Kan det være rigtigt? (Lejlighed - larm)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2014

Patriark

Zelinasmor skriver:

Det er ikke en privat person. Det er en ejendomspartner. De lejer lejligheder ud til private og erhverv. De sælger også huse.

Men det er ikke kommunalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Zelinasmor skriver:

nogle gange banker jeg på. Andre gange sender jeg en SMS til ham. Fik hans nr da han flyttede ind så vi kunne skrive hvis han larmede for meget. Men han er fuldstændig ligeglad.

Øv hvor irriterende
Har du spurgt de øvrige beboere om de er generet af det. Jeg tror I kan nå længere hvis der er flere der klager.
Lige en anden ting. I giver ret meget i husleje. Har I overvejet at købe andel? Det bliver det samme. Nogle steder billigere.

Anmeld

18. januar 2014

Pinkrose

Zelinasmor skriver:

sagen er den at vi bor til leje hos et større udlejnings"firma". For ca 8 måneder siden flytter der en ung mand ind i lejligheden over os. Fra dag 1 larmer han som en gal både dag og aften. Efter en uge måtte vi indgive første klage fordi ham og en "veninde" vækkede vores datter ved at have så højlydt sex at det lød som jeg ved ikke hvad. Det hjalp ingenting. Han spiller også meget højt musik både om dagen og aftenen. Efter 3 klager og en snak med ham som ikke hjalp, kom vi til møde hos vores udlejer omkring problemet. Han lovede at dæmpe sig og give besked hvis han skulle holde fest osv. Men igen i nat gik det vildt for sig. Ham og hans venner kom væltende hjem kl. 03.30 i nat og råbte og trampede i gulvet. Vi skrev en besked til ham hvor han sagde de nok skulle være stille. Dette skete ikke og vi har ikke sovet mere siden i nat. Vores udlejer tager lidt hans parti ved at sige han jo er ung osv. Jeg har det bare sådan at jeg altså ikke har valgt at bo i en ungdomsbolig, men en 3 værelses dyr lejlighed hvor jeg forventer at mit barn kan få sin nattesøvn. Jeg aner ikke hvad vi skal stille op mere. Vi har IKKE råd til et nyt indskud eller at låne pengene, men vi kan simpelthen ikke holde det her ud mere. Er det virkelig i orden at vores udlejer ikke "gør noget" fordi det kun er os der klager? (Resten i bygningen er unge studerende og unge par) så det er jo ligeglade. Men vi har et barn og det bliver der aldrig taget hensyn til. Der står i reglerne for lejligheden at der skal være "ro" kl. 20 i hverdagene og kl. 23 i weekenden..

er så træt og udkørt. Er der nogen der har et godt råd??

Er det i et boligselvskab i bor ? Fordi så kan du jo klage videre til selve selvskabet og ellers dem som står for klager osv . Der er vidst et sted man kan kontakte hvis der ikke bliver overholdt regler får ens varmemester ..

Anmeld

18. januar 2014

Zelinasmor

Patriark skriver:

Men det er ikke kommunalt?

Nej det er ikke en boligforening 

Anmeld

18. januar 2014

Zelinasmor

mor:) skriver:

Øv hvor irriterende
Har du spurgt de øvrige beboere om de er generet af det. Jeg tror I kan nå længere hvis der er flere der klager.
Lige en anden ting. I giver ret meget i husleje. Har I overvejet at købe andel? Det bliver det samme. Nogle steder billigere.

De andre er unge mennesker de er ret ligeglade. Vore. Naboer er et ældre ægtepar fra Polen der hverken taler eller forstår dansk, så dem kommer vi ikke så langt med. Vi kan ikke låne penge til andelsbolig så længe vi begge er på SU, desværre 

Anmeld

18. januar 2014

Zelinasmor

Denisep skriver:

Er det i et boligselvskab i bor ? Fordi så kan du jo klage videre til selve selvskabet og ellers dem som står for klager osv . Der er vidst et sted man kan kontakte hvis der ikke bliver overholdt regler får ens varmemester ..

Det er ikke en boligforening. Det er lidt ligesom en ejendomsmægler. De sælger huse, lejligheder og lejer ud 

Anmeld

18. januar 2014

Loa

Jo jo. I vores andelsforening skal der være ro efter kl 23 i weekenderne, men skal folks fester så slutte kl 23 hver gang? Sker det hver weekend og er det meget højlydt ville jeg da også klage. Men det jeg prøver at sige er at der skal være plads til alle når man bor så tæt
Det er selvfølgelig træls ham gutten larmede på en hverdag, men det lyder også som at han havde fået en del at drikke. Så jeg tror ikke fornuften var der. så jeg ville tage en snak med ham dagen efter

Altså jeg synes ikke man har ret til at holde fest.
Jeg har en datter på 3,5 og hun skal altså have sin søvn uanset om det er weekend eller ej...
Tja måske er jeg sippet og gammel men det er på ingen måde livsnødvendigt at skulle holde fest men det er det altså at få sin søvn så man kan fungere dagen efter....

Almindelige lejlighedskomplekser er lige så meget for unge mennesker som for ældre og børnefamilier. Hvis man vil feste hele tiden må man sgu da flytte i en ungdomsboliger eller på kollektiv

Anmeld

18. januar 2014

Loa skriver:

Altså jeg synes ikke man har ret til at holde fest.
Jeg har en datter på 3,5 og hun skal altså have sin søvn uanset om det er weekend eller ej...
Tja måske er jeg sippet og gammel men det er på ingen måde livsnødvendigt at skulle holde fest men det er det altså at få sin søvn så man kan fungere dagen efter....

Almindelige lejlighedskomplekser er lige så meget for unge mennesker som for ældre og børnefamilier. Hvis man vil feste hele tiden må man sgu da flytte i en ungdomsboliger eller på kollektiv

Jeh siger ikke det skal foregå hver weekend, men jo jeg synes der skal være plads til alle.

Anmeld

18. januar 2014

Zelinasmor skriver:

De andre er unge mennesker de er ret ligeglade. Vore. Naboer er et ældre ægtepar fra Polen der hverken taler eller forstår dansk, så dem kommer vi ikke så langt med. Vi kan ikke låne penge til andelsbolig så længe vi begge er på SU, desværre 

Øv. Ja så er det rigtig svært at gøre noget ved situationen. Har I prøvet at bede ham komme om at gå ind i jeres lejlighed så han kan høre hvor højt der er.

Anmeld

18. januar 2014

Loa

Jeh siger ikke det skal foregå hver weekend, men jo jeg synes der skal være plads til alle.

Men nu lyder det jo ikke til at problemet er at der er larm en sjælden gang i mellem.
Vi har selv problemer med unge naboer og jo man ville være mere large hvis det var en sjælden gang i mellem, men det er det jo bare ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.