Korthåret minus forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.089 visninger
55 svar
34 synes godt om
13. januar 2014

TNBC

Jeg har lige fået af vide at hvis jeg vil have et forhold, skal jeg have langhåret, for ellers kan folk tro at vi er bøsser og vi vil blive overfaldet

Jeg hader at være langt håret(altså længere end skuldrene) og ja jeg går ikke kun i pige, men tøj jeg føler mig godt i), men jeg er aldrig blevet overfaldet.

Jeg er bare lidt i chok over den meddelse.. hva mener i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

B&J

ej undskyld hvad er det for noget at sige

kender mane smukke piger med kort hår og de ligner bestemt ikke mænd

Anmeld

13. januar 2014

Sandratoft

Yurie skriver:

Jeg har lige fået af vide at hvis jeg vil have et forhold, skal jeg have langhåret, for ellers kan folk tro at vi er bøsser og vi vil blive overfaldet

Jeg hader at være langt håret(altså længere end skuldrene) og ja jeg går ikke kun i pige, men tøj jeg føler mig godt i), men jeg er aldrig blevet overfaldet.

Ehm det var da en rigtig underlig udtalelse??? 

Har aldrig hørt den før, og korthårede frisurer kan også være rigtig feminine

Anmeld

13. januar 2014

o1Mutte

Yurie skriver:

Det var da en grim kommentar at få 

Anmeld

13. januar 2014

Fine_007

Yurie skriver:

Jeg tænker, at folk med sådan en holdning er smule afstumpede.. du skal ikke lytte til sådan noget fis

Jeg kender mange kvinder med kort hår, og ingen af dem er nogensinde blevet overfaldet!

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

B&J skriver:

ej undskyld hvad er det for noget at sige

kender mane smukke piger med kort hår og de ligner bestemt ikke mænd

og han bliver ved, med at fortælle om en der er blevet tæsket halvt ihjel og at hvis de rammer mig det rigtige sted, vil jeg ende i kørestol...

jeg blev også ret paf og er ret irriteret.

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

Sandratoft skriver:

Ehm det var da en rigtig underlig udtalelse??? 

Har aldrig hørt den før, og korthårede frisurer kan også være rigtig feminine

Det er fordi at hvis vi går, kan de ikke se om jeg er mand eller kvinde bagfra..

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

o1Mutte skriver:

Det var da en grim kommentar at få 

Ja sad og sådan her og er ret negativ lige nu. han var så sød tidligere og så kommer den fordi jeg siger at jeg har fået kortere hår.

Anmeld

13. januar 2014

o1Mutte

Yurie skriver:

Ja sad og sådan her og er ret negativ lige nu. han var så sød tidligere og så kommer den fordi jeg siger at jeg har fået kortere hår.

Han virker noget snæversynet :/ Kender altså ingen kvinder med kort hår der er blevet sammenlignet med et bøssepar 

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

Fine_007 skriver:

Jeg tænker, at folk med sådan en holdning er smule afstumpede.. du skal ikke lytte til sådan noget fis

Jeg kender mange kvinder med kort hår, og ingen af dem er nogensinde blevet overfaldet!

Jeg er også ligeglad, men kan godt mærke at jeg bliver lidt gal..

det er fordi at de ikke vil kunne se om jeg er mand eller kvinde bagfra.. og nu vil han ikke gå sammen med mig, af frygt for at blive overfaldet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.