Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: det kan jeg godt forstå sikke en måde at sige det på
det kan jeg godt forstå sikke en måde at sige det på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Yurie skriver: og nu vil han give mig en chance...
og nu vil han give mig en chance...
må indrømme hvis i ikke rigtigt er startet i forholdet ville jeg bestemt ikke komme sammen med en der har den mening, min kæreste skal elske mig for den er jeg og den måde jeg ser ud på
B&J skriver: må indrømme hvis i ikke rigtigt er startet i forholdet ville jeg bestemt ikke komme sammen med en der har den mening, min kæreste skal elske mig for den er jeg og den måde jeg ser ud på
Yurie skriver: vi er ikke i et forhold og det skal vi hellere ikke. lige nu ignorerer jeg ham, fordi jeg er gal, så venter lidt med at svare ham, så jeg ikke siger noget dumt.
vi er ikke i et forhold og det skal vi hellere ikke. lige nu ignorerer jeg ham, fordi jeg er gal, så venter lidt med at svare ham, så jeg ikke siger noget dumt.
det lyder som en god ide for hold da op et chok man da lige får når en person kommer ud med sådan noget
B&J skriver: det lyder som en god ide for hold da op et chok man da lige får når en person kommer ud med sådan noget
Yurie skriver: ja
ja
godt der er mange andre mænd i verden
B&J skriver: godt der er mange andre mænd i verden
undskyld men kan knap tage sådan en udtalelse seriøst, jeg har kendt en bøsse, og min kæreste kender to bøsser, og det er overhovedet ikke hårlængden der "afslører" dem og hvad jeg ved af er de aldrig nogensinde blevet overfaldet nogen af dem
jydeinden skriver: undskyld men kan knap tage sådan en udtalelse seriøst, jeg har kendt en bøsse, og min kæreste kender to bøsser, og det er overhovedet ikke hårlængden der "afslører" dem og hvad jeg ved af er de aldrig nogensinde blevet overfaldet nogen af dem
Yurie skriver: nu vil han ikke gå sammen med mig, fordi at han ikke vil overfaldes og han mener ikke at han har sagt noget forkert. Sagde han fornærmede mig, og han svarer: Jeg ville ikke fornærme dig
nu vil han ikke gå sammen med mig, fordi at han ikke vil overfaldes og han mener ikke at han har sagt noget forkert. Sagde han fornærmede mig, og han svarer: Jeg ville ikke fornærme dig
Omg.. Han lyder altså underlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128