Hvad laver du og din partner til hverdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2009

Isabeau

Jeg er butikschef i en slags Tiger butik, kaldet Pas på! Se vores hjemmeside; www.paspaa.dk

Min mand er smed, men desværre arbejdsløs pga. finanskrisen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

Isabeau

Hov... vores hjemmeside er åbenart lukket, så kig forbi på Facebook istedet

Anmeld

1. august 2009

TbCp

Isabeau skriver:

Hov... vores hjemmeside er åbenart lukket, så kig forbi på Facebook istedet

Hvor finder jeg den på facebook?

Anmeld

2. august 2009

qp

Hold da op hvor er det interessant, at høre om hvad i og jeres partnere laver til hverdag...  Man må jo sige, at vi mennesker er forskellige og ligeledes er de jobveje vi vælger også forskellige.... Men en ting har vi da alle tilfælles og det er nysgerrigheden omkring hinanden og hinandens børn.
Det er egentlig ikke ret mange af dem der har besvaret dette indlæg som er blevet ramt af finanskrisen og det må man jo sige er særdeles positivt !
Jeg synes at jeres partners virke fortæller meget om jeres hverdag og helhedsbilledet af hvem i er, derfor fandt jeg det interessant, at stille det spørgsmål..  Og så er det liiiiiiiiiiige Eva som både har rige og fattige elskere... Well... what's a girl to do *griner*! Synes dog det var en fed bemærkning sådan midt i det hele... hehehe  

Kh Marcus Mor (som stadig venter spændt på svar fra DPU)

Anmeld

2. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er tekniker på CSU i Roskilde, hvor jeg laver computere til handicappede. Primært Blinde og Ordblinde, men også alle mulige andre slags finurligheder.
Fantastisk dejligt job

Min mand er tekniker i Metroen i kbh, hvor han laver alle de der sikkerhedssystekmer, halløj, der gør at metroen kan futte rundt uden fører i togene Og hvis du spørger Idun, så er det 'MIN FARS Togbange i kbh!!!!' HEHE...

Anmeld

2. august 2009

Linea

Jeg er lærer på en folkeskole på 5. år, og jeg er vild med mit job, hvor jeg arbejder med elever i overbygningen. Min dejlige mand er ligeledes lærer, men på en anden skole. Han har valgt at arbejde med elever på mellemtrinnet.
Vi mødte hinanden, da vi læste på seminariet og har nu været sammen i 6 år.

Anmeld

2. august 2009

Isabeau

TbCp skriver:

Hvor finder jeg den på facebook?

Bare søg på Pas på! oppe i søgefeltet ellers find fansiden inde på min profil; Diana Andersen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.