Hvad tænker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.485 visninger
52 svar
33 synes godt om
29. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej i søde damer. 

Vil lige høre jeres mening om noget. 

Ved ikk om det er ok eller er det lidt et problem? Kan ikk sige ret meget min mening da jeg er førstegangs gravid og dermed ingen børn eller erfaring, derfor vil jeg gerne spørger jer kloge hoveder

jeg kender en famillie som har to drenge. Og den mindste dreng er nu 5 et halvt år ca og har smidt bleen lidt før han bliv 5, men ikk helt, han har uheld om dagen i hans bukser ca en gang om ugen og forleden weekend da han var hos sine bedsteforældre skete det to gange i en weekend. Og skal lige siges at det kun om dagen bleen er afskaffet selvom han laver de mange uheld om dagen. Men den er ikk afskaffet om natten. Så om natten har han altid ble på. 

så kære damer hvad tænker i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

LilleSmølf

Anonym skriver:

Hej i søde damer. 

Ved ikk om det er ok eller er det lidt et problem? Kan ikk sige ret meget min mening da jeg er førstegangs gravid og dermed ingen børn eller erfaring, derfor vil jeg gerne spørger jer kloge hoveder

jeg kender en famillie som har to drenge. Og den mindste dreng er nu 5 et halvt år ca og har smidt bleen lidt før han bliv 5, men ikk helt, han har uheld om dagen i hans bukser ca en gang om ugen og forleden weekend da han var hos sine bedsteforældre skete det to gange i en weekend. Og skal lige siges at det kun om dagen bleen er afskaffet selvom han laver de mange uheld om dagen. Men den er ikk afskaffet om natten. Så om natten har han altid ble på. 

Altså, for nogle børn tager det jo længere tid end for andre.

Men hvis forældrene er bekymrede kan de jo tage ham til læge (:

Anmeld

29. januar 2014

LinLin

...

Anmeld

29. januar 2014

Dinsen

Altså nu er jeg monster træt i dag, men hvad er det du spørger om....??

At han har uheld, er der det du tænker er et problem eller!?

Anmeld

29. januar 2014

LinLin

Dinsen skriver:

Altså nu er jeg monster træt i dag, men hvad er det du spørger om....??

At han har uheld, er der det du tænker er et problem eller!?

Så var det ikke kun mig...!?

Anmeld

29. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Hvad mener du med "hvad vi tænker"?

Jeg tænker for det første at der ret mange skolebørn som faktisk stadig bruger ble om natten, mange flere end man tror.

Også tænker jeg, at forældrene nok er igang med at hjælpe drengen af med bleen om dagen, men som med alt andet er det en proces, og for nogle (især drenge) er det indimellem en langsommelig proces.

Det er ikke noget som jeg tænker negativt om, overhovedet!

Anmeld

29. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hej i søde damer. 

Om hvad? at han kunne lige har smidt bleen eller har uheld?

Ikke alle børn smider bleen tidligt, nogen er længere om det, men det er der vel ikke noget galt i

Når han stadigvæk har uheld efter 6måneder, var han nok ikke super klar til at smide den ble.

Anmeld

29. januar 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hej i søde damer. 

Jeg tænker, at det er synd for både barn og forældre, at det er så svært for ham at blive renlig. Forhåbentlig er han omgivet af forstående og kloge voksne, som ikke dømmer hverken ham eller forældrene. 

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

LilleSmølf skriver:

Altså, for nogle børn tager det jo længere tid end for andre.

Men hvis forældrene er bekymrede kan de jo tage ham til læge (:

Tror ikk forældrene er bekymret. Og moren synes hendes to drenge de mest perfekte i hele verden. 

Forstår mig ret det klart det synes alle mødre at deres børn er de perfekte 

og kommer jeg også til når vores dejlig lille en kommer til verden

Men når jeg læser herinde har jeg aldrig læst at der stadig en på 5 et halvt der har det sådan. 

Jeg er jo uerfaren og har ikk ret til at udtale mig for noget. Men jeg tænkte bare at 5 et halvt år og stadig har ble på om natten og har rimelig mange uheld om dagene. Så kan jeg ikk forstår at som forældre ikk er en anelse bekymret om deres barn. 

Anmeld

29. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Tror ikk forældrene er bekymret. Og moren synes hendes to drenge de mest perfekte i hele verden. 

Forstår mig ret det klart det synes alle mødre at deres børn er de perfekte 

og kommer jeg også til når vores dejlig lille en kommer til verden

Men når jeg læser herinde har jeg aldrig læst at der stadig en på 5 et halvt der har det sådan. 

Jeg er jo uerfaren og har ikk ret til at udtale mig for noget. Men jeg tænkte bare at 5 et halvt år og stadig har ble på om natten og har rimelig mange uheld om dagene. Så kan jeg ikk forstår at som forældre ikk er en anelse bekymret om deres barn. 

Hvad er der galt med at hun syntes hendes børn er perfekte? Det gør alle forældre vel i større eller mindre udstrækning!

Og hvorfor skulle hun være bekymret?

Og hvorfor anser du det som et problem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.