Hvad tænker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2014

LinLin

Anonym skriver:

jeg har skrevet self en hver mor synes hendes børn er perfekte kommer jeg nok også til at synes om mit barn Men det jeg prøvet at sige er at jeg er uerfaren og vil spørger jer til råds om en 5 et halv årig dreng har ble om natten og har uheld om dagen er det meget nomalt? Eller ringer klokkerne? For jeg aner ikk om det kun nomalt 3-4-5-6-7 eller 15 årig??? Og hvor grænsen til at man som forældre hvornår de skal begynde at være bekymret ??? Mere ligger der ikk i det

Flot du bare copy-paster dine svar

Men nu må du vel så have set på de svar du har fået at der ikke rigtigt er nogen der ser et problem og at det ikke er helt ualmindeligt at bruge ex ble om natten til over 5 år. Min ældste var lige fem - den yngste var 3,3 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Er det et angreb at man ikke ser problemet?!?

jeg har skrevet self en hver mor synes hendes børn er perfekte kommer jeg nok også til at synes om mit barn Men det jeg prøvet at sige er at jeg er uerfaren og vil spørger jer til råds om en 5 et halv årig dreng har ble om natten og har uheld om dagen er det meget nomalt? Eller ringer klokkerne? For jeg aner ikk om det kun nomalt 3-4-5-6-7 eller 15 årig??? Og hvor grænsen til at man som forældre hvornår de skal begynde at være bekymret ???

Anmeld

29. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Søde dig hvis du læser alt det jeg skrev. Vil du læse at jeg har skrevet self en hver mor synes hendes børn er perfekte kommer jeg nok også til at synes om mit barn

Men det jeg prøvet at sige er at jeg er uerfaren og vil spørger jer til råds om  en 5 et halv årig dreng har ble om natten og har uheld om dagen er det meget nomalt? Eller ringer klokkerne? 

For jeg aner ikk om det kun nomalt 3-4-5-6-7  eller 15 årig??? 

Og hvor grænsen til at man som forældre hvornår de skal begynde at være bekymret ???

at ikke være renlig om natten er ikke unormalt, nogen er renlig før de starter i børnehave, andre til de er helt oppe i teenageårrene.. Nogen endda til de er voksne.
Der er bare nogen der ikke vågner, jeg ved ikke om jeg ville vågne af det...

Men jeg synes ikke du skal bekymrer dig, og regne med at forældrene har styr på det, også selvom at de ikke viser det. og du skal ikke gå og tale om det.. for det er for nogen et følsomt emne.

Anmeld

29. januar 2014

Chris86

Anonym skriver:

Hej i søde damer. 

Vil lige høre jeres mening om noget. 

Ved ikk om det er ok eller er det lidt et problem? Kan ikk sige ret meget min mening da jeg er førstegangs gravid og dermed ingen børn eller erfaring, derfor vil jeg gerne spørger jer kloge hoveder

jeg kender en famillie som har to drenge. Og den mindste dreng er nu 5 et halvt år ca og har smidt bleen lidt før han bliv 5, men ikk helt, han har uheld om dagen i hans bukser ca en gang om ugen og forleden weekend da han var hos sine bedsteforældre skete det to gange i en weekend. Og skal lige siges at det kun om dagen bleen er afskaffet selvom han laver de mange uheld om dagen. Men den er ikk afskaffet om natten. Så om natten har han altid ble på. 

så kære damer hvad tænker i?

Kender et barn på 4 1/2 år, som sover med ble... Flere i familien havde samme problem som børn/unge...
Så jeg tænker ik det store?
Desuden har jeg også oplevet i flere børnehaver, at børn tisser i bukserne selvom de er "gamle"..
Endnu en grund til jeg ik tænker over det du skriver...

Anmeld

29. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Søde dig hvis du læser alt det jeg skrev. Vil du læse at jeg har skrevet self en hver mor synes hendes børn er perfekte kommer jeg nok også til at synes om mit barn

Men det jeg prøvet at sige er at jeg er uerfaren og vil spørger jer til råds om  en 5 et halv årig dreng har ble om natten og har uheld om dagen er det meget nomalt? Eller ringer klokkerne? 

For jeg aner ikk om det kun nomalt 3-4-5-6-7  eller 15 årig??? 

Og hvor grænsen til at man som forældre hvornår de skal begynde at være bekymret ???

Jeg læser skam alt det du skriver.

Jeg kan bare slet ikke se problemstillingen.?

1. Det er ikke dit barn, derfor ikke din bekymring.
2. Du ved ikke om forældrene er bekymret.
3. Hvorfor er det vigtigt for dig, som endnu ikke har børn, og slet ikke skal tage stilling til sådanne problemstillinger for om en del år?

Er det fordi du syntes de håndtere det forkert? Er der noget ved forældrene eller børnene som du ikke bryder dig om?

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Flot du bare copy-paster dine svar

Men nu må du vel så have set på de svar du har fået at der ikke rigtigt er nogen der ser et problem og at det ikke er helt ualmindeligt at bruge ex ble om natten til over 5 år. Min ældste var lige fem - den yngste var 3,3 år.

du lyder som om jag vil få det til at blive et problem. Men lad mig nu forklare hvad jeg mener. 

Min grund til jeg spørger jer er fordi jeg ikk ved hvor lang tid er nomalt og fra hvilket alder man som forældre skal bekymre sig. Er det 3-4-5-6-7 eller 15 år? For du må da give mig ret i at man kan ikk som forældre ikk lad det stakkels barn begynde i 1 klasse og har tisset i bukserne i timen? Det er da synd for drengen

derfor spurgte jeg jer at være gode forældre hvornår skal man begynde at bekymre sig 

ved ikk om jeg formuleret mig forkert før men det jeg skriver nu er det jeg mente

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

du lyder som om jag vil få det til at blive et problem. Men lad mig nu forklare hvad jeg mener. 

Min grund til jeg spørger jer er fordi jeg ikk ved hvor lang tid er nomalt og fra hvilket alder man som forældre skal bekymre sig. Er det 3-4-5-6-7 eller 15 år? For du må da give mig ret i at man kan ikk som forældre ikk lad det stakkels barn begynde i 1 klasse og har tisset i bukserne i timen? Det er da synd for drengen

derfor spurgte jeg jer at være gode forældre hvornår skal man begynde at bekymre sig 

ved ikk om jeg formuleret mig forkert før men det jeg skriver nu er det jeg mente

Nej det har ikk noget med om det forkert de gør og børne er søde. Min grund til jeg spørger jer er fordi jeg ikk ved hvor lang tid er nomalt og fra hvilket alder man som forældre skal bekymre sig. Er det 3-4-5-6-7 eller 15 år? For du må da give mig ret i at man kan ikk som forældre ikk lad det stakkels barn begynde i 1 klasse og har tisset i bukserne i timen? Det er da synd for drengen derfor spurgte jeg jer at være gode forældre hvornår skal man begynde at bekymre sig ved ikk om jeg formuleret mig forkert før men det jeg skriver nu er det jeg mente

Anmeld

29. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

hvordan vil du være 100% sikker på at drengen er renlig når han starter i skole? Du kan jo ikke presse ham, for det giver bagslag. og han skal ikke starte i skole før til august eller måske først næste år... og hvis det er et problem på det tidspunkt, så får læreren det nok af vide, så læreren kan gøre alt for at drengen ikke har uheld, hjælper ham.
Og det er en gang om ugen, og så lige her hos bedsteforældrene, så det er jo ikke noget der sker hver dag..

Meget kan ske i løbet af måneder, men igen det er ikke dit barn, men ja du må godt tænke over det, men lige denne dreng er ikke din bekymring, og stol på af deres forældre har styr på det.

og det vil aldrig være unormalt, det er ikke noget man kan styre.

Anmeld

29. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Nej det har ikk noget med om det forkert de gør og børne er søde. Min grund til jeg spørger jer er fordi jeg ikk ved hvor lang tid er nomalt og fra hvilket alder man som forældre skal bekymre sig. Er det 3-4-5-6-7 eller 15 år? For du må da give mig ret i at man kan ikk som forældre ikk lad det stakkels barn begynde i 1 klasse og har tisset i bukserne i timen? Det er da synd for drengen derfor spurgte jeg jer at være gode forældre hvornår skal man begynde at bekymre sig ved ikk om jeg formuleret mig forkert før men det jeg skriver nu er det jeg mente

Hvis han er 5 1/2 år nu er der godt og vel et år til han skal i 1. klasse, og der kan jo nå at ske meget. Men hvis han ikke er 100% renlig til den tid, så findes der metoder til at hjælpe ham.

Men jeg kan stadig ikke se hvorfor du er bekymret, hans forældre håndtere det vel?

Anmeld

29. januar 2014

Kløver

Anonym skriver:

Det er jo meget individuelt da det kommer helt an på dituationen. Ved nogle kan der være bekymring allerede fra 4 års alderen mens det ved andre først er bekymrende når de bliver 5 eller 6. Det kommer jo også an på processen og det har de garanteret styr på det er jo ligesom børn der skal kravle, nogle når de er 6 mdr andre 18 mdr, nogle gumber mens andre aldrig kravler, min søster gik efter 14 dage hvor hun kravlede og var vist kun 7-9 mdr, mens vores fætter som var ældre kun lige var begyndt en anden jeg kender, hendes søn har sldrig kravlet, kun gumpet, i kort tid, og gik først da han var 1.5 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.