Korthåret minus forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2014

TNBC

B&J skriver:

det kan jeg godt forstå sikke en måde at sige det på

og nu vil han give mig en chance...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

B&J

Yurie skriver:

og nu vil han give mig en chance...

må indrømme hvis i ikke rigtigt er startet i forholdet ville jeg bestemt ikke komme sammen med en der har den mening, min kæreste skal elske mig for den er jeg og den måde jeg ser ud på

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

B&J skriver:

må indrømme hvis i ikke rigtigt er startet i forholdet ville jeg bestemt ikke komme sammen med en der har den mening, min kæreste skal elske mig for den er jeg og den måde jeg ser ud på

vi er ikke i et forhold og det skal vi hellere ikke. lige nu ignorerer jeg ham, fordi jeg er gal, så venter lidt med at svare ham, så jeg ikke siger noget dumt.

Anmeld

13. januar 2014

B&J

Yurie skriver:

vi er ikke i et forhold og det skal vi hellere ikke. lige nu ignorerer jeg ham, fordi jeg er gal, så venter lidt med at svare ham, så jeg ikke siger noget dumt.

det lyder som en god ide for hold da op et chok man da lige får når en person kommer ud med sådan noget

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

B&J skriver:

det lyder som en god ide for hold da op et chok man da lige får når en person kommer ud med sådan noget

ja

Anmeld

13. januar 2014

B&J

Yurie skriver:

ja

godt der er mange andre  mænd i verden

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

B&J skriver:

godt der er mange andre  mænd i verden

ja heldigvis...

Anmeld

13. januar 2014

jydeinden

undskyld men kan knap tage sådan en udtalelse seriøst, jeg har kendt en bøsse, og min kæreste kender to bøsser, og det er overhovedet ikke hårlængden der "afslører" dem og hvad jeg ved af er de aldrig nogensinde blevet overfaldet nogen af dem

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

jydeinden skriver:

undskyld men kan knap tage sådan en udtalelse seriøst, jeg har kendt en bøsse, og min kæreste kender to bøsser, og det er overhovedet ikke hårlængden der "afslører" dem og hvad jeg ved af er de aldrig nogensinde blevet overfaldet nogen af dem

det er også det jeg sagde til ham, han ved at han har kvajet sig, men jeg skal ikke være i forhold med en der har det sådan med hår længde og bøsser i det hele taget.

Anmeld

13. januar 2014

o1Mutte

Yurie skriver:

nu vil han ikke gå sammen med mig, fordi at han ikke vil overfaldes og han mener ikke at han har sagt noget forkert.
Sagde han fornærmede mig, og han svarer: Jeg ville ikke fornærme dig

Omg.. Han lyder altså underlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.