Anonym skriver:
Tror ikk forældrene er bekymret. Og moren synes hendes to drenge de mest perfekte i hele verden.
Forstår mig ret det klart det synes alle mødre at deres børn er de perfekte
og kommer jeg også til når vores dejlig lille en kommer til verden
Men når jeg læser herinde har jeg aldrig læst at der stadig en på 5 et halvt der har det sådan.
Jeg er jo uerfaren og har ikk ret til at udtale mig for noget. Men jeg tænkte bare at 5 et halvt år og stadig har ble på om natten og har rimelig mange uheld om dagene. Så kan jeg ikk forstår at som forældre ikk er en anelse bekymret om deres barn.
Men ved du, de ikke er bekymrede? Min yngste søn havde problemer med renlighed helt op til skolealderen, og det var bestemt ikke morsomt for nogen af os, men der er meget lidt at stille op, når der ikke er en klokkeklar, fysisk årsag. Det var dog ikke noget, vi talte med alle og enhver om - og jeg håber da heller ikke, der blev talt om det bag vores ryg.
Og min søn, som nu er 15, både var og er et fantastisk barn, som så til gengæld lærte sig selv at læse som 4-årig. Jeg tror ikke, du får nogle forældre til at opfatte deres børn som mindre dejlige, fordi de har visse vanskeligheder - tværtimod!
Anmeld