Korthåret minus forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Yurie skriver:

Jeg er også i gang.. nu skrider han vist selv. hvordan fanden kan folk vende sådan?? Han var så sød og så skriver han det lort, og det lyder ikke som han mener at det er forkert det han siger.

Uden at vide det, og måske tolker jeg for langt, men jeg får lidt en følelse a at han måske selv er typen der kunne finde på at slå et bøssepar ned? Altså, det han skriver med "det får du at se den dag du ikke kan gå på trapper". Det lyder sgu næsten helt som en trussel  Wierd type. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

TNBC

Mor11 skriver:

Uden at vide det, og måske tolker jeg for langt, men jeg får lidt en følelse a at han måske selv er typen der kunne finde på at slå et bøssepar ned? Altså, det han skriver med "det får du at se den dag du ikke kan gå på trapper". Det lyder sgu næsten helt som en trussel  Wierd type. 

jeg ved ikke helt, men nu er det mig der har kvajet mig, fordi han skrev jo det fordi at han holder af mig og ikke ville kunne bære mig op af trappen.
han har en ven der har en handikappet kone, som endte på et hjem, så derfor tænker han på det.

Anmeld

13. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Yurie skriver:

jeg ved ikke helt, men nu er det mig der har kvajet mig, fordi han skrev jo det fordi at han holder af mig og ikke ville kunne bære mig op af trappen.
han har en ven der har en handikappet kone, som endte på et hjem, så derfor tænker han på det.

Det er stadig en virkelig underlig tankegang. Synes ikk du har kvajet dig. Hvis vi alle skulle gå rundt og tænke over evt overfald, invaliditet osv, så kunne vi jo ikk foretage os noget nogensinde. 

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

Mor11 skriver:

Det er stadig en virkelig underlig tankegang. Synes ikk du har kvajet dig. Hvis vi alle skulle gå rundt og tænke over evt overfald, invaliditet osv, så kunne vi jo ikk foretage os noget nogensinde. 

Præcis det var også det jeg sagde til ham. jeg gider ikke gå rundt og være bange hele tiden.

Anmeld

13. januar 2014

Mor til Ella

Yurie skriver:

og han bliver ved, med at fortælle om en der er blevet tæsket halvt ihjel og at hvis de rammer mig det rigtige sted, vil jeg ende i kørestol...

jeg blev også ret paf og er ret irriteret.

Det lyder mere som om HAN mener kvinder skal have langt hår, efter min mening.

Og sikke da noget vås, mange udstråler da så meget at de er feminine med kort hår

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

Mor til Ella skriver:

Det lyder mere som om HAN mener kvinder skal have langt hår, efter min mening.

Og sikke da noget vås, mange udstråler da så meget at de er feminine med kort hår

Det var kun når de gik rundt med en mand

Anmeld

13. januar 2014

Sandratoft

Yurie skriver:

Præcis det var også det jeg sagde til ham. jeg gider ikke gå rundt og være bange hele tiden.

Er det en du har mødt og haft noget sammen med? Eller hvordan?

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

Sandratoft skriver:

Er det en du har mødt og haft noget sammen med? Eller hvordan?

Nej bare en jeg har skrevet med. heldigvis.

Anmeld

13. januar 2014

Mor til Ella

Yurie skriver:

Det var kun når de gik rundt med en mand

Jamen vil det så sige at han mener at ALLE kvinder med kort hår skal være bange når de går med en mand

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

Mor til Ella skriver:

Jamen vil det så sige at han mener at ALLE kvinder med kort hår skal være bange når de går med en mand

ja åbenbart, i hvert fald hvis de holder ham i hånden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.