Korthåret minus forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2014

TNBC

o1Mutte skriver:

Omg.. Han lyder altså underlig 

Jeg har sagt til ham at vi aldrig kommer til at være i et forhold, for hvis han har den kommentar om mit hår, har han sikkert også en om mit tøj. og han bliver ved med at sige at han ikke vil miste mig... men jeg står fast.. jeg kan ikke leve med sådan nogle holdninger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

jydeinden

Yurie skriver:

det er også det jeg sagde til ham, han ved at han har kvajet sig, men jeg skal ikke være i forhold med en der har det sådan med hår længde og bøsser i det hele taget.

kan jeg da bestemt godt forstå, han lyder da også enormt barnlig/umoden.. hvordan ens hår eller tøj ser ud har da absolut ikke nødvendigvis noget at sige om ens seksuelle "status" og selv hvis det havde var du sgu ikke i tvivl om hvad den var selv.. så det er noget lidt mærkeligt at fyre af

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

jydeinden skriver:

kan jeg da bestemt godt forstå, han lyder da også enormt barnlig/umoden.. hvordan ens hår eller tøj ser ud har da absolut ikke nødvendigvis noget at sige om ens seksuelle "status" og selv hvis det havde var du sgu ikke i tvivl om hvad den var selv.. så det er noget lidt mærkeligt at fyre af

så fik jeg lige den her; et jeg ved ikke hvordan jeg skal klare mig hvis du sidder i kørestol eller noget

og jeg svarer; så hvis jeg røg i kørestol, ville du skride??? Ihh så har jeg det meget bedre.. jeg ville være handikappet ikke død. og jeg bekymrer mig ikke om hvad der kan ske

og han svarer; det finder du ud af nå du ikke kan komme op af trapper

Jeg ved godt jeg burde stoppe med at snakke med ham

Anmeld

13. januar 2014

modesty

Yurie skriver:

Jeg har lige fået af vide at hvis jeg vil have et forhold, skal jeg have langhåret, for ellers kan folk tro at vi er bøsser og vi vil blive overfaldet

Jeg hader at være langt håret(altså længere end skuldrene) og ja jeg går ikke kun i pige, men tøj jeg føler mig godt i), men jeg er aldrig blevet overfaldet.

Jeg er bare lidt i chok over den meddelse.. hva mener i?

Jeg tænker, sikke en idiot...

Anmeld

13. januar 2014

jydeinden

Yurie skriver:

så fik jeg lige den her; et jeg ved ikke hvordan jeg skal klare mig hvis du sidder i kørestol eller noget

og jeg svarer; så hvis jeg røg i kørestol, ville du skride??? Ihh så har jeg det meget bedre.. jeg ville være handikappet ikke død. og jeg bekymrer mig ikke om hvad der kan ske

det hænger overhovedet ikke sammen i mit hoved jeg kender selv en som både bruger kørestol men godt kan støtte lidt med krykker, og jeg skulle så sandelig mene at han selv mener han lever, gjorde han i hvert fald sidst jeg tjekkede.. bare fordi man er handikappet, uanset grad/grund betyder det jo ikke at livet går i stå, man tilpasser sig de forhold man lever under

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

jydeinden skriver:

det hænger overhovedet ikke sammen i mit hoved jeg kender selv en som både bruger kørestol men godt kan støtte lidt med krykker, og jeg skulle så sandelig mene at han selv mener han lever, gjorde han i hvert fald sidst jeg tjekkede.. bare fordi man er handikappet, uanset grad/grund betyder det jo ikke at livet går i stå, man tilpasser sig de forhold man lever under

mener jeg også.. bare fordi man møder lidt modstand, går livet ikke i stå... men det mener han så åbenbart.

og jeg vil da heller ikke være sammen med en, der mener at jeg ligeså godt kunne være død, hvis jeg endte i kørestol.

Anmeld

13. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Yurie skriver:

Hvad sker der for tossen! Han er jo ikke rigtig oveni hovedet.!!!! Stop den samtale og ønsk ham et godt liv fremover. Spild ikke mere tid på det fjols. 

Anmeld

13. januar 2014

FruStolpe

Sikke en gang pladder

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

Mor11 skriver:

Hvad sker der for tossen! Han er jo ikke rigtig oveni hovedet.!!!! Stop den samtale og ønsk ham et godt liv fremover. Spild ikke mere tid på det fjols. 

Jeg er også i gang.. nu skrider han vist selv. hvordan fanden kan folk vende sådan?? Han var så sød og så skriver han det lort, og det lyder ikke som han mener at det er forkert det han siger.

Anmeld

13. januar 2014

jydeinden

Yurie skriver:

mener jeg også.. bare fordi man møder lidt modstand, går livet ikke i stå... men det mener han så åbenbart.

og jeg vil da heller ikke være sammen med en, der mener at jeg ligeså godt kunne være død, hvis jeg endte i kørestol.

nej det lyder slet ikke som om han er det værd, ud til højre med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.