Hvad laver du og din partner til hverdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.336 visninger
47 svar
0 synes godt om
1. august 2009

qp

Hey alle zu sammen ...

Sad lige og kiggede fotoalbums hos nogle forskellige herinde på baby.dk.
Så syntes jeg pludselig det kunne være interessant, at vide hvad i og jeres partnere laver til hverdag?

Jeg selv er pædagog og arbejder på et bosted for skizofrene misbrugere...
Og så er jeg alene med Marcus som snart er 10 mdr!

Kh M

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

TbCp

Marcus' Mor skriver:

Hey alle zu sammen ...

Sad lige og kiggede fotoalbums hos nogle forskellige herinde på baby.dk.
Så syntes jeg pludselig det kunne være interessant, at vide hvad i og jeres partnere laver til hverdag?

Jeg selv er pædagog og arbejder på et bosted for skizofrene misbrugere...
Og så er jeg alene med Marcus som snart er 10 mdr!

Kh M

Jeg er også pædagog og på mandag startet jeg en privat dagpleje op. Min mand er selvstændig, har eget IT-selskab gnusys.dk. Så vi arbejder begge hjemme

Anmeld

1. august 2009

oo

jeg skal til at læse Historie på tilvalg på Syddansk Universitet og så er jeg igang med at skrive min bachelor opgave i Litteraturvidenskab. Min mand, Søren, er fysiker og arbejder som fysik og matematiklærer på Svendborg Gymnasium. Lige om lidt går vores hverdag igang igen - Søren starter om en uge og jeg starter til september - og i næste uge starter vi på fertilitetsbehandling igen, og så er sommeren for alvor ovre (jeg synder alt hvad jeg overhovedet kan i denne weekend )

Anmeld

1. august 2009

Sweet1978

Jeg er pt. arbejdsløs men søger inden for offentlig hvor jeg har en del erfaring på mange områder, alt generelt kontor, reception, sekretær, og så arkiver og biblioteker som jeg også kan så det er et bredt spektra og ved ikke lige hvor jeg ender.

Kæresten, som ikke bor sammen endnu, kører som selvstændig "Mercer" og for dem der ikke ved hvad det er: Det er når butikkerne skal have udsalg/kampanger og ikke selv gider stille varerne pænt op. Så hyrer de f.eks. Kenneth og siger hvad og hvor mange timer også laver han det fint for dem. Han har så mange faste kunder, hvor det er det samme hver uge der bare lige skal trimmes, men han laver også tingene helt fra bunden.

Jeg har indtil videre 2 børn Nadia på 9 år som desværre pt. ikke bor hos mig og så Danielle på 2 med en anden mand som har sagt fra så hun er hos mig fuldtid og ser Kenneth som sin far, vi skal have fælles børn på et tidspunkt.

Anmeld

1. august 2009

Sujan

Jeg er (om et par måneder) uddannet bankrådgiver og min kæreste er smed

Anmeld

1. august 2009

DianaMalou

jeg er førtidspensionnist .. men arb med blomster til hverdag i et skånejob ..
min kæreste er os førtidspensionist men arb hos en mester hvor de laver lidt af hvert både tømre og mure ting .. vvs og el så han er en slags alt mulig mand ..

vi bor desværre ik sammen lige nu men det kommer nok på tidspunkt hvor han er mere klar til det ..
vi venter vores førstebarn til jan ..

Anmeld

1. august 2009

..

Jeg er kundemedarbejder i Nordea og min mand er projektleder i et stort firma.

Anmeld

1. august 2009

Stineve

Jeg går lige nu på VUC, men skal starte på pædagoguddannelsen til feb. som du ved  min kæreste er uddannet elektriker, men har arbejdet som tekniker på et lager de sidste par år.. hvor han skal sørge for at alle kraner , maskiner osv. virker ... han arbejder forresten om natten og har gjort det siden han startede...

Anmeld

1. august 2009

Honningblomst

Jeg læser til pædagog men skal aldrig arbejde som det, det er helt sikkert.
Jeg har ingen partner og mine elskere er alt fra millionærer til den fattige unge studerende-griner
Knus Eva..

Anmeld

1. august 2009

Maddox

Jeg er uddannet materialist..

Og min kæreste er mejeritekniker.. Han arbejder pt. i Kruså (vi bor i Nordjylland) så han er hjemmefra flere dage om ugen.. Til gengæld har han en rigtig god løn  Vi overvejer på et tidspunkt at rykke hele familien til Flensborg, for at være tættere på, men har et dejligt hus her, som vi skal af med først.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.