jeg blot det var megt uheldigt formuleret.

Du kunne have nøjes med spørgsmålet " hvornår blev jeres børn renlige"?, istedet for en indviklet indgangsvinkel, om en andens barn, hvor moderen syntes hendes drenge er perfekte og hun ikke virket bekymret, fordi hendes dreng på 5 1/2 stadig ikke er 100% renlig.

Det virker på mig, som om der måske stikker noget mere under?

Hehe ej sorry nu kan jeg godt se hvorfor i regerere som i gjorde. Jeg kunne slet ikk forstår hvorfor i svaret mig med den tone. 

Det var nok dumt formuleret 

men min mening var virkelig bare hvor gammelt et barn bliver og stadig tisser at man så skal bekymre sig. 

Anmeld

29. januar 2014

LinLin

Anonym skriver:

jeg har skrevet self en hver mor synes hendes børn er perfekte kommer jeg nok også til at synes om mit barn Men det jeg prøvet at sige er at jeg er uerfaren og vil spørger jer til råds om en 5 et halv årig dreng har ble om natten og har uheld om dagen er det meget nomalt? Eller ringer klokkerne? For jeg aner ikk om det kun nomalt 3-4-5-6-7 eller 15 årig??? Og hvor grænsen til at man som forældre hvornår de skal begynde at være bekymret ???

Det svar har du givet mig een gang - dejligt du gider dig tid til at svare i din egen tråd

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Det svar har du givet mig een gang - dejligt du gider dig tid til at svare i din egen tråd

Undskyld mig. Men hvad mener du med det? 

Jeg sidder her og prøver at svare dem som gik amok på mig. 

Jeg kan se jeg formuleret det dumt. Men min mening var faktisk blot hvor gamle børn der har ble på hvornår skal man bekynde at bekymre sig 

andet ligger der ikk i det

Anmeld

29. januar 2014

LinLin

Anonym skriver:

du lyder som om jag vil få det til at blive et problem. Men lad mig nu forklare hvad jeg mener. 

Min grund til jeg spørger jer er fordi jeg ikk ved hvor lang tid er nomalt og fra hvilket alder man som forældre skal bekymre sig. Er det 3-4-5-6-7 eller 15 år? For du må da give mig ret i at man kan ikk som forældre ikk lad det stakkels barn begynde i 1 klasse og har tisset i bukserne i timen? Det er da synd for drengen

derfor spurgte jeg jer at være gode forældre hvornår skal man begynde at bekymre sig 

ved ikk om jeg formuleret mig forkert før men det jeg skriver nu er det jeg mente

Ja sådan lyder det!

Hvis det "bare er det", altså hvornår er det normalt at børn er renlige og hvornår bør man bekymre sig, hvorfor Filan skal vi så have det med om at hun bare smiler og at hun synes hendes barn er perfekt ???

Don't gået it....

Kan vist ikke bidrage med mere til dette

Anmeld

29. januar 2014

LinLin

Anonym skriver:

Undskyld mig. Men hvad mener du med det? 

Jeg sidder her og prøver at svare dem som gik amok på mig. 

Jeg kan se jeg formuleret det dumt. Men min mening var faktisk blot hvor gamle børn der har ble på hvornår skal man bekynde at bekymre sig 

andet ligger der ikk i det

Ja at du bare har svaret alle dem "der går amok" (hvilket jeg så ikke lige kan se nogen gøre! kan se en masse der ikke ville bekymre sig, men det er ikke helt det samme ) med nøjagtig det samme - du har kopieret din egen tekst flere gange og jeg fik så det samme svar to gange...

Slut herfra

Anmeld

29. januar 2014

VIPpigen

Nu læste jeg lige hele tråden... Og forstod endelig det svar du ledte efter.

Derfor, hvis han stadig er i "renligheds-processen" så ville jeg ikke være bekymret, han skal lige lære det. Og nogen børn er bare længe om det. Natble, herregud. Det kommer når det kommer. Min datter var under 2,6 da hun smed bleen både om dagen og om natten. Jeg pressede nok mere på for at hun havde ble på om natten, end jeg pressede på at få den af, men det mente hun ikke, og hun klarer det flot.

Min bekymring omkring noget, kunne være at han render rundt med en blærebetændelse. Ikke alle børn, eller for den sags skyld voksne, tisser glasskår ved en blærebetændelse. Nogen mærker simpelthen slet ikke de skal tisse før de har tisset i bukserne... 

Min datter havde blærebetændelse i efteråret, eneste grund til vi fandt ud af det, var fordi hun tissede hele tiden, hun havde ikke ondt, eller noget. Hun kunne bare tisse 5 gange på en time, og havde også lidt uheld...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.