Hvad laver du og din partner til hverdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2009

Skouboe

Jeg er intern projektleder / superbruger i en større virksomhed, når jeg ikke er på barsel og min mand (gud hvor er det mærkeligt at skrive - vi blev gift 16/7) er IT konsulent / projektleder...

Min mand er uddannet Cand. Merc. SOL og jeg er uddannet Teknisk Assistent & Juridisk Sekretær og certificeret projektleder

Så vi er ret nørdede herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

Anja

Jeg er skolelærer, manden er butikschef.

Anmeld

1. august 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
Jeg er økonomiassistent og min kæreste er klejnsmed

Anmeld

1. august 2009

Lise

Jeg arbejder som revisor, og læser cand.merc.aud ved siden af. Manden min er salgskonsulent, og kører rundt i sin bil dagen lang...

Anmeld

1. august 2009

TbCp

Jeg læser til pædagog men skal aldrig arbejde som det, det er helt sikkert.
Jeg har ingen partner og mine elskere er alt fra millionærer til den fattige unge studerende-griner
Knus Eva..

Må jeg være nysgerrig og spørge hvorfor du så tager uddannelsen? Og hvad du vil i stedet for?

Anmeld

1. august 2009

Malou Vilma Nørgaard

jeg arbejder i en skobutik, og vil gerne udd mig som butikassistent.
min kæreste er politibetjent

Anmeld

1. august 2009

Honningblomst

TbCp skriver:

Må jeg være nysgerrig og spørge hvorfor du så tager uddannelsen? Og hvad du vil i stedet for?

Det gør jeg fordi jeg synes den teoretisk del af uddannelsen er rigtig spændende...jeg synes mennesker er spændende, det siger mig bare ikke noget som helst at arbejde i "marken", faktisk keder det mig helt vildt...så det vil jeg ikke udsætte brugere, borgere og børn for-smiler
Jeg vil gerne arbejde som terapeut, vejleder, coach, supervisor...noget i den retning og der er min pæd. udd. jo guld værd...hvilken retning eller område det præcis bliver ved jeg ikke helt endnu...har været omkring psykologien, familieterapeut, sexolog...så spændende hvad jeg ender med..
Knus..

Anmeld

1. august 2009

TbCp

Eva skriver:

Det gør jeg fordi jeg synes den teoretisk del af uddannelsen er rigtig spændende...jeg synes mennesker er spændende, det siger mig bare ikke noget som helst at arbejde i "marken", faktisk keder det mig helt vildt...så det vil jeg ikke udsætte brugere, borgere og børn for-smiler
Jeg vil gerne arbejde som terapeut, vejleder, coach, supervisor...noget i den retning og der er min pæd. udd. jo guld værd...hvilken retning eller område det præcis bliver ved jeg ikke helt endnu...har været omkring psykologien, familieterapeut, sexolog...så spændende hvad jeg ender med..
Knus..

Det lyder spændende!

Og ja så er pædagoguddannelsen jo helt god at have.
Men de andre veje du overvejer at gå, har de ikke en specifik uddannelse?
Selvfølgelig vil den teoretiske del fra pædagoguddannelsen altid kunne bruges ligegyldig hvor du så ender.

Anmeld

1. august 2009

Honningblomst

TbCp skriver:

Det lyder spændende!

Og ja så er pædagoguddannelsen jo helt god at have.
Men de andre veje du overvejer at gå, har de ikke en specifik uddannelse?
Selvfølgelig vil den teoretiske del fra pædagoguddannelsen altid kunne bruges ligegyldig hvor du så ender.

Nej, der skal du have en udd....og jeg ville nu heller ikke stå uden andet end feks en terapeut udd. Jeg vil jo gerne det pædagogiske felt...bare mere sådan udefra end som arbejdende i det...for jeg synes virkelig det er spændende, bare mere at tale om end udføre-griner- mærkelige Eva, men det er sådan det er.
Så nu tager jeg den her udd fordi det er det jeg vil og ikke vil..
Knus..

Anmeld

1. august 2009

sarahb

Jeg er butikschef i en populær kvinde accessories butik i hjertet af kbh. og min mand arbejder på 8 år i lufthavnen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.