Saftevand til børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

M &.I

Abemor skriver:

Grønnegården eller Grøn Balance kun frugt og sukker

ok tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

M &.I

hvorfor mener i, at ikke bruge flaske??? 

Anmeld

24. januar 2014

TNBC

I&M skriver:

hvilken slags ?? og han drikker mest i flaske han virkeligt dårligt til at bruge glas .. han leger mest med glas så han få kun flaske med vand eller mælk i 

Jeg vil give have det i et glas,for han skal jo lære det, og hvis du bliver ved med at bare give ham det i en flaske lære han det jo ikke. Ja de kaster med dem, hælder det ud, så siger; Nej og prøver igen, ellers lære de ikke

Anmeld

24. januar 2014

TNBC

I&M skriver:

hvilken slags ?? og han drikker mest i flaske han virkeligt dårligt til at bruge glas .. han leger mest med glas så han få kun flaske med vand eller mælk i 

Jeg vil give have det i et glas,for han skal jo lære det, og hvis du bliver ved med at bare give ham det i en flaske lære han det jo ikke. Ja de kaster med dem, hælder det ud, så siger; Nej og prøver igen, ellers lære de ikke

Anmeld

24. januar 2014

TNBC

I&M skriver:

hvorfor mener i, at ikke bruge flaske??? 

at han jo ikke kan blive ved med at drikke af flaske, han skal lære at drikke af et glas.

Anmeld

24. januar 2014

M &.I

ja når vi sidder og spiser sammen få han en kop som jeg kan holde øje med... men når jeg sidder eller gøre ting herhjemme eller når vi skal ud få han flaske ..

Anmeld

24. januar 2014

Bell'star

I&M skriver:

desværre drikker han ikke i glas... da han leger med den ligger hånd i men han få flaske som han kan gå rund og bruge..

Men han skal vel lære at drikke af en kop på et tidspunkt? - han kan jo næsten ikke være 14år gammel og stadig drikke af sutflaske
- måske saftevand i en kop var en god andledning til at lære ham at drikke af en kop?

- saftevand i en flaske er rigtig dårligt for tænderne, med alt det sukker det indeholder - det giver huller i tænderne.

Anmeld

24. januar 2014

TNBC

I&M skriver:

ja når vi sidder og spiser sammen få han en kop som jeg kan holde øje med... men når jeg sidder eller gøre ting herhjemme eller når vi skal ud få han flaske ..

ha glasset stående hos dig, så han ikke går rundt med det og kan komme hen og få noget at drikke.
mener du sutteflaske eller en drikkedunk? For hvis han får sutteflaske med når I er ude, ville jeg skifte den til en drikkedunk i stedet.

Anmeld

24. januar 2014

Maria-s

Det er ikke super at putte saftevand i flaske, da der er sukker i saftevand er det bedst at de drikker det med det samme istedet for at de går og sipper af det, det kan være med til at skade deres tænder da de så konstant får sukker 

Anmeld

24. januar 2014

Maja88

Men hvorfor vil du give saftevand??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.