Sandratoft skriver:
Vi var lige ovre i babysam idag, og lure lidt. Hold fast nogle priser
Var godt klar over at det er dyrt med børn, men wauw
Og så alle de forskellige ting man skal have. Vi bliver vidst nødt til snart at gå igang med at købe, hvis vi skal have råd til det! 
Kan i huske hvor meget i ca brugte inden barnet kom til verdenen?
Vi har brugt ca. 15.000 kr (ekskl. kombivogn + lift + babydyne til 7600 kr. som min mor købte). Alt er nyt.
Beløbet er heller ikke medregnet prisen på tøj og stofbleer, da jeg ingen anelse har. Jeg er oppe på 60 stofbleer som er købt forskellige steder og priser.
Tøj har jeg fået en masssseee af i barselsgave, tror næsten ikke at vi kan nå at få det hele brugt før det bliver for småt. Selvom han først er begyndt at bruge str. 56 nu (Han bliver 6 mdr. d. 27.)
Har selv haft købt en masse tøj i str. 44 og 50 fordi han blev født for tidligt.
Beløbet er også inkl. 2 autostole købt fra ny, fordi vi havde købt den 1. før han blev født og den anden efter han blev født, lidt inden vi skulle hjem fra hospitalet og kunne se at den ville være for stor til ham.
Da det er vores første barn ville vi gerne have alt fra nyt og det er jeg meget glad for at vi gjorde for er ikke sikker på om jeg tør få flere børn, grundet for tidlig fødsel.
Anmeld