Kan det være rigtigt? (Lejlighed - larm)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2014

Zelinasmor

ano14316 skriver:

nåhh ja selvfølgelig..

Men måske i kunne låne pengene et sted, når det netop kun er et par måneder det drejer sig om.

Åhh det er en træls situation..

Vi har undersøgt alt. Vi kan desværre ikke låne pengene nogen steder. Vi må bide i det sure æble til vi har sparer op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

Sandratoft

Zelinasmor skriver:

Vi har undersøgt alt. Vi kan desværre ikke låne pengene nogen steder. Vi må bide i det sure æble til vi har sparer op.

Hvordan er støjniveauet i aften?

Anmeld

18. januar 2014

Zelinasmor

Sandratoft skriver:

Hvordan er støjniveauet i aften?

Lige nu kan vi ikke høre noget. Jeg tror ikke han er hjemme. Men det er tit ved 23-24 tiden han kommer væltende hjem med gæster. Håber på en ordentlig nattesøvn.

Anmeld

18. januar 2014

Sandratoft

Zelinasmor skriver:

Lige nu kan vi ikke høre noget. Jeg tror ikke han er hjemme. Men det er tit ved 23-24 tiden han kommer væltende hjem med gæster. Håber på en ordentlig nattesøvn.

Det håber jeg også i får 

Anmeld

18. januar 2014

tarkoflen

Hvis der står i lejekontrakten at der skal være ro, burde udlejer kunne gøre noget hvis han ville!

Jeg håber l kan få sparet pengene sammen til at kunne flytte.

Anmeld

18. januar 2014

Isabella_mor

Det er bla. derfor vi Vælger at flytte i hus Så snart det er muligt!! Det er bare desværre uundgåeligt at undgå larm når man bor i lejlighed. Træls at din overbo ikke prøver at vise bare lidt hensyn, det er også smadder trælst at have en beef med sin nabo... Håber at det bliver til st holde ud. Ellers må i prøve at undersøge muligheden for at flytte selvom det ser umuligt ud... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.