Saftevand til børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Maja88 skriver:

Tænker lidt og er ingeb løftet pegefinger..

Men så længe han ikke selv spørger om saftevand,hvorfor så lære ham det??

Så længe de ikke spørger om mælk, hvorfor så give dem det?? Ja undskyld men jeg bliver lidt provokeret af dine indlæg her. Hvad er problemet i at hun vil give saft? Hvis det kun er engang imellem og hvis han alligevel drikker mest vand og mælk så kan jeg ikke se nogen problemer i det. 

Sorry mit sure opstød!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

TNBC

I&M skriver:

han er jo kun 19mdr han kan slet ikke spørge om det..

Det er jo det hun siger, at han ikke behøver at få det, før han spørg eller viser intresse for det.

Anmeld

24. januar 2014

M &.I

Elbæk skriver:

Selvfølgelig må han det Min søn får ofte saftevand.

Vi giver ham Ribena, da det er det han bedst kan lide

Hvis han ikke kan drikke af kop, så køb sådan en tudekop hvor man skal suge, så han ikke taber det når han render rundt, de er super praktiske. 

ja det rigtigt tænkt slet ikke på det 

Anmeld

24. januar 2014

Elbæk

I&M skriver:

ja det rigtigt tænkt slet ikke på det 

De er i hvert fald super gode, og så er de praktiske at fylde op og tage med i fx legestue 

Anmeld

24. januar 2014

M &.I

Yurie skriver:

er det ikke en sutteflaske? der står 6+ på. jeg tænker på en drikkedunk, en vandflaske...

jeg købt den idag og jeg spurgt en dame som arbejde om der er andre en den og hun sagde hvor gammel er han .. jeg sagde 19 mdr og hun sagde slf kan han bruge den

Anmeld

24. januar 2014

Kløver

Mine unger får altså saft, og alt med måde, hvis det kun er en enkelt gang han får det i flaske Bille jeg sige pyt med det. Her har mine indimellem også fået en brik med sugerør hvor det var juice, kakao eller feks smoothie. At bruge sugerør styrker mundmotorikken og hjælper dem til at blive gode til at tale

Anmeld

24. januar 2014

M &.I

Elbæk skriver:

De er i hvert fald super gode, og så er de praktiske at fylde op og tage med i fx legestue 

ja han bruger meget flaske han drikker hele tiden vand så jeg fylder den og ligger den på bord så når han leger og så tørstig ligger den på bord... 

Anmeld

24. januar 2014

Maja88

Omsorgsgiver skriver:

Så længe de ikke spørger om mælk, hvorfor så give dem det?? Ja undskyld men jeg bliver lidt provokeret af dine indlæg her. Hvad er problemet i at hun vil give saft? Hvis det kun er engang imellem og hvis han alligevel drikker mest vand og mælk så kan jeg ikke se nogen problemer i det. 

Sorry mit sure opstød!

Jeg er en af dem som har holdt min store pige længe væk fra søde sager..

Hun fik ved fødselsdag i dp når de andre fik kage fx frugt eller bolle...

An ikke se hvorfor de skal lære at drikke søde sager eller spise det,før de selv kan efterspørge det.   Det er jo ikke deres behov.. det er jo vores.. for når ts søn er fint tilfreds med vand og mælk,hvorfor så lære ham der findes andet.. 

Unne forstå hvis han intet væske ville indtage.. men når han nu er tilfreds med det andet

Anmeld

24. januar 2014

TNBC

I&M skriver:

jeg købt den idag og jeg spurgt en dame som arbejde om der er andre en den og hun sagde hvor gammel er han .. jeg sagde 19 mdr og hun sagde slf kan han bruge den

Ok, men jeg ville ikke købe sådan en, synes det ligner for meget en sutteflaske og som elbæk vil jeg heller bruge en tudekop, da man også kan bruge den som alm kop(bare tage låget af)
Den har jo sutten som en sutteflaske, ikke som en drikkedunk.

Anmeld

24. januar 2014

M &.I

Maja84 skriver:

Mine unger får altså saft, og alt med måde, hvis det kun er en enkelt gang han får det i flaske Bille jeg sige pyt med det. Her har mine indimellem også fået en brik med sugerør hvor det var juice, kakao eller feks smoothie. At bruge sugerør styrker mundmotorikken og hjælper dem til at blive gode til at tale

ja jeg køber en ny en som han kan bruge.. ja en gang imellem vil jeg give ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.