Kan det være rigtigt? (Lejlighed - larm)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2014

ano14316

Zelinasmor skriver:

Det vil vi også gerne. Men jeg synes 6000 + forbrug er dyrt nok. Og vi har bare ikke pengene til et nyt indskud. Havde vi det, så havde vi opsagt den her lejlighed med det samme. Er så træt af det. 

Jeg tænker i måske skal prøve at snakke med boligselskabet om at finde en mere permanent løsning på problemet. Det kan jo også være at hjælpe jer med at finde en anden lejlighed, hvor i måske kunne overflytte indskuddet til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

Zelinasmor

mor:) skriver:

Øv. Ja så er det rigtig svært at gøre noget ved situationen. Har I prøvet at bede ham komme om at gå ind i jeres lejlighed så han kan høre hvor højt der er.

Vi har optaget det med telefon så han selv kunne hører. Så siger han at han godt forstår det, men laver samme nummer et par dage efter igen.

Anmeld

18. januar 2014

Zelinasmor

ano14316 skriver:

Jeg tænker i måske skal prøve at snakke med boligselskabet om at finde en mere permanent løsning på problemet. Det kan jo også være at hjælpe jer med at finde en anden lejlighed, hvor i måske kunne overflytte indskuddet til.

Det har vi talt med dem om. Men de vil have betaling for et nyt indskud så. 

Anmeld

18. januar 2014

ano14316

Zelinasmor skriver:

Det har vi talt med dem om. Men de vil have betaling for et nyt indskud så. 

Nåhh okay, men får i ikke det indskud tilbage for den lejlighed i bor i?

Anmeld

18. januar 2014

RosSofi

Altså hvis man bor i ungdoms/studiebolig med sit barn, synes jeg at larm fra eventuelle fester er noget man må tage med (man har jo ofte også en billigere husleje). Men altså hvis man bor andre steder, som i alle andre steder, så synes jeg godt, at man kan forlange at folk viser hensyn. Ja han er ung og ja det er måske noget af det, der giver ham livskvalitet lige nu at kunne feste, men alles hverdage skal jo kunne fungere og når man bor i lejlighed må man også gå på kompromis. Det synes jeg også gælder ham, så må han jo feste hos vennerne nogen gange eller i byen og den slags. Altså bare fordi man fester skal man vel ikke være vært for alle arrangementerne.

Anmeld

18. januar 2014

Lullaby

Jeg havde hevet fat i LLO. Jeg er sikker på at udlejer SKAL tage jeres klager seriøst og gøre noget ved dem.

Anmeld

18. januar 2014

Zelinasmor

ano14316 skriver:

Nåhh okay, men får i ikke det indskud tilbage for den lejlighed i bor i?

Jo. Vi burde få det meste tilbage. Men hvor skulle vi bo i mellemtiden? Vi har nærmeste familie 55km herfra og har både uddannelse og dagpleje her.

Anmeld

18. januar 2014

ano14316

Zelinasmor skriver:

Jo. Vi burde få det meste tilbage. Men hvor skulle vi bo i mellemtiden? Vi har nærmeste familie 55km herfra og har både uddannelse og dagpleje her.

vel i jeres lejlighed, indtil der er en ledig i kan rykke ind i..

Anmeld

18. januar 2014

Zelinasmor

ano14316 skriver:

vel i jeres lejlighed, indtil der er en ledig i kan rykke ind i..

som skrevet har vi ikke råd til at flytte. Det ville vi have hvis vi havde indskuddet herfra til en Ny. Vi kan ikke blive boende til indskuddet kommer tilbage,, da det først bliver gjort efter man er flyttet og de har sat i stand igen. Så vi har jo ingen penge at betale til et nyt sted før efter vi er flyttet. Og det er der problemet ligger. Den ene måned eller to ville vi så stå uden et sted at bo

Anmeld

18. januar 2014

ano14316

Zelinasmor skriver:

som skrevet har vi ikke råd til at flytte. Det ville vi have hvis vi havde indskuddet herfra til en Ny. Vi kan ikke blive boende til indskuddet kommer tilbage,, da det først bliver gjort efter man er flyttet og de har sat i stand igen. Så vi har jo ingen penge at betale til et nyt sted før efter vi er flyttet. Og det er der problemet ligger. Den ene måned eller to ville vi så stå uden et sted at bo

nåhh ja selvfølgelig..

Men måske i kunne låne pengene et sted, når det netop kun er et par måneder det drejer sig om.

Åhh det er en træls situation..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.