Hvad laver du og din partner til hverdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2009

LotteN

jeg arb. som pædagogmedhjælper i en børnehave indtil 1. september, hvorefter jeg starter med at læse markedsføringsøkonom.
Kæresten er sergent på skive kaserne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

Ayasmor

Jeg er pt. på barsel, men er lige blevet optaget på Sygeplejeuddannelsen, som jeg starter på her d. 24 aug. Jeg er alene med min datter på 7 mdr.

Anmeld

1. august 2009

karina1980

Marcus' Mor skriver:

Hey alle zu sammen ...

Sad lige og kiggede fotoalbums hos nogle forskellige herinde på baby.dk.
Så syntes jeg pludselig det kunne være interessant, at vide hvad i og jeres partnere laver til hverdag?

Jeg selv er pædagog og arbejder på et bosted for skizofrene misbrugere...
Og så er jeg alene med Marcus som snart er 10 mdr!

Kh M

jeg er pt under udd. til social og sundhedsassistent, og i praktik i socialpsykriatrien(bosted for psykisk syge med en dobbeldianogse)

manden er udd. mekaniker, men pga krisen arbejder han pt på et plejehjem

Anmeld

1. august 2009

lonemus

TbCp skriver:

Jeg er også pædagog og på mandag startet jeg en privat dagpleje op. Min mand er selvstændig, har eget IT-selskab gnusys.dk. Så vi arbejder begge hjemme

Lidt sjovt din mand er selvstændig indenfor nøjagtig samme område som min....Linux osv

Lone

Anmeld

1. august 2009

TbCp

lonemus skriver:

Lidt sjovt din mand er selvstændig indenfor nøjagtig samme område som min....Linux osv

Lone

Skægt Der er ikke mange lige indenfor det.... ihvertfald ikke i forholdt til microsoft.
Er du også blevet indoktrineret?
Herhjemme har vi Linux på alle maskiner
Er din mand konsulent eller hvordan arbejder han?

Anmeld

1. august 2009

lonemus

TbCp skriver:

Skægt Der er ikke mange lige indenfor det.... ihvertfald ikke i forholdt til microsoft.
Er du også blevet indoktrineret?
Herhjemme har vi Linux på alle maskiner
Er din mand konsulent eller hvordan arbejder han?

Ja netop, derfor syntes jeg det var lidt skægt......der er mangel på Linux-folk!

Jep jep, vi har osse Linux på alle vores maskiner herhjemme

Jamen han har eget firma www.enhance-it.dk
han er selvstændig IT-konsulent. Lige nu arbejder han på nogle opgaver for IBM.
Han syntes det er skønt og kan godt lide friheden ved, at han kan arbejde hjemmefra, som det nu passer ind

Lone

Anmeld

1. august 2009

TbCp

lonemus skriver:

Ja netop, derfor syntes jeg det var lidt skægt......der er mangel på Linux-folk!

Jep jep, vi har osse Linux på alle vores maskiner herhjemme

Jamen han har eget firma www.enhance-it.dk
han er selvstændig IT-konsulent. Lige nu arbejder han på nogle opgaver for IBM.
Han syntes det er skønt og kan godt lide friheden ved, at han kan arbejde hjemmefra, som det nu passer ind

Lone

Hehe præcis det samme her, med friheden
Men det er jo godt nok at der er mangel på Linux folk, så har vores mænd jo noget at lave

Anmeld

1. august 2009

lonemus

TbCp skriver:

Hehe præcis det samme her, med friheden
Men det er jo godt nok at der er mangel på Linux folk, så har vores mænd jo noget at lave

Ja her klager vi ikke, han har måttet sige nej til flere opgaver, fordi der simpeltehn ikke er nok timer i døgnet..........der er massere at lave, han har ikke mærket noget til finanskrisen

Sjovt lige at snakke med dig

Lone

Anmeld

1. august 2009

LineD

Herhjemme læser jeg til Sosuhj+sosuass, efter at have arbejdet med det i over et år var det på tide af gå lidt på skole, pt. er jeg dog sygemeldt pga. bækkenløsning... Min mand er Udd. Landmand og arbejder pt. på en stor svinefarm, han skal dog finde noget nyt d. 1 januar.
Vi venter vores første barn, en lille søn d. 1 december

Anmeld

1. august 2009

JonTri

Jeg arbejder som sygeplejerske på en acut psykiatrisk modtagerafdeling... her har jeg været siden 06.

Min kæreste arbejder som v v s møntør i et lille privat firma.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.