Det er dyrt at blive forældre første gang ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2014

henriette schrøder

Sandratoft skriver:

Vi var lige ovre i babysam idag, og lure lidt. Hold fast nogle priser  Var godt klar over at det er dyrt med børn, men wauw Og så alle de forskellige ting man skal have. Vi bliver vidst nødt til snart at gå igang med at købe, hvis vi skal have råd til det!

Kan i huske hvor meget i ca brugte inden barnet kom til verdenen?

vi købte også utrolig meget brugt, både tøj og div ting, dog købte vi barnevogn og seng fra ny, da det var nogle af de ting som jeg ikkeville have brugt. vi købte vores barnevogne i ønskebørn og fik en helt ny brio vogn med alt tilbehør ( madras,senge linnede, myggenet, regnslag, sele, pudse taske, lift. samt ekstra madrasse til både lift og vogn for 6500 kr. sengen købte vi i ikea for 200 kr. men ja det er dyrt og blive forældre første gang, nu skal vi dog til og have nr 2, og jeg tvivler på at det bliver meget billigere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Pigent

Pigent skriver:

Jeg kan lige komme med nogle råd. Har ikke selv børn endnu, men vil selv bruge dem den dag det bliver mig der skal have barn.

I babysam kan man købe en startpakke med en Odders Magic barnevogn hvis i går efter en sådan en barnevogn ellers er der også startpakke med to andre modeller i deres 2013 katalog.

Hvis i køber en barnevogn i babysam så kan i få en tilbehørs pakke til. Hvor man kan få en luksus pakken til 1199 kr. Du kan se i deres 2013 katalog hvad den indeholder.

Ellers se de her Odder barnevogne de er billigere
http://www.oddervognen.dk/lagersalg/

På lekmer.dk kan du få pakke tilbud på forskelligt baby udstyr.

Og se her

http://lekmer.dk/bornevarelse/mobler/tremmesenge-o g-rejsesenge/baby-dan-tarok-tremmeseng-tekstil-lil la-pakke

http://lekmer.dk/bornevarelse/mobler/tremmesenge-o g-rejsesenge/baby-dan-tarok-tremmeseng-tekstil-tur kis-pakke

Anmeld

24. januar 2014

Gevher Atici

Sandratoft skriver:

Vi var lige ovre i babysam idag, og lure lidt. Hold fast nogle priser  Var godt klar over at det er dyrt med børn, men wauw Og så alle de forskellige ting man skal have. Vi bliver vidst nødt til snart at gå igang med at købe, hvis vi skal have råd til det!

Vi har brugt ca. 15.000 kr (ekskl. kombivogn + lift + babydyne til 7600 kr. som min mor købte). Alt er nyt.

Beløbet er heller ikke medregnet prisen på tøj og stofbleer, da jeg ingen anelse har. Jeg er oppe på 60 stofbleer som er købt forskellige steder og priser.

Tøj har jeg fået en masssseee af i barselsgave, tror næsten ikke at vi kan nå at få det hele brugt før det bliver for småt. Selvom han først er begyndt at bruge str. 56 nu (Han bliver 6 mdr. d. 27.)

Har selv haft købt en masse tøj i str. 44 og 50 fordi han blev født for tidligt.

Beløbet er også inkl. 2 autostole købt fra ny, fordi vi havde købt den 1. før han blev født og den anden efter han blev født, lidt inden vi skulle hjem fra hospitalet og kunne se at den ville være for stor til ham.

Da det er vores første barn ville vi gerne have alt fra nyt og det er jeg meget glad for at vi gjorde for er ikke sikker på om jeg tør få flere børn, grundet for tidlig fødsel.

Anmeld

24. januar 2014

Nadia&Daniel

Kan faktisk ikke huske det - men max. 15,000.- vi købt det over en laaaang periode (omkring 9 mdr.)

Dog fik vi et godt tilbud (i butik) - barnevogn, lift, pusletaske tremmeseng, madras, badekar, dyne/pude, 3 x lagner, puslepude og hoved-halefad = 4500.- (HELT NYT)

Anmeld

24. januar 2014

Mum33

Brugte max 6000. Købte brugt og arvede. 

Mangler di fx autostol eller andet, så spørg på fb - det er SÅ mange der ligger inde med overflødigt babyudstyr

Anmeld

25. januar 2014

Louisejulia

Vi har brugt omkring 3000 kr. Selv på diverse små ting. 

Tremmeseng, vugge, barnevogn har vi fået fra min søster af, da hun fik en pige for 2 år siden og det er det vi venter os.. Så det er super dejligt at kunne arve hendes ting  

Autostol, puslebord og klapvogn har vi fået fra hans familie af,  købt brugt ( undtagen Autostolen). 

Tøj har vi arvet en masse fra forskellige familie medlemmer af  

Anmeld

25. januar 2014

SabbyC

Sandratoft skriver:

Vi har købt rigtig mange fine ting brugt. Meget af det er kun brugt meget lidt og er i rigtig fin stand til meget billigere priser - det kan jeg klart anbefale !  

Anmeld

25. januar 2014

mommy1991

Sandratoft skriver:

Vi brugte kun et par 1000. Vi købte nærmest ALT brugt, derudover arvede vi rigtig meget og så sponsorerede mine svigerforældre barnevognen  

Anmeld

25. januar 2014

Anonymo

Sandratoft skriver:

Vi har sparet mange tusinde kroner på at købe brugt i stedet for nyt Så længe det er pænt så syntes jeg det er genialt

Anmeld

25. januar 2014

MissTas

Sandratoft skriver:

ca. 35-40.000 .. men vi købte også ALT fra nyt. barnevogn, klapvogn, seng, puslebord, alt tilbehør, tøj mm. men det kan gøres langt billgere .. Du kan sagtens finde meget fint brugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.