Hvad tænker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2014

LinLin

Anonym skriver:

Nu angriber i kære damer det er kun for barnet skyld at jeg tænker det. det jeg spørger om og tænker er at det lidt inden han bliv 5 at han smidt dem ble om dagen men ikk om natten og at han har så mange uheld om dagen. Når nu drengen er 5 et halv år. Så tænker man er man som forældre bare ikk en smule bekymret? Jeg er jo ikk med dem til hverdag og ser om de prøver det skal jeg jo ikk kunne sige. Men når vi ser dem og tinge sker kan jeg se hvordan moren er og har min tvivl om hun bekymre sig. Fordi når hun ser på sin søn og snakker med ham lyder det som om hun siger flot du tisset i bukserne.

Er det et angreb at man ikke ser problemet?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

MyLove E

Jeg tissede i sengen til jeg var 14 og det kan faktisk stadig ske . Dog meget sjælden.
Jeg vågnede simpelthen ikke..

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hvad er der galt med at hun syntes hendes børn er perfekte? Det gør alle forældre vel i større eller mindre udstrækning!

Og hvorfor skulle hun være bekymret?

Og hvorfor anser du det som et problem?

Søde dig hvis du læser alt det jeg skrev. Vil du læse at jeg har skrevet self en hver mor synes hendes børn er perfekte kommer jeg nok også til at synes om mit barn

Men det jeg prøvet at sige er at jeg er uerfaren og vil spørger jer til råds om  en 5 et halv årig dreng har ble om natten og har uheld om dagen er det meget nomalt? Eller ringer klokkerne? 

For jeg aner ikk om det kun nomalt 3-4-5-6-7  eller 15 årig??? 

Og hvor grænsen til at man som forældre hvornår de skal begynde at være bekymret ???

Anmeld

29. januar 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Nu angriber i kære damer det er kun for barnet skyld at jeg tænker det. det jeg spørger om og tænker er at det lidt inden han bliv 5 at han smidt dem ble om dagen men ikk om natten og at han har så mange uheld om dagen. Når nu drengen er 5 et halv år. Så tænker man er man som forældre bare ikk en smule bekymret? Jeg er jo ikk med dem til hverdag og ser om de prøver det skal jeg jo ikk kunne sige. Men når vi ser dem og tinge sker kan jeg se hvordan moren er og har min tvivl om hun bekymre sig. Fordi når hun ser på sin søn og snakker med ham lyder det som om hun siger flot du tisset i bukserne.

Du skriver, at du ikke har erfaring og ikke ved, om det er et problem. Du ved heller ikke præcist, hvad forældrene gør for at hjælpe ham. Som flere har svaret, så er det svært at gøre så meget ved, og det er heller ikke helt unormalt. Men du bliver ved med at nævne, at du ikke TROR, moren er bekymret. 

Kunne du ikke fortælle, hvad DU tænker, de burde gøre? 

Anmeld

29. januar 2014

Papillon

Der er knap tre år mellem mine brødre, den yngste var "stueren" før den ældste, der desværre blev ved med at have uheld helt op i skolealderen. Mine forældre gjorde alt, de kunne med hjælp fra sundhedsplejersken, men det tog alligevel lang tid for ham.

Det er ikke sjovt for barnet, men det er altså hverken barnet eller forældrenes skyld (vælger jeg at tro på)! Nogle har bare sværere ved det end andre og kræver mere træning og tid.

For at afslutte historien godt, er han i dag 17 år og har ikke haft uheld de sidste 7-8 år, så vidt jeg ved

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Er det et angreb at man ikke ser problemet?!?

jeg har skrevet self en hver mor synes hendes børn er perfekte kommer jeg nok også til at synes om mit barn Men det jeg prøvet at sige er at jeg er uerfaren og vil spørger jer til råds om en 5 et halv årig dreng har ble om natten og har uheld om dagen er det meget nomalt? Eller ringer klokkerne? For jeg aner ikk om det kun nomalt 3-4-5-6-7 eller 15 årig??? Og hvor grænsen til at man som forældre hvornår de skal begynde at være bekymret ??? Mere ligger der ikk i det

Anmeld

29. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Nu angriber i kære damer

det er kun for barnet skyld at jeg tænker det. det jeg spørger om og tænker er at det lidt inden han bliv 5 at han smidt dem ble om dagen men ikk om natten og at han har så mange uheld om dagen. Når nu drengen er 5 et halv år. Så tænker man er man som forældre bare ikk en smule bekymret? 

Jeg er jo ikk med dem til hverdag og ser om de prøver det skal jeg jo ikk kunne sige. Men når vi ser dem og tinge sker kan jeg se hvordan moren er og har min tvivl om hun bekymre sig. Fordi når hun ser på sin søn og snakker med ham lyder det som om hun siger flot du tisset i bukserne. 

Men du kan jo ikke skælde et barn ud for noget, han ikke selv har kontrol over. Det vil gøre ham mere nervøs, og det kan gøre det værre.

Han er stor dreng og jeg er sikker på han da ikke synes det er sjovt at have uheld hele tiden.

Og der er bare nogle ting, man ikke har lyst til at dele med hele verden, men kun dem der er en del af det. Da det jo nok ikke er sjovt for drengen, at han ikke kan kontrollere det endnu.

Anmeld

29. januar 2014

Kløver

Tænker ikke så meget, nogle børn er lang tid om det, og har problemer med især nattetisseri. De virker til st være obs og arbejde med det

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Du skriver, at du ikke har erfaring og ikke ved, om det er et problem. Du ved heller ikke præcist, hvad forældrene gør for at hjælpe ham. Som flere har svaret, så er det svært at gøre så meget ved, og det er heller ikke helt unormalt. Men du bliver ved med at nævne, at du ikke TROR, moren er bekymret. 

jeg har skrevet self en hver mor synes hendes børn er perfekte kommer jeg nok også til at synes om mit barn Men det jeg prøvet at sige er at jeg er uerfaren og vil spørger jer til råds om en 5 et halv årig dreng har ble om natten og har uheld om dagen er det meget nomalt? Eller ringer klokkerne? For jeg aner ikk om det kun nomalt 3-4-5-6-7 eller 15 årig??? Og hvor grænsen til at man som forældre hvornår de skal begynde at være bekymret ???

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

jeg har skrevet self en hver mor synes hendes børn er perfekte kommer jeg nok også til at synes om mit barn Men det jeg prøvet at sige er at jeg er uerfaren og vil spørger jer til råds om en 5 et halv årig dreng har ble om natten og har uheld om dagen er det meget nomalt? Eller ringer klokkerne? For jeg aner ikk om det kun nomalt 3-4-5-6-7 eller 15 årig??? Og hvor grænsen til at man som forældre hvornår de skal begynde at være bekymret ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.