Korthåret minus forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2014

Wimmie

Yurie skriver:

Jeg har lige fået af vide at hvis jeg vil have et forhold, skal jeg have langhåret, for ellers kan folk tro at vi er bøsser og vi vil blive overfaldet

Jeg hader at være langt håret(altså længere end skuldrene) og ja jeg går ikke kun i pige, men tøj jeg føler mig godt i), men jeg er aldrig blevet overfaldet.

Jeg er bare lidt i chok over den meddelse.. hva mener i?

Sikke da noget fjollet noget at sige...hvad er det for en type person der har sagt sådan noget? Enten én der ikke er særlig intelligent eller én med en meget dårlig form for humor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

TNBC

o1Mutte skriver:

Han virker noget snæversynet :/ Kender altså ingen kvinder med kort hår der er blevet sammenlignet med et bøssepar 

nu vil han ikke gå sammen med mig, fordi at han ikke vil overfaldes og han mener ikke at han har sagt noget forkert.
Sagde han fornærmede mig, og han svarer: Jeg ville ikke fornærme dig

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

Wimmie skriver:

Sikke da noget fjollet noget at sige...hvad er det for en type person der har sagt sådan noget? Enten én der ikke er særlig intelligent eller én med en meget dårlig form for humor 

en jeg skriver med, og han vil nu ikke gå sammen med mig og mener ikke han har fornærmet mig

Anmeld

13. januar 2014

Fine_007

Yurie skriver:

Jeg er også ligeglad, men kan godt mærke at jeg bliver lidt gal..

det er fordi at de ikke vil kunne se om jeg er mand eller kvinde bagfra.. og nu vil han ikke gå sammen med mig, af frygt for at blive overfaldet.

Jeg kan godt forstå, at du er gal..
det er også en super umoden kommentar at fyre af. Desuden kan vi jo altså ikke gå lige feminint klædt allesammen - hvor ville verden os være kedelig, hvis alle kvinder så ens ud..

Anmeld

13. januar 2014

Wimmie

Yurie skriver:

en jeg skriver med, og han vil nu ikke gå sammen med mig og mener ikke han har fornærmet mig

Ham skal du da bare ignorere så - han lyder ikke særlig snu.

Anmeld

13. januar 2014

LilleSmølf

Yurie skriver:

Jeg har lige fået af vide at hvis jeg vil have et forhold, skal jeg have langhåret, for ellers kan folk tro at vi er bøsser og vi vil blive overfaldet

Jeg hader at være langt håret(altså længere end skuldrene) og ja jeg går ikke kun i pige, men tøj jeg føler mig godt i), men jeg er aldrig blevet overfaldet.

Jeg er bare lidt i chok over den meddelse.. hva mener i?

Øøh... det er da noget af det dummeste, jeg nogensinde har hørt?

Og det der med at han ikke vil følges med dig? Tja, det viser jo bare hvilket syn han har på folk med anden sexualitet og verden generelt...

Hvis jeg havde en smiley, der slog hovedet hårdt ind i muren, ville jeg bruge den her.

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

Fine_007 skriver:

Jeg kan godt forstå, at du er gal..
det er også en super umoden kommentar at fyre af. Desuden kan vi jo altså ikke gå lige feminint klædt allesammen - hvor ville verden os være kedelig, hvis alle kvinder så ens ud..

Han ved at han har kvajet sig.. jeg skrev til han at det var ingen der havde skrevet noget så dumt til mig..

Jeg går klædt i det tøj jeg kan li.. Jeg har faktisk lige fået en t-shirt hvor der står: I love to be different.... af min søster, fordi den passede perfekt til mig

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

Wimmie skriver:

Ham skal du da bare ignorere så - han lyder ikke særlig snu.

jeg tror der er noget galt med ham..

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

LilleSmølf skriver:

Øøh... det er da noget af det dummeste, jeg nogensinde har hørt?

Og det der med at han ikke vil følges med dig? Tja, det viser jo bare hvilket syn han har på folk med anden sexualitet og verden generelt...

Hvis jeg havde en smiley, der slog hovedet hårdt ind i muren, ville jeg bruge den her.

Jeg er helt enig. jeg er også ret pissed nu(han ved han har dummet mig..)

og så siger; Ja jeg ville have købt dig en amerikanerbil... (men du skal lige ændre dig, så jeg ikke bliver overfaldet)

Han skrev; hva nu hvis nogen om natten så os gå hånd i hånd, hvad ville der så ske?

Anmeld

13. januar 2014

B&J

Yurie skriver:

og han bliver ved, med at fortælle om en der er blevet tæsket halvt ihjel og at hvis de rammer mig det rigtige sted, vil jeg ende i kørestol...

jeg blev også ret paf og er ret irriteret.

det kan jeg godt forstå sikke en måde at sige det på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.