Hvad laver du og din partner til hverdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2009

JustAnotherName

Jeg er mere eller mindre gået fra den ene barsel med min ældste datter til den næste barsel med min yngste datter ....Jeg havde kun lige få måneders arbejde der imellem, hvor jeg var ansat som handicaphjælper/personlig hjælper, inden jeg blev sygemeldt med begyndende bækkenløsning.

Når min barsel slutter, står jeg uden arbejde.... så må vi se, hvad jeg finder på til dén tid (april 2010)

Min mand arbejder som handicaphjælper, men er uddannet hos Told/Skat og indenfor ejendomsvirksomhed .....men han valgte at skifte tallene ud med mennesker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

Dansker i England

Jeg har en tøjbutik og min mand er svejser med eget firma. Så vi er begge hårdt arbejdende selvstændige.

Anmeld

1. august 2009

FruPudderkvast

Jeg arbejder i en børnehave, men er sygemeldt indtil barsel pga. begyndende bækkenløsning..

Min kæreste er uddannet automekaniker og arbejder på et lille privat værksted..

Anmeld

1. august 2009

LotteGabriella

Marcus' Mor skriver:

Hey alle zu sammen ...

Sad lige og kiggede fotoalbums hos nogle forskellige herinde på baby.dk.
Så syntes jeg pludselig det kunne være interessant, at vide hvad i og jeres partnere laver til hverdag?

Jeg selv er pædagog og arbejder på et bosted for skizofrene misbrugere...
Og så er jeg alene med Marcus som snart er 10 mdr!

Kh M

Jeg er uddannet inden for 'kontor allround' og arbejdede som chefsekretær inden min barselsorlov. Jeg sagde mit job op efter endt barselsorlov og flyttede fra København til Nykøbing Mors Jeg har desværre ikke fundet et arbejde herover og har kun været til en samtale Min barselsorlov sluttede den 15. juni 2009, så jeg må jo bare blive ved med at håbe på, at jeg får noget på et tidspunkt!

Brian er udlært tømre, men arbejder som mentor for unge kontanthjælpsmodtagere i alderen 18-25 år, som har problemer af den ene eller den anden slags og som skal ha' hjælp til at komme op om morgen og på lang sigt få et arbejde

Anmeld

1. august 2009

Halbschön

Marcus' Mor skriver:

Hey alle zu sammen ...

Så syntes jeg pludselig det kunne være interessant, at vide hvad i og jeres partnere laver til hverdag?

Kh M

Jeg læser til sygeplejerske til dagligt, har et års tid tilbage

Min kæreste arbejder ved GLS, hvor han laver en del kontorarbejde og bringer lidt pakker ud

Anmeld

1. august 2009

Ox.

Marcus' Mor skriver:

Hey alle zu sammen ...

Kh M

Jeg har arbejder i en vinhandel hvor jeg er ved at uddanne mig med speciale i vin da det interessere mig ufatteligt meget
Min kæreste er VVS mand, og arbejder i øjeblikket for Bravida.
Ellers går vi og venter vores første barn, som er lidt sent på den, så vi er rigtig spændte!

Knus Sussie 40+3

Anmeld

1. august 2009

fit_fys

Jeg læser til fysioterapeut i Næstved og min forlovede arbejder som skolelærer på en folkeskole på Amager

Anmeld

1. august 2009

Moar'en

Jeg er uddannet social og sundhedshjælper i et ude distrikt, hvor jeg både kører ude og er planlægger. Min mand har en master grad i IKT og læring og han arbejder som SAP konsulent på Vejle Handelsskole.

Pt. er jeg på barsel

Anmeld

1. august 2009

FrkC

Jeg ska til at læse til folkeskolelærer, er lige blevet optaget 
Min kæreste er Flymekaniker 

Anmeld

1. august 2009

Rose

Sjovt indlæg

Jeg er Art Director i en grafisk virksomhed i Esbjerg, og min mand er bygningsingeniør m. hovedinteresseområde omkring boreplatforme. To fuldtidsjob m. en del overarbejde, suk.... det er belastende for både forhold og børnene til tider, men det er også svært at sige karrieren fra. I øvrigt elsker jeg mit arbejde næsten over alt andet...... har tit dårlig samvittighed over for både arbejdet, børnene og min mand. Syntes ikke jeg har tid nok til noget af det

Har netop været på barsel i 10 mdr. og på mandag har jeg første arbejdsdag! Glæder mig, men frygter også det hårde tid der uundgåeligt kommer med børn i institution og lange dage.

Vi har to børn sammen, Selma på 4 1/2 år og Sani på 10 mdr. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.