Anonym skriver:
du lyder som om jag vil få det til at blive et problem. Men lad mig nu forklare hvad jeg mener.
Min grund til jeg spørger jer er fordi jeg ikk ved hvor lang tid er nomalt og fra hvilket alder man som forældre skal bekymre sig. Er det 3-4-5-6-7 eller 15 år? For du må da give mig ret i at man kan ikk som forældre ikk lad det stakkels barn begynde i 1 klasse og har tisset i bukserne i timen? Det er da synd for drengen
derfor spurgte jeg jer at være gode forældre hvornår skal man begynde at bekymre sig
ved ikk om jeg formuleret mig forkert før men det jeg skriver nu er det jeg mente
hvordan vil du være 100% sikker på at drengen er renlig når han starter i skole? Du kan jo ikke presse ham, for det giver bagslag. og han skal ikke starte i skole før til august eller måske først næste år... og hvis det er et problem på det tidspunkt, så får læreren det nok af vide, så læreren kan gøre alt for at drengen ikke har uheld, hjælper ham.
Og det er en gang om ugen, og så lige her hos bedsteforældrene, så det er jo ikke noget der sker hver dag..
Meget kan ske i løbet af måneder, men igen det er ikke dit barn, men ja du må godt tænke over det, men lige denne dreng er ikke din bekymring, og stol på af deres forældre har styr på det.
og det vil aldrig være unormalt, det er ikke noget man kan styre.
Anmeld