Hvad laver du og din partner til hverdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2009

JustAnotherName

Jeg er mere eller mindre gået fra den ene barsel med min ældste datter til den næste barsel med min yngste datter ....Jeg havde kun lige få måneders arbejde der imellem, hvor jeg var ansat som handicaphjælper/personlig hjælper, inden jeg blev sygemeldt med begyndende bækkenløsning.

Når min barsel slutter, står jeg uden arbejde.... så må vi se, hvad jeg finder på til dén tid (april 2010)

Min mand arbejder som handicaphjælper, men er uddannet hos Told/Skat og indenfor ejendomsvirksomhed .....men han valgte at skifte tallene ud med mennesker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

Dansker i England

Jeg har en tøjbutik og min mand er svejser med eget firma. Så vi er begge hårdt arbejdende selvstændige.

Anmeld

1. august 2009

FruPudderkvast

Jeg arbejder i en børnehave, men er sygemeldt indtil barsel pga. begyndende bækkenløsning..

Min kæreste er uddannet automekaniker og arbejder på et lille privat værksted..

Anmeld

1. august 2009

LotteGabriella

Marcus' Mor skriver:

Hey alle zu sammen ...

Sad lige og kiggede fotoalbums hos nogle forskellige herinde på baby.dk.
Så syntes jeg pludselig det kunne være interessant, at vide hvad i og jeres partnere laver til hverdag?

Jeg selv er pædagog og arbejder på et bosted for skizofrene misbrugere...
Og så er jeg alene med Marcus som snart er 10 mdr!

Kh M

Jeg er uddannet inden for 'kontor allround' og arbejdede som chefsekretær inden min barselsorlov. Jeg sagde mit job op efter endt barselsorlov og flyttede fra København til Nykøbing Mors Jeg har desværre ikke fundet et arbejde herover og har kun været til en samtale Min barselsorlov sluttede den 15. juni 2009, så jeg må jo bare blive ved med at håbe på, at jeg får noget på et tidspunkt!